یکشنبه 28 آبان 1391 - 1:05

سردار امیری : هر آنچه از دست سپاه فتح برآید برای رسانه‌ها کوتاهی نمی‌کند

بویر نیوز – فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان ضرورت حمایت از رسانه‌ها گفت:‌ در حمایت از رسانه‌ها نمی‌خواهیم وعده غیر عملی بدهیم ولی قول می‌دهم هر آنچه از دستم برآید برای تقویت رسانه‌ها انجام دهم.

خبرگزاری فارس: هر آنچه از دست سپاه فتح برآید برای رسانه‌ها کوتاهی نمی‌کند

سردار یونس امیری  اظهار کرد: رسیدن رسانه‌های به جایگاه واقعی و شایسته خود در کهگیلویه و بویراحمد دو روی یک سکه است که در یک روی آن باید مسئولان درک صحیحی از رسانه داشته باشند و در روی دیگر آن رسانه‌ها باید دست‌پخت لذیذی برای مخاطبان خود داشته باشند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به این موضوع که صهیونیست‌ها برای بقای خود کمک‌های مالی فراوانی به رسانه‌ها می‌‌کنند، افزود: اینها از رسانه‌ها به صورت ابزاری استفاده می‌کنند چراکه بقای خود را در دروغ پراکنی می‌بینند.

وی تصریح کرد: اگر رسانه‌ها بتوانند به نیازهای جامعه و مخاطبان خود پاسخ دهند، مردم و مسئولان برای این رسانه‌ها صف می‌کشند.

وی گفت:‌ هنر ظرفیت و قدرت زیادی دارد و هر هنری نیز در اختیار یک آرمان یا یک هدف قرار می‌گیرد.

 امیری ادامه داد: قدرت هنر نویسندگی و روزنامه‌نگاری نیز ممکن است مثل هر هنر دیگری در اختیار تجارت، اقتصاد، اسلام، مردم  و یا هر چیز دیگری قرار گیرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان ضرورت حمایت از رسانه‌ها گفت:‌ رسانه‌ها باید با کار محتوایی چنان دست‌پخت خود را برای مخاطبانشان لذیذ کنند که با جذب مخاطب، بیشترین اثرگذاری را در جامعه داشته باشند.

این فرمانده ارشد سپاه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با همه این توضیحات ولی حمایت از رسانه باید در دستور کار همه نهادها و ارگان‌ها قرار گیرد، عنوان کرد: سپاه نیز با همه وجود در حد توان خود در خدمت اهالی قلم خواهد بود.

امیری تاکید کرد: البته در حمایت از رسانه‌ها نمی‌خواهم وعده سر خرمن بدهم ولی قول می‌دهم هر آن‌چه از دستم برآید برای تقویت رسانه‌ها انجام دهم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به دنبال بها دادن به رسانه‌ها و جمع شدن آن‌ها حول یک هدف و آرمان واحد هستیم.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها نیز باید برای جلب مخاطب تلاش کنند و با کار محتوایی کاری کنند که همه سراغ جریده یا سایت آنها را بگیرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15953
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما