سه شنبه 17 شهریور 1394 - 21:10

اجرای راه‌آهن یاسوج ـ‌ اقلید به 1200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی وضعیت ساخت راه‌آهن یاسوج ـ اقلید که با حضور مدیرکل ساخت و توسعه راه‌آهن منطقه یک کشور، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار و دیگر مسئولان استانی صورت گرفت اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد راه‌آهن اقلید به یاسوج است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین خاطر مهم‌ترین طرحی که در سفر دولت به استان مطرح خواهد شد پروژه مهم راه‌آهن یاسوج به اقلید است.

وی در ادامه افزود: این پروژه به 1200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که کهگیلویه و بویراحمد به تنهایی و با اعتبارات عمرانی خود قادر به اجرای این پروژه مهم نیست.

این مسئول عنوان کرد: کار خوبی که در این زمینه انجام گرفت از اعتبارات ماده 180 برای شروع کار مبلغی در نظر گرفتیم که باید امسال برای جذب هرچه بیشتر اعتبارات عمرانی برای ساخت این پروژه تلاش کنیم.

خادمی تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر نیاز به اعتبارات جدید از محل منابع مختلف دارد که نیاز است دو استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه برای اجرای این پروژه مهم عزم خود را جزم کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دو استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد باید در اجرای این طرح بزرگ به کمک هم آمده و در زمینه‌های مختلف از جمله رفع معارضات و جذب اعتبارات تلاش کنند.

/فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161534
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما