شنبه 7 شهریور 1394 - 1:17

محیط بان دنا در آستانه عفو

برای زنده نگه داشتن نام فرزندم در کنار منزل مسکونی‌ام پارک تفریحی ساختم و امروز به خود می‌بالم یکی از دوستداران محیط زیست در منطقه هستم.

به گزارش بویرنیوز، اسماعیل رضایی جمعه در گفت‌و‌گو با ایلنا از یاسوج گفت: مراجعات فراوانی از سوی اقشار مختلف مردمی برای رضایت ما از قاتل فرزندم شد و شب گذشته نیز حضرت آیت‌الله ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به همراه حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان، زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به همین منظور به منزل ما تشریف آوردند.

وی افزود: من خود را در پرونده قتل فرزندم مدیون مرحوم آیت‌الله ملک حسینی دانسته چون ایشان در آن زمان دستور ویژه برای جلوگیری از اعمال نفوذ‌ها دادند و امروز وظیفه خود دانستم که در برابر فرزند آن مرحوم که خودشان از بزرگان و افتخارآفرین دیارم کهگیلویه و بویراحمد هستند ادای دین کنم.

پدر مجتبی رضایی مقتول ارتفاعات دنا در سال ۸۸ گفت: من در پرونده فرزندم تلاش کردم که فرهنگ‌سازی کنم و آن فرهنگ‌سازی اینگونه بود که به هیچ کس اجازه ندادم به خانواده قاتل تعرض کند و این درصورتی بود که عده‌ای با روش‌های غلط می‌خواستند قتل فرزندم را منطقی جلوه داده و قاتل فرزندم را بی‌گناه اعلام کنند.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از مسوولان کشوری و رسانه‌های بیگانه درباره پردازش به قتل مجتبی رضایی، اظهارکرد: خود من از علاقه‌مندان به محیط زیست بوده و مقالات متعددی در این‌باره نوشته‌ام و خواهم نوشت اما در پرونده قتل فرزندم خواستم به دنیا ثابت کنم که فرزند من تنها یک عکاس بود که بی‌گناه در ارتفاعات دنا کشته شد.

رضایی گفت: برای زنده نگه داشتن نام فرزندم در کنار منزل مسکونی‌ام پارک تفریحی ساختم و امروز به خود می‌بالم یکی از دوستداران محیط زیست در منطقه هستم.

پدر مقتول منطقه حفاظت شده دنا در کهگیلویه و بویراحمد افزود: نشست‌هایی را با بزرگان طایفه عباسی از چیتاب، گردو، ساران و صالحان گرفتم و اکنون صلاح این پرونده در دستان چراغ ایل و دیارم حضرت آیت‌الله ملک حسینی‌ست و هر تصمیمی ایشان بگیرد ما تابع آن خواهیم بود و از آن اطاعت می‌کنیم.

رضایی افزود: موفقیت در پرونده قتل فرزندم را از قضاوت قاطعانه دستگاه قضایی دانسته و خداوند متعال را شاکرم که قوه قضائیه ایران به دنیا ثابت کرد که خون ریخته شده فرزند بی‌گناه من پایمال نمی‌شود و کسی یا کسانی نمی‌توانند حقوق من و فرزندم را نادیده بگیرند.

وی گفت: در این چندسال تمام تلاشم را کردم تا از طریق قانون همه چیز روال عادی خود را طی کند و از اینکه دستگاه قضایی، قانون را به نحو احسن در ارتباط با پرونده فرزندم به سرانجام رسانید خوشحال هستم و تشکر ویژه دارم.

پدر مجتبی رضایی مقتول ارتفاعات دنا در سال ۸۸ افزود: از اصحاب رسانه می‌خواهم در مورد حفاظت از محیط زیست فرهنگ‌سازی کرده و از کسانی که آهوکشی را رسم مردی و مردانگی می‌دانند نیز می‌خواهم دست از این رسم نادرست بردارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160456
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر آیت اله ملک حسینی و اقای مزارعی و آقای زارع

  2. هموطن گفت:

    نمیدونم کی درست میگه … محیطبان میگه من به وظیفم عمل کردم و دوستدار طبیعت و وحوش  هستم و آقای رضایی هم میگه فرزند من طبیعت را دوست داشت 

دیدگاه شما