چهارشنبه 1 آذر 1391 - 11:09

مصدومیت‌ها بلای جان شهرداری یاسوج است

بویرنیوز:

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: تعداد زیادی از بازیکنان ما در مقابل تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در بازی امروز چهارشنبه مصدوم هستند که کار را برای ما مشکل کرده است.

خبرگزاری فارس: غدیری: مصدومیت‌ها بلای جان شهرداری یاسوج در مقابل نیروی زمینی است

جمشید غدیری پیش از دیدار امروز چهارشنبه شهرداری یاسوج در مقابل نیروی زمینی تهران در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان اظهار کرد: تیم نیروی زمینی بازی فیزیکی ارائه می‌دهد که ما در مقابل آن‌ها رو به بازی تاکتیکی خواهیم آورد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که از نظر روحی به دلیل نتایج خوب دو هفته گذشته در وضعیت خوبی به سر می‌بریم، تصریح کرد: تیم ما اکنون تا حدود زیادی از بحران بیرون آمده و وضعیت بسیار بهتری نسبت به دو هفته قبل داریم.

غدیری با تقدیر از مدیرعامل این تیم که با تزریق اعتماد به نفس و پرداخت پاداش تا اندازه زیادی روحیه تیمی را تقویت کرد، افزود: اکنون تنها مشکل ما مصدومیت تعداد هفت بازیکن است که میلاد داوودی نیز به آن‌ها اضافه شد هر چند که از این هفته میلاد جعفری را به همراه داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که برای گرفتن امتیاز به تهران آمده‌ایم، گفت: ابتدا کسب نتیجه مساوی و در ادامه یک پیروزی دلچسب هدف ما در این بازی خواهد بود.

این بازی رأس ساعت 14 در ورزشگاه شهدای نزاجا به میزبانی نیروی زمینی برگزار می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16182
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما