سه شنبه 23 آبان 1391 - 13:30

کسب رتبه‌های تک رقمی توسط 207 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور

بویر نیوز – معاون آموزش متوسطه و راهنمایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 207 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور سراسری رتبه‌های یک تا سه رقمی کسب کردند.

خبرگزاری فارس: کسب رتبه‌های تک رقمی توسط 207 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی

فارس:خسرو حسینی صبح امروز در نشستی که با حضور رؤسا و معاونین آموزشی 13شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: امسال 207 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور سراسری رتبه‌های یک تا سه رقمی کسب کردند.

معاون آموزش متوسطه و راهنمایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کنکور امسال دانش‌آموزان این استان چهار رتبه یک رقمی، 23 رتبه دو رقمی و 180 رتبه 3 رقمی کسب کردند.

 حسینی به بعضی از رشته‌های پذیرفته شده اشاره کرد و تصریح کرد: در رشته پزشکی 97 نفر، داروسازی 9 نفر، دندانپزشکی 5 نفر، حقوقی 87 نفر، عمران 26 نفر، برق 43 نفر و مکانیک 41 نفر پذیرفته شده‌اند.

وی همچنین به موفقیت‌های حوزه متوسطه و راهنمایی اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان در مسابقات رباتیک یک رتبه اول، 3 رتبه دوم، 8 رتبه سوم و در نانو تکنولوژی 5 رتبه کشوری کسب کردند.

معاون آموزش متوسطه و راهنمایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رتبه‌بندی کشوری دانش‌آموزان رشته ریاضی از 31 به 27، کشور صعود کردند و تجربی 28 به 26 و انسانی 28 به 24 و پوشش تحصیلی فنی و حرفه‌ای از 23 به 5 صعود کردند.

وی گفت: در ارزیابی کشوری در پروژه مهر کهگیلویه و بویراحمد رتبه عالی را کسب کرد و در جشنواره فیلم رشد مقام اول از آن استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

حسینی ابراز کرد: برگزاری کلاس‌های کنکور، تقویتی، کارگاه آموزشی معلمان، المپیاد علمی، اجرای طرح مهارت‌آموزی و زبان انگلیسی محاوره‌ای در 44 مدرسه شبانه‌روزی، اجرای طرح‌های همیار معلم، بنیاد علوی و ارتقاء پایه سوم از مهم‌ترین طرح‌های کیفی‌بخشی اجرا شده در حوزه متوسطه است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15752
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما