چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 21:05

برنامه «شب‌های یاسوج» روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته در پارک ساحلی

 مدیر اجرایی اولین جشنواره تابستانه یاسوج با اشاره به برگزاری اولین جشنواره تابستانه در مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور رونق بخشیدن به بازار برنامه «شب‌های یاسوج» روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته در پارک ساحلی برگزار می‌شود.
خبرگزاری فارس: برنامه «شب‌های یاسوج» روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته در پارک ساحلی برگزار می‌شود

 به گزارش فارس، سید هاشم قاسمی موردراز عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین جشنواره تابستانه یاسوج اظهار کرد: این جشنواره از یکم لغایت 27 شهریورماه با همت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کانون سبز قلم برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی اولین جشنواره تابستانه یاسوج با تاکید بر اینکه تاکنون هشت استان کشور برای حضور در اولین جشنواره تابستانه یاسوج اعلام آمادگی و حضور کردند، گفت: با برگزاری اولین جشنواره تابستانه یاسوج گروه‎های هنری استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، بوشهر، کرمانج خراسان، لرستان، گلستان و سمنان حضور دارند.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه اولین جشنواره تابستانه یاسوج با عنوان «یاسوج میزبان اقوام ایرانی؛ لبخندی برای گردشگران و مشتریان» اذعان کرد: این جشنواره با هدف توسعه گردشگری، معرفی جاذبه‌های توریستی استان و رونق بخشیدن صنوف مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه اولین جشنواره تابستانه یاسوج با عنوان «یاسوج میزبان اقوام ایرانی؛ لبخندی برای گردشگران و مشتریان» تصریح کرد: این جشنواره برای اولین بار در یاسوج از اول لغایت 27 شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی اولین جشنواره تابستانه یاسوج تصریح کرد: این جشنواره با هدف رونق بخشیدن به صنوف شهر یاسوج خصوصا صنایع دستی و سوغات محلی استان و اجرای جشنواره اقوام با هدف معرفی فرهنگ‌ها و آئین‌های اقوام ایران در قالب اولین جشنواره برگزار می‌شود.

قاسمی موردراز اجرای برنامه «شب‌های یاسوج» را از اقدامات مهم اولین جشنواره تابستانه یاسوج با عنوان «یاسوج میزبان اقوام ایرانی؛ لبخندی برای گردشگران و مشتریان» عنوان کرد و گفت: گردشگران و همشهریان می‌توانند از بازارهای شهر یاسوج که عضو جشنواره تابستانه هستند دیدن نمایند و خرید کنند.

وی از اجرای برنامه «شب‌های یاسوج» در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته با برگزاری اولین جشنواره تابستانه یاسوج در پارک ساحلی خبر داد و گفت: بعد از نماز مغرب و عشاء برنامه‌های شادی در طول برنامه به اجرا گذاشته می‌شود.

قاسمی موردراز خاطرنشان کرد: در این جشنواره علاوه بر موسیقی‌های محلی، نمایش طنز، کارناوال‌های شادی برای گردشگران و خانواده‌هایی که در پارک ساحلی حضور دارند اجرای خیابانی در بازارها و مکان‌های گردشگری را خواهیم داشت.

این مسئول اجرایی با تاکید بر اینکه اولین جشنواره تابستانه یاسوج به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد و کانون سبز قلم برگزار می‌شود، گفت: از همکاری و همراهی تمام دستگاه‌هایی که همکاری داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

مدیر اجرایی اولین جشنواره تابستانه یاسوج دستگاه‌ها و نهادهایی که تاکنون در برگزاری جشنواره همکاری کردند را استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهی نیروی انتظامی استان، مدیریت امور فرهنگی شهرداری یاسوج، اداره کل فنی و حرفه‌ای، شرکت گاز استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف مرکز استان، طبیعت زنده سینره، شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت آب منطقه‌ای، مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه یاسوج، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت مخابرات، سازمان پارک‌ها و فضای سبزکارگروه گردشگری استان، شرکت توزیع برق استان و بانک مهر اقتصاد عنوان کرد.

قاسمی موردراز فروشگاه‌های عضو اولین جشنواره تابستانه یاسوج که گردشگران و شهروندان می‎‌توانند از آن‌ها خرید و امتیاز کسب کنند و در قرعه‌کشی برنامه «شب‌های یاسوج» شرکت کنند را شامل فروشگاه پوشاک و کیف و کفش تعطیلات واقع در خیابان سه جوب روبروی بانک سپه، پوشاک فرخ خان به آدرس درب ورودی بازار رضا، فروشگاه بی‌بی سنتر واقع در 60 متری امام خمینی، مرکز خرید سیتی‌سنتر واقع در خیابان فردوسی نبش هجرت یک، فروشگاه لاوان به آدرس خیابان فردوسی _کوچه زاگرس جنب فروشگاه فرخ خان و فروشگاه شال روسری 2+10 واقع در خیابان طالقانی طبقه زیرین بازار رضا عنوان کرد.

مدیر اجرایی اولین جشنواره تابستانه یاسوج پیتزا آنیل شعبه 60 متری و نمایشگاه صنایع دستی بالان به آدرس خیابان فردوسی روبروی طوس و آب معدنی سپیدار دنا در فروشگاه‌های مواد غذایی را از دیگر فروشگاه‌های طرف قرارداد عنوان کرد و گفت: نمایندگی سامسونگ رهنما واقع در روبروی پاساژ جوکار، حساس موبایل کشاورز نبش پاساژ جوکار، فارس موبایل به آدرس هفت تیر جنب استادیوم و فروشگاه موبایل جنوب کالا به آدرس سردار جنگل جنوبی را از دیگر فروشگاه‌های عضو اولین جشنواره تابستانه است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=159535
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما