سه شنبه 30 آبان 1391 - 1:38

بن‌بست جاده‌ای مانع توسعه لنده می‌شود

بویر نیوز – رئیس سابق شورای اداری لنده گفت: تا هنگامی که بن‌بست جاده‌ای در لنده شکسته نشود این بخش روی توسعه را نخواهد دید.

خبرگزاری فارس: بن‌بست جاده‌ای مانع توسعه لنده می‌شود

به گزارش  فارس از لنده، حمیدرضا جمالی عصر امروز در مراسم و تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید لنده اظهار داشت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را یک امانت می‌دانم.

وی تأکید کرد: قبل و بعد از این مسؤلیت پیشنهاداتی برای مسؤلیت‌های دیگر در جاهای مختلف داشتم اما مسئولیت بخشداری لنده را با اعتقاد پذیرفته چون می‌دانستم در این منطقه زمینه فعالیت و خدمت وجود دارد و هیچگاه به مسئولیت نگاه تفننی نداشته‌ام.

وی به خدمات دولت عدالت‌محور در طی تصدی مسولیت خود در لنده و پیگیری‌های خود در جهت اجرای آن‌ها اشاره کرد و افزود: تلاش کردم تا با همکاری همه مسئولین ذی‌ربط مسائل و مشکلات مختلف شهر از جمله مطالعه جاده لنده، تراب و دهدشت، جاده لنده به قلعه‌رئیسی، جاده‌کشی و آسفالت روستاهای محروم، پل شهرک سرآسیاب، برق بسیاری از روستاهای فاقد برق مثل عروه و … برق شهر لنده که به شدت دچار افت بوده، تأمین آب روستاهای عالی‌طیب و ساخت و ساز و نوسازی مدارس، آبرسانی دشت ابلش و اجرای ده‌ها طرح عمرانی شهر لنده را با جدیت دنبال کنیم.

وی  همچنین به موضوع شهرستانی شدن لنده اشاره کرد و گفت: برای شهرستان شدن لنده فعالیت‌های شبانه‌روزی بسیاری انجام شده و هم‌اکنون این طرح آماده طرح در هیئت دولت بوده و مشکل خاصی ندارد.

جمالی با بیان این‌که توفیقات به دست آمده را باید به حساب عملکرد مجموعه نظام و دولت گذاشت، افزود: تحقق مصوبات سفرهای هیئت دولت و مسئولان استانی مربوط به بخش به عنوان مطالبه اصلی مردم و از اولویت‌های مهم مدیریت بخش به جد پیگیری شده است.

وی وجود منطقه گردشگری، امامزادگان، دشت‌های سرسبز و باغات مختلف را بخشی از ظرفیت‌های مهم توسعه بخش لنده برشمرد و گفت: در گذشته لنده به دلیل عدم توسعه راه‌ها نتوانست به توسعه واقعی خود برسد ولی با کلنگ‌زنی و افتتاح راه‌های لیکک، چاروسا و دهدشت از بن‌بست توسعه‌ای خارج می‌شود.

جمالی با بیان این‌که مدت 30 سال در نظام جمهوری اسلامی مشغول به خدمت بوده، افزود: با ورود به بازنشستگی برای انسان تأسف فرصت‌های از دست رفته نیز پیش می‌آید ولی آن‌چه از او باقی می‌ماند عملکردی شایسته و درخور توجه مردم که با مردم‌داری به اوج خود می‌رسد.

وی در پایان با تقدیر از اصحاب رسانه گفت: نمایندگان و خبرنگاران صدا و سیما و خبرگزاری فارس در لنده و استان بیشترین کمک را در جهت رساندن پیام مردم به گوش مسئولان داشته‌اند.

یادآور می‌شود حمیدرضا جمالی بخشدار سابق لنده بعد از 30 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش و وزارت کشور هم اکنون بازنشسته شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16105
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما