سه شنبه 30 آبان 1391 - 1:18

دام مدیران ناکارآمد برای نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد

بویر نیوز– گزارشهای دریافتی حاکیست در پی سرعت گرفتن  برنامه عزل مدیران ناکارآمد از سوی استاندار حسین صابری بسیاری از مدیران ناکارآمد استان کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون در مخالفت با نمایندگان استان گوی سبقت را ازهم می ربودند، با دعوت از نمایندگان استان برای شرکت در میهمانی به صرف شام سعی در جلب محبت این نمایندگان دارند تا از فشارههایی که برای عزل آنها وارد میشود بکاهند و بنوعی حس ترحم آقایان زارعی ، تاجگردون و بزرگواری را بخود جلب نمایند.گزارش دریافتی تصریح مینماید که شگرد خاصی از سوی مدیران ناکارآمد بکار گرفته میشود و یکی از این ترفندها، بهانه توجیه نمایندگان در خصوص مشکلات حوزه اداری و کاری خود می باشد  تا ازاین راه با ارائه گزارشهای کذب، حدااقل ادامه مدیریت سوء خودرا تا انتخابات ریاست جمهوری تضمین نمایند.

راه دیگر این مدیران برای به دام انداختن نمایندگان برای شرکت دراین میهمانیها ،متوسل شدن به اطرافیان وبستگان  نمایندگان است که با دادن وعده و وعید و بذل وبخشش های مالی و اداری و انتصاب برخی  از این افراد در مناصب آب ونان دار اداری است تا از این طریق  محبت نمایندگان را بخود جلب نمایند.

دعوت از مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در جلسات اداری راه دیگری است که توسط ناکارآمد ترین مدیران نیز براحتی مورد استفاده واقع میگردد. در این روش بیشترین توجهات به سمت نماینده بویراحمد ودنا  بعنوان رئیس مجمع معطوف شده است.

گفتنی است مدیران در آستانه عزل در مواردی با تماس با نماینده حوزه کهگیلویه بهمئی وچرام و  استفاده از این موضوع که از نظر سیاسی مواضع نزدیکتری به ایشان دارند سعی مینمایند خودرا  عزل بدلیل کم کاری برهانند.

این پایگاه خبری سعی دارد برای جلوگیری از تضییع حقوق رای دهندگان استان کهگیلویه و بویراحمد، در صورت دریافت گزارش برپایی چنین جلسات و میهمانیهایی  بدون از هرگونه چشم پوشی اطلاع رسانی لازم را معمول نماید.

آبشارنیوز

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16090
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مدير گفت:

    مدير محترم سايت باسلام بنده يك مدير در استان مي باشم و هيچگاه حاضر نشدم و نمي شوم بخاطر اينكه چند روز بيشتر بمانم به كسي متوسل بشوم چه نماينده و چه غير و حرف شما را هم رد نمي كنم چه بسا مديراني باشند كه از اين طريق خودشان را ابقا كنند اما بنده ضمن احترام به نمايندگان محترم مردم و اينكه حداقل با اكثريت نمايندگان محترم مشكل ندارم و به نظارت نمايندگان هم اعتقاد قلبي دارم اما به جهت شفاف شدن و بصورت مستند به اين موضوع پرداخت شود و گر نه …………

  2. ناشناس گفت:

    کسانی که تا دیروز سایه آقای بزرگواری را با تیر میزدند امروز با ترفند خود را به ایشان نزدیک میکنندو با نصب نیرو برای ایشان می خواهند چند صباح دیگر در مسند قدرت بمانند تا بیشتر سوء استفاده کنند.خداوند ریشه ظلم را بکند،انشااله…..

  3. مرام حق گفت:

    اقای بزرگواری فریب این مهمانی های هدفدار را نخور اینان با این روش می خواهند ناتوانی خود را پوشش دهند اقای بزرگواری کسانی را که از ادره ای به ادره ی دیگر اورده ای ورییس کرد ه ای اگر توان داشت در همان محل استخدامیش پست می گرفت اقای بزرگواری برای وضعیت نابسامان ادارات دهدشت کاری بکن این معیارهای غلط ایل وفامیل را در گزینش روسا یت تعطیل کن

دیدگاه شما