چهارشنبه 1 آذر 1391 - 19:51

واکنش مهندس غریب پور به اهانت به مردم بویراحمد

بویرنیوز

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: به نام خدا
زير سؤال بردن تاريخ گذشته بويراحمد
يعني زير سؤال بردن شحاعت،‌ مردانگي، ذكاوت و فراست و قدرشناسي مردماني كه در طول تاريخ همواره بر قله هاي عزت و شرف مقابله با مهاجمين و دشمنان بيروني و استبداد داخلي و همراهي با نظام اسلامي استوار بوده اند.

 

 


متأسفم براي كسيكه لشكركشي رضاخان و خيانت و ضربه از پشت نيروهاي خودي به فرمانده آن دفاع جانانه را بحق و دلاوري هاي مردم سرافراز بويراحمد را ناحق مي داند‌ و همين نكته در اثبات بي مايه بودن تحليل ايشان كافي است.
هرچند گذشته نيز خالي از ايراد نيست‌ و نقد عالمانه و روشنگرانه آن مي تواند به اصلاح الگوهاي رفتاري و بهبود آينده بيانجامد.
ضمن دعوت منتقدين به آرامش و احترام به همه قوميتهاي استان، لازم است ايشان سريعاً عذرخواهي نمايند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16194
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. انصاف گفت:

    کاملا معلومه بویر یها همه نعصبی حرف میزنند.گذشته بویر واقعا ………….همیشه طرف مقابل یا مردم مسلمان شهرهای همجوار بودند یا سزبازان مملکت خودمان.باید جلوی اجنبی ایستاد.م…

  2. مهمان گفت:

    تقوی باید …..
    ………………..
    گمان مردم از این استراتژی تفرقه افکنی ارتباط تقوی با عناصر بیگانه است

  3. گ ر ز ب گفت:

    شاید آن نویشسنده کمی زیاده روی کرده باشد اما دلیلی برای این نیست که شما هم درست بگین. متاسفانه هر چیز که باب میل ما نباشد که اهانت نیست. تاریخ تحلیل میخواهد نه فرافکنی

  4. دنا گفت:

    بویراحمد همیشه سرافرازاست

  5. ناشناس گفت:

    من از یک چیز متعجبم چرا فقط اصلاح طلبان به مزخرفات بهبهانی واکنش میدهند؟بویرنوز تو میدونی

    • ناشناس گفت:

      هيچ جايي مثل بوير احمد نميشه مردماني دلير شجاع به نظر من جنگ تحميلي هشت سال دفاع مقدس بويراحمدي هابودن سهم زيادي در ان داشت .

  6. کی لهراسب دلیر گفت:

    …… از عناصر اصلی این سناریوی از پیش نوشته شده وکاملا مهندسی شده توهین به مردم بویراحمد و چپاول تاریخ این قوم بزرگ است ،چون که از ظاهر امر پیداست که تقوی یک بیمار روانی است ومشکلات روانی و فنی دارد واین وسط بهترین مهره برای ……. ودار ودسته اش ویک عده افراد مخالف بویراحمد بوده که به نظر این حقیر ……. مورد سوءاستفاده ی ابزاری توسط یک خبرگزاری محلی قرار گرفته است،و در ضمن اینها اصلا در حد واندازه ای نیستند که حتی اسم بویراحمد را به زبان بیاورند ،اصل کار این منافقین جای بحث دارد واشتباه است خواهشا وارد فرعیات نشوید و دیگه نگید فلان جا خوب گفته وفلان جا بد گفته !فقط یک پیام برای این قماش می ماند وآن اینکه دهان ……. را ببندید ودیگه بس کنید خیلی دیگه دارید تند میرید.

  7. بختیاری گفت:

    آیا میدانید تنها نقطه ای از کشور ایران که مغولها بشدت تنبیه شدند وپسر تیمور را کشتند بویراحمدبود . آیا میدانیدشیخ غزعل عرب باحمایت وپشتیبانی انگلیس در زمان رضا شاه خوزستان را بنام عربستان از ایران جدا واعلام استقلال نمود وحکومت مرکزی ازمردم بویراحمد وکریم خان بویراحمدی استمداد نمود .بویراحمدیها با شجاعت و رشادت شیخ غرعل را شکست داده وخوزستان را باز پس گرفتند .آیا میدانید جزیره کیش و جزایر اطراف آنرا بویراحمدیها از پرتقالیها باز پس گرفتند .آیا میدانید کمک وجنگاوری بویراحمدیها و بعضی طوائف اطراف کازرون که به یاری رئیس علی دلواری شتافتند باعث شکست انگلیسها در غائله جنوب و تنگستان شد.بنا براین به تمسخر گرفتن گذشته این قوم شجاع یا نوعی حماقت محض است و یا سناریوی از پیش طراحی شده جهت اغتشاش وبی نظمی و تفرقه افکنی و جنگ قومیتهامیباشد.

  8. توسعه گفت:

    جناب اقای تقوی بهبهانی سلام.
    امیدوارم که خوب و سالم باشید. جناب آقای تقوی لازم است که چند نکته را خدمت جنابعالی و دوستان هم فکرتان بیان نمایم، امید است که مورد استفاده شما و همفکرانتان قرار بگیرد:
    1- جناب آقای تقوی بر اساس اصول علمی اثبات می گردد که اگر جنابعالی درک و علم و دانش تان به اندازه افرادی که در مطلب تان ذکر نموده اید بود و شرایط همان شرایط مکانی و زمانی بود، دقیقاً همان اعمال و رفتارها را انجام می دادید.پس لطفا تراوشات علمی و ذهنی تان را به رخ گذشت گان نکشانید.
    2- جناب آقای تقوی آیا می دانید اگر جنابعالی به زمان های کودکی برگردید و دوباره مراحل رشد و کسب علم را طی نمایید اما شرایط زمانی و مکانی دقیقا مشابه گذشته باشد، شما در بهترین حالت همانی خواهید شد که حالا هستید، پس لطفا هر موضوعی را در ظرف زمانی و مکانی خویش مورد مطالعه قرار بدهید.
    3- پیشنهاد می گردد که اگر توان بهبود در وضعیت موجود و وضعیت خود و هم فکرانتان را دارید، اقدام به تصحیح وضع موجود بنمایید. در غیر این صورت ناراحتی فراوان پیرامون مباحثی که از حیطه نفوذتان خارج است، ایجادکننده استرس فراوان بوده و موجب کاهش در طول عمرتان خواهد گردید، پس توصیه می گردد که خودتان را ناراحت ننمایید.
    3- در صورتی که پیشرفت های مردم بویراحمد و تلاش برای احقاق حق شان شما و هم فکرانتان را ناراحت نموده است، بدانید که حتما لیاقت آن را داشته اند. پس به جای تخریب و توهین به یک عشیره و قومیت، بهتر است که در صدد رفع ایرادات و نواقص خود باشید، نه اینکه مشکلات خود را به دیگران نسبت بدهید.
    امیدوارم که نکات بیان شده مورد استفاده جنابعالی و همفکرانتان قرار بگیرد.

    انشاا… که خداوند همه ما را به صراط مستقیم هدایت بنماید.

  9. سینا گفت:

    جنابان مخترم اقای تقوی ……. یک انثلاب …… بوده است شاید قلم او نتواند …………..را از این دیار پاک کند به امید ان روز و …اقایان موسوی و غریب پور و زارعی انتظار میرود وسعت نگاهشان یلند باشد و متفاوت بنگرند

  10. علي گفت:

    مرد سياست وشجاعت غريبپور

  11. janyboy گفت:

    احساسم بر این است که باز بویراحمد مورد هجوم نامردمانی قرار گرفته که بی پرده بر بزرگان دیروز و امروزش (سران بویراحمد و امثالهم) ناسزا می گویند. گویا زبان درازی و هتاکی رسم دیرین این بی خبران است. در شگفتم از این مردمی که لگدمال روزگار خفت بار کنونی اند اما بر شیر مردان و حماسه سازان دوران کهن خرده میگیرند. شما که نه در قلم و نه در شمشیر توانی در بازو ندارید چرا به قلم بدستان و شمشیر زنان ناسزا میگوئید. نقد چنانچه اصلاحی و درست باشد قابل پذیرش است و پاسخ در خور میخواهد. اما هتاکی و هجویات و توهین به اشخاص ، تجاوز به حریم خصوصی افراد است و باید بدون اغماض پاسخ داد. سعدی حکیم میفرماید
    چو خواهي كه نامت رود در جهان مكن نام نيك بزرگان نهان

