جمعه 2 مرداد 1394 - 21:40

خط و نشان های رئیس کل دادگستری استان برای مدیران کم کار

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: باید برنامه‌ها و طرح‌های مصوب جلسات اجرایی شود.

به گزارش بویرنیوز، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: باید برنامه‌ها و طرح‌های مصوب جلسات اجرایی شود.
81657243-6538558
حجت‌الاسلام والمسلیمن «غلامرضا مزارعی» گفت: در اجرای قانون و خدمت به خلق با هیچکس تعارف نداریم و اگر مدیری نتواند مسئولیتش را به خوبی اجرایی کند باید پست سازمانی‌اش را ترک کند.

در ادامه این جلسه الماس گشتاسبی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت:هم اکنون مسائلی چون میوه فروشی به صورت غیرقانونی، کشتار حیوانات و پرندگان به شیوه غیرمجاز و عرضه قلیان و تنباکوی غیر استاندارد در فروشگاه‌های مواد غذایی از مهمترین موارد تهدیدکننده بهداشت و سلامت استان است.

وی در ادامه افزود: با حمایت از ضابطین قضایی در کشتارگاه‌ها و همچنین نصب دوربین مدار بسته می‌توانیم به عرضه گوشت سالم به مردم سلامت و امنیت بهداشت عمومی را تأمین کنی(کبنا).

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=156734
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا گنجه ای گفت:

    از مدیریت دادگستری استان تقاضا مندیم نسبت به کنترل نظم و انظباط و مقابله جدی با سارقین و اختشاشگران و مخلان امنیت دستور جدیت و پیگیری داشته باشند

  2. دهدشت گفت:

    با سلام خدمت رئیس دادگستری استان التماس می کنم آقای حجت الاسلام آقای مظاهری پرونده زمینهای هنرمندان را پی گیری کنید به خدا 13 سال خسته شدیم نمیدونیم کی پشت این پرونده است که تا حالا به جای نرسیده …………………

  3. يك بنده خدا گفت:

    ضمن تشكر از مدير دادگستري به خاطر حمله به مديران كم كار يه ضرب المثلي هست مي گه يه سوزن به خودت بزن يه جوالدوز به ديگران اگه اول از همه ساماندهي حوزه تحت نظارت خود را انجام دهيد بهترين حركت كاري خود را در استان شروع كرده ايد

  4. سلام گفت:

    دادستان مركز استان را عوض كنيد

دیدگاه شما