جمعه 3 آذر 1391 - 16:02

جذب 89 نفر در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

بویر نیوز– معاون پشتیبانی و تامین نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جذب 89 نفر در بخش‌های مختلف این دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری فارس: جذب 89 نفر در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

فضل‌الله محمد‌حسینی در گفت‌وگو با فارس در یاسوج اظهار کرد: جذب این افراد به صورت قرارداد معین بوده و دانشگاه هیچ تعهد استخدام رسمی برای این افراد ندارد.

معاون پشتیبانی و تامین نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شیوه قبولی افراد شرکت کننده در این آزمون را به صورت کسب نمره لازم در آزمون‌های عملی و عمومی دانست و گفت: مهلت ثبت‌نام افراد متقاضی تا روز 11 آذر ماه سال جاری خواهد بود.

محمد‌حسینی ادامه داد: این افراد در بخش‌های پذیرش، امور رایانه، نگهبانی و سرایداری، تمیزکاری، حسابداری و سایر بخش‌های بیمارستانی و کلینیکی و مراکز بهداشت روستاها مشغول به کار خواهند شد.

این مسئول در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پنج درصد سهمیه پذیرفته شدگان را مربوط به ایثارگران و سه درصد را نیز مربوط به معلولان دانست و بیان کرد: اولویت استخدام با افراد بومی در هر منطقه و روستا است.

وی با اعلام تلفن 3337247 از متقاضیان خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تلفن تماس بگیرند.

معاون پشتیبانی و تامین نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: زمان برگزاری این آزمون روز 17 آذر ماه سال جاری است و داوطلبان در روزهای 15 و 16 آذر باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق پورتال دانشگاه اقدام کنند.

محمد حسینی یادآور شد: ثبت نام فقط از طریق سایت اینترنتی http://www.azmoon-yums.ac.ir یا از طریق پورتال دانشگاه به آدرس WWW.YUMS.AC.IR امکان‌پذیر است.

معاون پشتیبانی و تامین نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: افرادی که در این آزمون استخدامی بالاترین نمره علمی را کسب کنند تا سه برابر ظرفیت به مرحله آزمون عملی (تست تربیت‌بدنی) راه پیدا می‌کنند.

گفتنی است اطلاعات و شرایط جزئی این آزمون روی سایت دانشگاه علوم پزشکی به آدرس ذکر شده قرار دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16265
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما