پنجشنبه 25 آبان 1391 - 13:57

فیلم یک کهگیلویه و بویراحمدی در برترين هاي جشنواره فيلم کوتاه بام ايران

بویر نیوز – نخستین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه بام ایران امروز با معرفی نفرات برتر در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد به کار خود پایان داد.
دبیر این جشنواره امروز به خبرنگار ما گفت : هیات داوران دیپلم افتخار خود را به 2 فیلم quotation mark تنهایی پرهیاهو quotation mark به کارگردانی فضل الله تاری از لرستان و quotation mark دسترنگ quotation mark به کارگردانی داریوش نیکبخت از چهارمحال و بختیاری اهداء کرد .
آقای اکبریان افزود : دیپلم افتخار این جشنواره نیز به فیلم quotation mark روزی روستایی بود quotation mark به کارگردانی فرامک سلیمانی در بخش استانی اهدا شد .
وی گفت : هیات داوران نخستین جشنواره فیلم کوتاه بام ایران در بخش مردم سرزمین من، دیپلم و تندیس خود را به صورت مشترک به 2 کار quotation mark تلخ و شیرین quotation mark به کارگردانی یزدان کیانی از چهارمحال و بختیاری و quotation mark پهن او quotation mark به کارگردانی سعید بریزی از خوزستان اهدا کردند.
دبیر جشنواره فیلم کوتاه بام ایران افزود : در بخش داستانی نیز، فیلم های quotation mark عروس جمعه quotation mark به کارگردانی محمد سلیمی راد از کهگیلویه و بویراحمد و quotation mark نفس نرم نسیم quotation mark به کارگردانی سعید همتی وند از لرستان تندیس جشنواره را دریافت کردند.
آقای اکبریان گفت : هیات داوران این جشنواره در بخش مستند نیز جایزه بهترین کارگردانی را به فیلم quotation mark آخر شاهنامه quotation mark به کارگردانی شریف اسلامی از کهگیلویه و بویراحمد و جایزه بهترین مستند را به فیلم quotation mark ملودی سنگ quotation mark به کارگردانی پرویز رستمی از کردستان اهد ا کردند.
وی افزود : در بخش مستند نیز جایزه ویژه هیات داوران به فیلم quotation mark هاوری quotation mark به کارگردانی اکبر شهبازی از کردستان و quotation mark بی بی طلا quotation mark به کارگردانی فردوس خسروی نژاد از لرستان ،اهدا شد.
هیات داوران این جشنواره ،متشکل از پوران درخشنده ،ابوالفضل جلیلی و علی محمد قاسمی بود.

واحد مرکزی خبر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15829
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما