یکشنبه 28 آبان 1391 - 0:57

دانشکده نفت و گاز گچساران رسما افتتاح شد

بویر نیوز – با حضور جمعی از مسئولان کشوری وزارت نفت و مسئولان استانی و محلی و دانشجویان، دانشکده نفت و گاز گچساران به طور رسمی افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: دانشکده نفت و گاز گچساران رسما افتتاح شد

 با حضور مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز جنوب، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه یاسوج و جمعی از مسئولان استانی و محلی دانشکده نفت و گاز گچساران رسماً افتتاح شد و مورد بهره‌برداری رسید.

دانشکده نفت و گاز گچساران از جمله مصوبات نخستین سفر رئیس‌ جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد بوده که با اعتبار اولیه 20 میلیارد ریال از محل کمک‌های وزارت نفت تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

در مراحل بعدی ساخت این دانشکده شرکت نفت اعتباری افزون بر 3 میلیارد ریال برای تجهیز دانشکده به امکانات سرمایشی و گرمایشی اختصاص و هزینه کرد.

وجود معارضان محلی از جمله یکی از مشکلات و موانع سد راه تکمیل این دانشکده به ویژه در زمینه محوطه‌سازی دانشکده است.

در حال حاضر محیط این دانشکده فاقد محوطه اختصاصی و دیوارکشی و یا حصارکشی است.

به گزارش فارس، دانشکده نفت و گاز گچساران در حالی راه‌اندازی شد که مشکلاتی از جمله آسفالت نبودن جاده دسترسی به دانشکده، سرویس ایاب و ذهاب، سلف سرویس در تمام روزهای هفته و تجهیزات آزمایشگاهی از سوی دانشجویان این دانشکده به عنوان دغدغه و نگرانی‌ در رسانه‌ها انعکاس یافت.

عدم فنس‌کشی محوطه دانشکده برای جلوگیری از ورود حیوانات به داخل دانشکده، عدم برطرف‌سازی مشکلات برق دانشکده به منظور استفاده دانشجویان از سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، آماده نبودن جاده دسترسی دانشکده به طریقی که سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی گچساران یک دستگاه اتوبوس واحد شهری را در این مسیر فعال کند، از جمله تعهدات مدیران شهرستانی بوده که تاکنون عملی نشده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15946
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما