چهارشنبه 1 آذر 1391 - 11:01

نامزدهای بهترین دروازه بان سال فوتبال جهان

بویرنیوز: به گزارش افکارنیوز به نقل از ایپنا، این فهرست جزو فهرست نهایی ۵۵ نفره ای است که قرار است روز ۲۹ نوامبر در یک کنفرانس مطبوعاتی در سائوپولو اعلام شود.
امسال تمام فهرست های نهایی شامل فهرست دروازه بانان طی دو هفته مانده به فهرست کامل نهایی اعلام می شود. فهرست نهایی مدافعان، هافبک ها و مهاجمان نیز به ترتیب در روزهای ۲۲، ۲۶ و ۲۹ نوامبر در پایگاه اطلاع رسانی فیفا منتشر خواهد شد.
“جیان لوییجی بوفون” دروازه بان ایتالیایی یوونتوس، “ایکر کاسیاس” دروازه بان اسپانیایی رئال مادرید، “پیتر چک” دروازه بان چلسی اهل جمهوری چک، “جو هارت” دروازه انگلیسی منچسترسیتی و”مانوئل نویر” دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ فهرست نهایی دروازه بان فیفا را تشکیل می دهد.
۵هزار فوتبالیست حرفه ای عضو اتحادیه های حرفه ای بازیکنان در سراسر جهان فرمهای رای گیری را برای انتخاب بهترین دروازه بان، ۴ مدافع، ۳هافبک و ۳ مهاجم در سال ۲۰۱۲ برای تیم منتخب سال دریافت کرده اند.
تیم منتخب نهایی طی یک مراسم رسمی در روز هفتم ژانویه سال آینده میلادی در زوریخ اعلام می شود. در این مراسم بازیکن سال برنده توپ طلای فیفا و نیز بهترین بازیکن زن در سال ۲۰۱۲ معرفی می شود.
در این مراسم سرمربی سال فوتبال مردان و سرمربی سال فوتبال زنان نیز برای سومین بار معرفی می شوند. جایزه پوشکاش برای زیباترین گل سال ، جایزه ریاست فیفا و جایزه بازی جوانمردانه فیفا نیز در این مراسم اهدا خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16170
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما