سه شنبه 17 شهریور 1394 - 21:13

اتصال کهگیلویه و بویراحمد به آزادراه شیراز ـ اصفهان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌ریزی برای اتصال این استان به آزادراه شیراز ـ اصفهان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برنامه‌ریزی برای اتصال کهگیلویه و بویراحمد به آزادراه شیراز ـ اصفهان

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی ظهر امروز در بازدید از عملیات پروژه خط‌‌‌ آهن یاسوج ـ اقلید در محل ساخت آزادراه شیراز به اصفهان اظهار کرد: یکی از آرزوهای ما این است که آزادراه‌ها را گسترش دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین منظور اتصال کهگیلویه و بویراحمد از طریق آزادراه شیراز ـ اصفهان یکی از برنامه‌های ما برای خروج از بن‌بست است.

وی عنوان کرد: فاصله کهگیلویه و بویراحمد تا این آزادراه 50 کیلومتر است که 20 کیلومتر از این راه‌ها در استان ما قرار دارد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تلاش مجموعه استان بر این است که آزادراه کهگیلویه و بویراحمد از طریق دهستان کاکان به آزادراه شیراز به اصفهان متصل شود.

خادمی ادامه داد: یکی از مزایای ساخت آزادراه این است که برای ساخت آن نیاز به اعتبارات دولتی نیست و از طریق فاینانس می‌توان چنین پروژه‌هایی را در سطح کشور و استان‌ها احداث کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد توسعه راه‌ها را از اولویت‌های مجموعه استان برشمرد و گفت: توسعه راه‌ها می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت این استان و خروج کهگیلویه و بویراحمد از بن‌بست باشد که اتصال استان به آزادراه شیراز ـ اصفهان در این زمینه نیز مؤثر خواهد بود.

به گزارش فارس، موسی خادمی در بازدید از پروژه خط آهن یاسوج ـ اقلید در منطقه دهستان کاکان از نزدیک با باغداران این منطقه به گفت‌وگو پرداخت و خواستار رفع مشکلات باغداران این منطقه در خصوص کمبود آب کشاورزی شد./فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161538
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما