جمعه 20 شهریور 1394 - 19:54

انتقادات شدید اعضای شاخص جریان اصولگرا از هدایت خواه

حبیب اله پیشوا دیگر فعال سیاسی اصولگرا و از نامزدهایی احتمالی انتخابات نیز در این جلسه نسبت به تصمیم کمیته حکمیت ابراز تعجب کرد.

گروه سیاسی – روز گذشته اصولگرایان بویراحمد و دنا برای تعیین گزینه نهایی خود در حسینیه امام علی گرد هم آمدند.

به گزارش بویرنیوز، در حالی که ستار هدایت خواه اعلام کرده بود که در این دوره نامزد انتخابات نخواهد شد، اما به یکباره با تشکیل یک کمیته حکمیت، این کمیته نظر خود را ستار هدایت خواه اعلام نمود.

با اعلام این موضوع از سوی کمیته حکمیت، دکتر جانی پور از اعضای شاخص اصولگرایی در این جلسه بشدت از این موضوع انتقاد کرد و در ادامه این جلسه گفت: مگر کل جریان اصولگرایی شهرستان همین چند نفر هستند در حالی که این جریان نیروهای توانمند بسیاری دارد.

وی افزود قبلا خدمت دکتر هدایت خواه رسیدیم و از ایشان دعوت کردیم که به صحنه بیایند و وی گفتند که فرض کنید در پروازی اتفاقی برای من بیفتید، لذا یک نفر از میان خودتان انتخاب کنید

حبیب اله پیشوا دیگر فعال سیاسی اصولگرا و از نامزدهایی احتمالی انتخابات نیز در این جلسه نسبت به تصمیم کمیته حکمیت ابراز تعجب کرد.

پیشوا تاکید کرد که اصلا انتخاب آقای هدایت خواه نیازی به حکمیت نداشت چرا که ما از ابتدای امر از ایشان خواستیم که در انتخابات شرکت کنند و ما هم حمایت کنیم اما ایشان قویا اعلام کردند که این دوره در انتخابات شرکت نمی کنم و می خواهم به فعالیت های فرهنگی بپردازم.

وی تاکید کرد با این قاطعیت هدایت خواه ما دهها جلسه تشکیل دادیم و خروجی آن آقای خلقی پور شد که حاشیه هایی را برای ایشان و جریان ایجاد کرد و این کار برگشتن به نقطه اول بوده است و اگر بنا بر این کار بود همان ابتدا ایشان اعلام حضور می کردند و این همه حاشیه هم ایجاد نمی شد.

به گزارش بویرنیوز، در پایان جلسه وقتی هدایت خواه حس کرد که اعضای شاخص این جریان از موضوع اعلام نام ایشان چندان خوشحال نیستند و بلکه منتقد هستند، اعلام حضور خود را چند روزی به تعویق انداخته تا شرایط این جریان به شرایط عادی برگشته و شوک انتخاب ایشان برای همفکرانش از بین برود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161779
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حقگو گفت:

    جانی پورهیچوقت اصولگرانبوده وحضورایشان به عنوان کاندیداسناریویی بودکه توسط دانشی ویکی دیگرازکاندیداها برای خارج نمودن خلقی پورطراحی شده بودغافل ازاینکه این سیاستمدارکهنه کاراخلاق مدارهمه اینهارادورخواهدزدونظراصل مجموعه راکه هدایت خواه میباشدبه کرسی مینشاند!خیلی میخوادتابتونیداین نیم وجبی رابشناسیدیاخودشه یاحسینی یاهدایت خواه.

    • ناشناس گفت:

      از همین چینش اعضای جلسه میتوان به ناهماهنگی آن پی برد.جانی پور کجا و اصول گرایی کجا.ایشان هم از دوستان فصول گراست.

    • ناشناس گفت:

      اقای دکتر جانی بسیار منطقی و کوبنده از اقای هدایت خواه دفاع کردنند دیگر فتنه در بین اصول گرایان جایگاهی ندارد

  2. محمد گفت:

    هدایت خواه مهره سوخته شده ……

  3. سنگ اندازی گفت:

    دکی جان سینما چه شد

    • سهراب گفت:

      دکتر که ادعایی نداشت؛ می گفت سرمایه‌گذار بیاد ما کمک می کنیم؛ آقای شما که خیلی ادعا داشت چیگار کرد؟

  4. علی گفت:

    از اول هم هدایت خواه خودش میخواست بشه فقط شعار داد گفت شاید مردم راهپیمایی میکنن که باید هدایت خوا بیاد غافل از اینکه دیگه کسی طرفدارش نیست

  5. ناشناس گفت:

    این جوری قضاوت نکنید از افتخارات بزرگ ایشان وکیل دولت بودن است اون هم چه دولتی که روی همه را سفید کرد دولتی که  از اون حمایت کرد در همه چیز رکورد دار بود از جمله اختلاس
    روزمه خیلی خوبی بفرست جایی اقای هدایت خواه شاید دعوت به مصاحبه بشی برای کار

  6. ناشناس گفت:

    بابا این حرفها خداوکیلی چیه دیگه آقای هدایتخواه كه میگن بنا به فرمایش رهبری كه دغدغه فرهنگی دارن میخوان به کار فرهنگی بپردازم بعد میگن به خاطر داود احمدی نژاد با بقیه اومدم یا میام پس برای ایشان کی مهمتره دغدغه رهبری یا بقیه همین الان بیا و خودتو خلاص کن مردم اگاهن و میدونن كه میای

  7. مهدی گفت:

    درود برااقای دکترهدایت خواه

  8. جانی پورزیرتل گفت:

    سیدباقرموسوی ناجی بویراحمد.همیشه به ایشان وفاداریم.

  9. هم استانی گفت:

    طرح حقوق مادامالعمر نمایندگی رو کی امضا کرد؟؟

  10. واقع بین گفت:

    این هم یه نقشه دیگه. امان از دست هدایت خواه چقدر بازیگر قهاریه 

  11. هتل ارم و بانک گشاورزی دوربینهایشان گفت:

    ان هم از خیمه سوختنش دیگر مردم فریب نمیخورند

  12. ناشناس گفت:

    هل من ناصر ینصرنی  ، خدایا ما را از این قومی قبیله گرایی نجات بده ، کی میشه که نماینده ای شایسته و با قدرت ما داشته باشیم اگه بشه مظلومیت و فقر و … از این استان میره به یاری خدا.

  13. از سی سخت گفت:

    ایندوره دگه مثل دورهای قبل نیست فقط رای خراب میشود

  14. وحید گفت:

    درود بر دکتر جانی پور

  15. همشهری گفت:

    چرادروغ میگید تمام کاندیدهای احتمالی قویا از دکترهدایت خواه حمایت کردند

  16. شهروند گفت:

    حناي شما ديگر رنگي ندارد.

  17. يازهرا گفت:

    زارعي خودش محبوبيت خوبي دارد

  18. علي گفت:

    انتظار است نظرات را اعلام داريد …..ترس از جه داري برادر اگر بناست نظر را نزني چرا اعلام نظر ميخواهي ….. لطفا اعلام ما را در اوصاف دكتر هدايت خواه ارائه نمائيد

  19. بویراحمدی گفت:

    ما همه به دکتر هدایت خواه رای میدیم.انسان پاک وبی غل وغش .

دیدگاه شما