پنجشنبه 2 آذر 1391 - 0:50

وضعیت هوای استان در روزهای تاسوعا و عاشورا

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز– آخرین آمار بارش و پیش بینی وضعیت هوا از پنج شنبه2 آذر تا یکشنبه(عاشورای حسینی)

سید جهانبخش احمدی مهریان  در گفتگوی تلفنی با بویر نیوز از ورود سامانه جدید بارشی بداخل استان خبر داد. وی گفت این سامانه بارشی از اواسط روز جمعه وارد استان میشود و به تناوب تا ساعات پایانی روز یکشنبه  فعالیت بارشی خواهد داشت.کارشناس اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه بویراحمد در این گفت و شنود  آخرین تحلیل و تفسیر هواشناسی استان را که در مرکز پیش بینی استان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته ،برای چند  روز آینده  بیان کرد.

“سید جهانبخش احمدی مهریان گفت: روزهای پنج شنبه  آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی و وزش باد و هوای سرد ، جمعه  قسمتی ابری بتدریج ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد،  شنبه تاسوعای حسینی  ابری همراه با بارش باران و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و روز یکشنبه عاشورای حسینی آسمان نیمه ابری گاهی با بارش پراکنده پیش بینی میگردد.

 آخرین آمار بارش تا امروزچهارشنبه ناشی از بارندگی اخیر در یاسوج37 میلیمتر، در دوگنبدان 29 ، سی سخت 41 ، در دهدشت  40 میلیمتر بارش بصورت باران گزارش شده است.همچمین طی این بارندگی  لیکک با 45 میلیمتر رکورددار بارندگی در استان بود.

 بارش در ارتفاعات و مناطقی از مسیر یاسوج به اقلید بصورت برف بوده است. از آغاز سال زراعی تا امروز در یاسوج 124.4، سی سخت 127.4 ، دهدشت 82.2، لیکک 80.1، و در دوگنبدان  81.5 میلیمتر باران به ثبت رسیده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16203
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. راهدار گفت:

    اگر مسولین به فکر نیروهای شرکتی راهدار که بیش از سه ماهه بلاتکلیفندوحقوقی دریافت نکردند،باشند هرچندروزی که برف وبارون باشه با جون ودل کار می کنند اما توی این شرایط مطمعنا به دل کار نمی دهند.

دیدگاه شما