جمعه 5 دی 1393 - 10:15

واژگوني يك خودروي ديگر در جاده ياسوج – مارگون/ سرنشينان پرايد جان سالم به در بردند

گروه حوادث – جاده ياسوج – مارگون به دليل عدم نصب تابلوهاي هشداره دهند باعث واژگوني يك خودرو شد.

به گزارش «بوير نيوز»، عصر روز گذشته در حوالي روستاي قلعه عزيزي يك دستگاه خودروي پرايد كه از سمت مارگون به ياسوج در حال حركت بود دچار سانحه شد و واژگون شد.

اين تصادف كه حدود ساعت 5 اتفاق افتاد، گويا به دليل ورود احشام به جاده رخ داد و راننده خودرو نتوانست بود آن را كنترل كند.

خوشبختانه اين سانحه تلفات جاني براي دو سرنشين پرايد نداشت و يكي از سرنشينان خودرو كه به شدت مجروح شده بود توسط نيروهاي اور‍ژانس دمچنار به ياسوج منتقل شد و راننده خودرو كه آسيبي نديده بود، محل را ترك كرده بود كه دليل آن مشخص نيست و البته خودرو صدمات زيادي ديد.

اين اتفاق در حالي رخ مي دهد كه اين مسير به علت نداشتن علائم و تابلوهاي هشدار دهنده و همچنين نبود پل هوايي و زيرگذر براي عبور افراد و حيوانات باعث بروز تصادفات بسياري مي شود.

خبرنگار ما كه همزمان با تصادف در محل حادثه حاضر شده بود از گلايه هاي شديد اهالي روستاهاي مجاور و درخواست آنها براي رفع مشكلات اين مسير از استاندار و مسئولان گزارش داد.

اميد است هر چه سريعتر شاهد حل مشكلات اين قطعه از جاده پاتاوه دهدشت باشيم تا تصادفات آن به حداقل برسد.

به گزارش «بوير نيوز»، اين اولين باري نيست كه خودرويي در اين مسير واژگون مي شود و در پائيز سال جاري نيز چند تصادف در اين محور به وقوع پيوست كه عمده دلايل آنها عدم خط كشي و نصب تابلوهاي راهنما و همچنين ورود حيوانات و عبور عابران اعلام شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=155581
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما