سه شنبه 10 شهریور 1394 - 3:36

آغاز عمليات بازگشايي و تعريض خيابان جمهوري (+عکس)

با خريداري ساختمان هاي اين مسير، عمليات تعريض 450 متر از اين خيابان بازگشايي مي شود.

شهردار ياسوج يکي از دلايل تغيير مکان آتش نشاني را وجود ترافيک زياد در مکان قديم و کند شدن سرعت انجام عمليات آتش نشاني بيان کرد و افزود: با توجه به عريض بودن خيابان محدوده ساختمان جديد، خدمات رساني به همشهريان در مناطق ياد شده با سهولت انجام مي شود.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، محمدعلی جاويد تعريض خيابان جمهوري را از ديگر پروژه هاي در دست اجراي شهرداري ياسوج اعلام کرد و افزود: خيابان جمهوري که به عنوان شرياني ترين و اساسي ترين خيابان شهر ياسوج و همچنين مسير ارتباطي منطقه گردشگري آبشار ياسوج  محسوب مي شود بار زيادي از ترافيک اين شهر را تحمل مي کند که به دليل وجود معارضات طرح تعريض آن متوقف شده بود اما با همکاري اهالي و مالکان، طرح تعريض اين مسير نيز شروع شده است.

DSC_0174

وي با بيان اين مطلب که طرح تعريض خيابان جمهوري در گذشته فقط با تخريب ساختمان ها و پارک متعلق به شهرداري ياسوج صورت گرفته بود، افزود: با توجه به اينکه هيچگونه تملکي از سوي شهرداري در اين مسير صورت نگرفته بود با صرف هزينه يک ميليارد و 750 ميليون توماني از محل منابع داخلي اقدام به خريداري مغازه ها و ساختمان هاي اين مسير کرديم.

شهردار ياسوج  طول مسير خيابان جمهوري را 650 متر اعلام کرد و افزود: با خريداري ساختمان هاي اين مسير، عمليات تعريض 450 متر از اين خيابان بازگشايي مي شود.

جاويد از استاندار و مسئولان استاني خواست تا همکاري لازم را جهت تعريض باقيمانده مسير انجام دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160833
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد گفت:

    مسئولین استانی باید به کمک شهرداری بیان، تعریض خیابان جمهوری برای شهر یاسوج واقعا حیاتیه

  2. ناشناس گفت:

    خیابان جمهوری کجاست؟ همون که از فلکه استانداری به سمت زندان قدیم تا امام زاده میاد و بعد میره به سمت ابشار؟؟

دیدگاه شما