  12. ناشناس گفت:

    ما باید فکری به حال این همه مهاجر غیر قانونی در شهر یاسوج و شهرستان بویراحمد بکنیم از جمله جناب تقوی

  13. برهمن گفت:

    مردمداري وغيرت غريب پورعالي بود

  14. عادل گفت:

    درود بر بويراحمد درود بر رزمندگان وبسيجيان دلاور پد خندق بويراحمدي

  15. لیشتر گچساران گفت:

    جمله قشنگی اقای سید باقر موسوی در مورد اقای تقوی گفتند درود بر کی لهراس و مردان نامدار بویر احمد گرمسیر و سردسیر

  16. احمد گفت:

    توهين نشانه ناتواني افرادي است كه مي خواهند تاريخ سراسر دليري بويراحمد را زير سوال ببرند

  17. منطق گفت:

    غارتگران گذشته کاملا محکوم هستند.

  18. مصطفی گفت:

    غریب پور فرمانمدار بی بدیل دوران اصلاحات

  19. مجتبی گفت:

    غریب پور فرماندار عزیز مردم بویراحمد ودنا

  20. ناشناس گفت:

    بویر احمد فقط یک فرماندار داشت انهم مهندس خداداد غریب پور

  21. اقا رسول گفت:

    واقعا جای بسی شرمساری است چرا واقعیت که دررابطه با باقر موسوی وغریب پور گفته میشود حذف می کنید اقای اصلاح طلب

  22. سجاد بهمنی گفت:

    از مهندس غریب پور که به قول خودشون از روشنفکران اصلاحاتن انتظار چنین موضع گیری تعصبانه و کور کورانه ای نمیرفت
    اگر روزی لا اقل 40% مردم استان به نقد امروز تقوی رسیدن, اون روز روزیه که استان از فقر تفکر و فرهنگ بیرون اومده و در حال قدم برداشتن در جاده ی منتهی به دروازهی ÷یشرفته
    متاسفانه در این مدت نظرات زیادی دیدم در سرکوب نوشته های تقوی
    که باعث و بانی ای نظرات تفکراته پوچ و واهی و تصمیم گیری بر اساس منافع و تعصبات بیجاست
    که همین علت غرق بودن استان در منجلاب جهل و تاریکیست
    خواهشا با اندکی مطالعه در زمینه های تاریخی و ادبی و بالاخص منطق, این کورسوی امید فردای روشن رو خاموش نکنید

    سجاد بهمنی

  23. ناشناس گفت:

    سلام خیلی هم درست میفرماینداگه نامردنبودیدکی لهراس رابانامردی نمی کشتید

  24. افشین گفت:

    لهراسب وکی علی خان ابروی ایل بویراحمدبودندوطبیعی است که برخی ازاقوام چنین عرض وابرویی رابرنمی تابنددرودوتشکرازحاج موسوی وغریب پورکه ستادانتخاباتی انان درقلب هاماندنی است

  25. قشر محروم گفت:

    سلام بر بزرگ مرد بویراحمد

  26. ناشناس گفت:

    درودبرمهندس غریب پورمردهمیشه موفق سربلند ارزوی موفقیت

  27. میثم خلفی از دشتروم گفت:

    بویر احمد انقدر دست به ماشه برد و پا در رکاب گذاشت تا از یک دهستان یک استان افرید و هر گاه گوشی را برای شنیدن سخن حق ناشنوا دید با صدای رسای گلوله سخن گفت

  28. ابوالفضل گفت:

    درود بر تنها فرماندار یاسوج غریب پور

  29. ک گفت:

    فقط بدونید که مردم هم میدونند.بعد از غریب پور چند فرماندار عوض شده …ایا کسی میشناسشون؟

  30. علی ق گفت:

    ای سیاستمدار ای دلاور

    فقط مهندس غریپور فرماندار یاسوج

  31. لطف اله م گفت:

    همه این حرفهافقط برای تخریب  کردنه  میدونن مردم بویراحمد باغیرتند

  32. هاشمي گفت:

    درود بر بويراحمد درود بر مرد ماندگار مهندس غريب پور

دیدگاه شما