یکشنبه 28 آبان 1391 - 10:00

صابری: همه در زنده و پویا کردن شهرستان چرام مسئولیم

بویر نیوز – استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه وظیفه داریم نسبت به زنده و پویا کردن شهرستان با ظرفیت و با استعداد چرام در بخش‌های کشاورزی و صنعتی و معدنی تلاش کنیم.

خبرگزاری فارس: همه در زنده و پویا کردن شهرستان چرام مسئولیم

 حسین صابری در مراسم افتتاح دانشگاه صنعت و معدن چرام با بیان اینکه باید فضا را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنیم، اظهار کرد: باید شاهد گسترش اخلاق و معنویت دین، علم و اجتهاد در سراسر کشور باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ما در دورانی زندگی می‌کنیم که در سایه با کفایت ولایت مطلقه فقیه بسیاری از آمال و آرزوهایی که شاید در خواب هم نمی‌دیدیم در کشور خود و در بیشتر نقاط دنیا محقق و یا در حال تحقق یافتن است.

وی با بیان اینکه من بومی هستم، عنوان کرد: یقینا شما از ما بومی‌تر هستید اما ما هم قصد خدمت کرده و تا وقتی خدا بخواهد خدمت‌گذار مردم این استان خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم قدردان نعمت‌های خدا از جمله بندگان مخلص و مؤمنی که جز خدمت چیزی در سر نمی‌پرورانند باشیم، گفت: بنده به عنوان یک عنصر خدمت‌گزار کوچک در طول هفت سال حداقل در پنج استان به طور جدی و از نزدیک شاهد و ناظر پروژه‌های عمرانی و کارهایی بودم که به دست خدمت‌گزاران نظام جمهوری اسلامی اجرا و تقدیم مردم شده است.

صابری با بیان اینکه برخی از شما شرکت نفت بعد و قبل از انقلاب را به یاد دارید، اذعان کرد: صنعت و نفت امروز به جایی رسیده است که در کنار عنایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و روشنگری روحانیت اصیل موتور محرکه توسعه و زیرساخت کشور، وزرات نفت با همه شرکت‌های تابعه و کارکنان خدوم شده است.

مسئول ارشد اجرایی استان متذکر شد: اگر امروز چرام پایدار و زنده شده است در سایه همت و تلاش سربازان با نام و گمنامی است که جز خدمت فکر دیگری ندارند.

وی با بیان اینکه نام این دانشکده و رشته‌های تحصیلی آن با امکانات منطقه سازگاری دارد، تاکید کرد: همه باید دست به دست هم داده تا همه معادنی که در این منطقه وجود دارد در سایه همکاری و همدلی تبدیل به صنایع متعددی بشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همکاران ما در دانشگاه باید بدانند اگر از همه هستی خود را در راه رونق بخشی به کیفیت کار در دانشکده کم بگذارند، مدیون هستند.

این مسئول با بیان اینکه زمانی یک نخبه، متعهد و متخصص در جامعه ما رشد می‌کند که دارای اساتید برجسته و متعهد باشد، بیان کرد: امروزه بسیاری از طلاب ما افتخار می‌کنند که یک ساعت در شاگردی امام راحل بوده‌اند و این بیانگر عظمت، نقش و رسالت معلمی است.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15988
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما