دوشنبه 16 شهریور 1394 - 21:27

خودرو باید ۳۰ درصد ارزان شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برای افزایش سرمایه در گردش و حمایت از تولید ملی باید قیمت خودروهای داخلی ۳۰ درصد کاهش یابد.
خودرو باید ۳۰ درصد ارزان شود

به گزارش بویرنیوز، نادر قاضی‌پور، اظهار داشت: چند سال است که در عین گران شدن قیمت خودرو کیفیت آن پایین می‌آید.

وی گفت: برای حمایت از تولیدات داخلی ما همواره از مردم خواسته‌ایم که خودروهای خارجی سوار نشوند و با خرید خودروهای ایرانی خودروسازان را ملزم به افزایش کیفیت کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید ۳۰ درصد قیمت خودروهای داخلی را پایین بیاورند و شرکت‌های زیانده را حذف و از خرید قطعات از خارج از کشور پرهیز کنند تا سرمایه در گردش افزایش یابد.

قاضی‌پور افزود: اینکه مردم تصمیم گرفته‌اند خودروی صفر نخرند تا قیمت پایین بیاید تا حدودی امکان پذیر است چون اگر مدتی خودروی صفر خریداری نشود خودروسازان مجبور هستند قیمت را پایین آورده و به مردم ارزان‌تر عرضه کنند./تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161365
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اسدی گفت:

    وقتی که قیمت تندر 90 از 11تا14 میلیون تومان در عرض 3 سال تا4 سال به قیمت 37 تا 44 میلیون تومان رشد می کند وحبابی بالا می رود ایا حقوقها کارکنان اینقدر رشد کرده ومی کند؟ قدرت خرید وجود ندارد زیرا دیگر پولی برای افراد باقی نمی ماند پس انداز وجود ندارد حقوق در مدت 7 تا 12 روز تمام می شود وجمعی هر ماه از پس انداز های قبلی ادامه به زندگی می دهند قیمت خودرو هر روز ارزان تر از روز دیگر می شود

    • گل بي منت بارون گفت:

      بله اسدي جان
      كاش قبل از گفتن افزايش خودرو ميفرمودي وقتي دلار از 900 تومان مي شود 3500
      هميشه بايستي براي بيان يك مساله بصورت ريشه اي موضوع را بررسي نماييم

  2. ناشناس گفت:

    خودرویی که یک مرتبه 100درصد رشدقیمت دارد چظور 30درصد ان را کاهش دهیم .آخ وه سی بخت مردم ایران

دیدگاه شما