یکشنبه 28 آبان 1391 - 1:00

درخواست بزرگواری برای عدم انحلال پیام نور چرام

بویر نیوز – نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس گفت: اکنون تا یک ماه فرصت داریم که اگر مسئولین شهرستانی و استانی به تعهداتی که داده‌اند، عمل نکنند این دانشگاه به پیام‌نور کهگیلویه انتقال داده می‌شود.

خبرگزاری فارس: مسئولان اجازه ندهد پیام‌نور چرام منحل شود

فارس: حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری عصر شنبه در حاشیه افتتاح دانشکده صنعت و معدن چرام با بیان این که افتتاح دانشگاه برای ما افتخار بزرگی است، اظهار کرد: شاید اهمیت این موضوع را امروز حس نکنیم اما آیندگانی که ورود پیدا می‌کنند در مورد همه کسانی که در افتتاح این دانشکده و پروژه علمی و فرهنگی این شهرستان تلاش کردند، قضاوت می‌کنند.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام و بهمئی در مجلس با اشاره به اینکه همه کسانی که در این راه تلاش و کوشش کردند امروز راحت و آسوده هستند، بیان کرد: امیدواریم این دانشکده روزی به یک دانشگاه بزرگ با ظرفیت خدمت به هزاران دانشجو تبدیل شود.

وی افزود: مایه افتخار است که امروز به یکی از خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم پاسخ داده شده است.

این وکیل مردم در مجلس با بیان این که حضرت امام به ما یاد دادند به دست آوردن پیروزی آسان است اما حفظ پیروزی سخت است، متذکر شد: این دانشکده باید به نوعی مدیریت شود که روز به روز بر توسعه فرهنگی، علمی و اقتصادی شهرستان چرام افزوده شود.

بزرگواری تصریح کرد: آموزش نه تنها یکی از حقوق اولیه انسان است بلکه اصولا رکن اصلی توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه نیز به حساب می‌آید.

نماینده مردم چرام در مجلس با بیان این که در دانشگاه جهت‌گیری سیاسی و اجتماعی افراد شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ما باید از دانشگاه به عنوان مبدا تحولات در جهت مثبت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور به چرام اختصاص داده نمی‌شد، متذکر شد: با آوردن دلایل، فشار و برنامه موفق به اخذ مجوز دانشگاه پیام نور در این شهرستان شدیم.

این مسئول اضافه کرد: اکنون تا یک ماه فرصت داریم که اگر مسئولین شهرستانی و استانی به تعهداتی که داده‌اند عمل نکنند این دانشگاه به پیام‌نور کهگیلویه انتقال داده می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15947
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما