سه شنبه 23 تیر 1394 - 13:55

يك كهگيلويه و بويراحمدي رئيس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان زادگاه رئيس جمهور شد

همچنین مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان مطالبی را عنوان کردند.

بیست ونهمین سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استانی کشور بامعرفی سعید طاهری بعنوان رئیس این سازمان دراستان سمنان آغاز بکار کرد.

به گزارش «بوير نيوز»، در جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان که باحضورمعاون امورمجلس ،استانها وپشتیبانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور و اعضای این جلسه برگزار شد معاون امورمجلس ،استانها وپشتیبانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور با اشاره به اهداف دولت در احیای مجدد این سازمان پس از 8سال گفت :قانونگرایی وتفویض اختیار حداکثری به استانها از جمله اهداف احیای سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور است .

علیرضا صالح به تعهدات 400هزار میلیارد تومانی دولت قبلی ناشی از نیمه تمام ماندن 2900طرح درکشور وانتقال این تعهدات به دولت یازدهم اشاره کرد وگفت :تکمیل این طرحها حداقل 15سال زمان نیاز دارد وتکمیل این طرحها دراولویت دولت است .

صالح با اشاره به ممنوعیت تصویب طرحهای عمرانی جدید درسفرهای استانی هیئت دولت با توجه به تعهدات باقیمانده دولت گذشته خاطر نشان کرد :طرحهای با 70درصد پیشرفت فیزیکی حداکثر تا نیمه اول سال 95تکمیل وبه بهره برداری میرسد ودرسال گذشته 246طرح از این طرحها با اختصاص 33هزار میلیارد تومان اعتبار تکمیل شده است .

معاون سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور تفویض اختیار حداکثری، کارآمدی وکوچک سازی، احیای ستاد نظارت و ستادهای مشورتی صاحبنظران در استانها وتبدیل مرکز آموزش مدیریت دولتی به مرکز پژوهشهای توسعه ی آینده نگری را از جمله ویژگیهای جدید سازمان های مدیریت وبرنامه ریزی دراستانها اعلام کرد .

علیرضا صالح با اعلام اینکه تاکنون سازمان مدیریت وبرنامه ریزی در 29 استان کشور احیا شده افزود: درحالیکه درسال 1386در30استان کشور 3400پست سازمانی وجود داشت باکوچک سازی سازمانهای مدیریت وبرنامه ریزی درحال حاضر در31استان کشور 2178پست سازمانی تعریف شده است .

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای وتاثیر این مذاکرات بردرآمدهای کشور گفت : درصورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات هم کشور را با بهترین شرایط اداره میکنیم .

همچنین در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان با لوح تقدیری از زحمات و تلاشهای مهندس رضائی در دوران تصدی معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری تقدیر و حکم انتصاب سعید طاهری بعنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان که از سوی دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صادر شده بود به وی اهدا گردید .

در این جلسه مهندس رضایی گزارشی از فعالیتها و اقدامات معاونت برنامه ریزی و اشتغال در برگزاری جلسات شورای برنامه ریزی توسعه ، تدوین نظریه پایه توسعه استان ، آمایش سرزمین ، پیگیری 30 پروژه ملی در استان و حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی ، صنعتی و معدنی در سطح استان و مسائل اعتبارات و سرشماریها ارائه نمود .

همچنین مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان مطالبی را عنوان کردند.

به گزارش «بوير نيوز»، سعيد طاهري از فرزندان استان كهگيلويه و بويراحمد و اهل منطقه كاكان است كه قبلا در سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور مشغول بكار بود و سابقه تدريس در دانشگاه هاي تهران را نيز در روزمه كاري خود دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=155574
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کاکان گفت:

    سلام بر همشهری و هم منطقه ای عزیز وتبریک مارا از دور پذیرا باش

    • ايل بزرگ تيرتاجي گفت:

      لياقتش رو داشت.تبريك ميگم.

      جناب آقاي دكتر سعيد طاهري تبريك ما را از طايفه تيرتاجي پذيرا باشيد.
      ان شاله مراتب ترقي رو يكي پس از ديگري سپري كنيد…

  2. مسعود نژاد گفت:

    انتصاب شایسته جناب آقای مهندس طاهری عزیز را به مردم استان تبریک عرض نموده وبرای ایشان آرزوی سر بلندی و موفقیت را از خداوند منان خواستاریم

  3. جمشیدقائدی گفت:

    دوست عزیزم جناب آقای دکترسعید طاهری انتصاب بجاوشایسته جنابعالی را به مردم استان کهگیلویه وبویراحمدتبریک عرض نموده وبرای شما آرزوی سر بلندی و موفقیت را از خداوند منان خواستاریم

  4. هم استانی گفت:

    با سلام و عرض تبریک.انتخاب شایسته شما را در منصب جدید تبریک میگم.
    ضمنا ایشان جز مدیران مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری سابق می باشند.

    • کاکانی گفت:

      جناب آقای دکترسعید طاهری انتصاب شایسته جنابعالی رابه سمت رییس سازمان برنامه وبودجه استان سمنان تبریک عرض مینمایبم وباعث افتخارماهستید ان شااله مدارج بالاتر

  5. رضا گفت:

    ضمن تبریک به ایشان فکرکنیداگراین اتفاق دراستان ماافتاده بودچیکارمیکردیم.بیایید یادبگیریم شایسته هارادرراس قراردهیم

  6. بويراحمدي گفت:

    از بهترین تصمیمات دولت جدید سپردن مسیولیت های مهم دست متخصصان امر می باشد الحق که انتخاب شما بهترین تصمیم بود جناب آقای دکتر طاهری صمیماته تبریک مارو پذیرا باشین به امید موفقیت های بیشتر حضرتعالی

  7. هم استانی گفت:

    جناب اقای دکترسعید طاهری انتخاب شایسته وبجای جنابعالی راتبریک گفته وباعث غرور وافتخارماهستید 

  8. کاکان بهشت ایران گفت:

    جناب آقای دکتر طاهری 
    کاکان به داشتن شیر مردانی مثل شما به خود می بالد تبریک مارو پذیرا باشین 

  9. خواهرت گفت:

    برادر عزیزم شادی ات را شادمانه سهیمم .تبریک عرض میکنم.

  10. محمد باقر صالحی گفت:

    جناب اقای دکتر  این  انتخاب شایسته را به شما و تمام مردم شریف  کاکان و هم استانیهای عزیز تبریک میگویم 

  11. صادقی از گچساران گفت:

     جناب آقای  دکتر سعید طاهری انتصاب شایسته شما را در منصب جدید که نشان از لیاقت و درایت جنابعالی بوده را صمیمانه تبریک عرض مینمایم. 

  12. بهمنی گفت:

    از صمیم قلبم تبریک میگم.انشاالله سلامت و موفق باشید.

  13. محمد رحیمی منصورخانی گفت:

    برادر ارجمند جناب آقای دکتر طاهری
    آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پرستاره باد و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان هماره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ایمان است و جان مایه آن عشق، و این است راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی (ص)؛ بدینوسلیه ضمن تبریک مناسبت انتخاب شایسته ی جنابعالی به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان از خداوند منان آرزوی موفقیت فراوان برای حضرتعالی و استواری گامهایتان را در راه تعالی و قرب به خداوند خواستارم.

  14. ناشناس گفت:

    جناب آقای سعید طاهری تبریک ما را پذیرا باشید.امیدوارم که هر کجا که هستید سربلند و پیروز باشید .

  15. صادق گفت:

    جناب آقای دکتر سعید طاهری

    انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن برادر  گرامی  در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی  است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

    با کمال تشکر

  16. سی سخت گفت:

    درود بر جناب دکتر طاهری. وجود نخبگان شایسته هم استانی در رده های مدیریتی ارشد در کشور مایه افتخار و اعتماد به نفس است. تبریک ما را از سی سخت بپذیرید.

    • حسین سامانپور گفت:

      تبریک و آرزوی موفقیت به برادر ارجمند دکتر طاهری.مایه عزت و افتخار استانمان

  17. دکتر رحیمی گفت:

    جناب آقای دکتر سعید طاهری
    خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان  ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

    ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم.

  18. رضایی گفت:

    برادر ارجمند جناب آقای دکتر سعید طاهری

    با سلام و احترام؛
    خدمت بی منت به جوانانی شریف، نجیب و ارزش مدار که از حریم آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت به زیبایی حراست می کنند، نعمتی است که فقط شایستگان، به خادمی چنین مردمی نائل می گردند و حال که شما برادر ارجمند به عنوان ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان منصوب شده اید تبریک خویش را آراسته حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر در پیشرفت علمی کشور می نمایم.
    سلامت و موفقیت جنابعالی را از خداوند منان خواهانم.

  19. کاکان گفت:

    دکتر سعید طاهری کاکان به وجود شیرمردی مثل شما افتخار می کند.موفقیت گوارای وجودت.

  20. یاسوج گفت:

    برادر گرامی جناب اقای دکتر سعید طاهری انتصاب شایسته شما به سمت مدیرکل سازمان برنامه ریزی استان سمنان که نشان از لیاقت وشایستگی شماست راصمیمانه تبریک می گویم.به امید موفقیت بیشتر

  21. کاکان سربلند گفت:

    جناب دکتر طاهری موفقیت شما باعث افتخار همه ی مردم کاکان است.سربلندوپیروزباشی

  22. بویراحمد گفت:

    جناب جناب دکتر طاهری انتصاب شایسته شما که نشان از درایت ولیاقت شماست به تمام هم استانی های عزیزم تبریک عرض میکنم باعث افتخار است.

  23. دکتر محمدی گفت:

    موفق وپیروز باش.به وجودت افتخار میکنیم

  24. علیرضا طاهری گفت:

    با سلام و احترام خدمت برادر محترم جناب آقای دکتر سعید طاهری.انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان ریاست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان سمنان تبریک عرض می نمایم.شایستگی های جنابعالی افتخار ماست.

  25. دکتر شادکام گفت:

    انتصاب به جا و شایسته جنابعالی راکه بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته  شما  در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی  است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

    با کمال تشکر

     

  26. دکتر محمد بهمنی گفت:

    جناب آقای دکتر طاهری انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن برادر  گرامی  در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی  است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. با کمال تشکر

  27. استان گفت:

    تبریک به هم استانیهای محترم و دکتر طاهری

  28. تیرتاجی گفت:

    درود اهالی ایل را پذیرا باشید.

  29. آزادی گفت:

    جناب آقای دکتر طاهری، برادر بزرگوار و شایسته ام برایتان آرزوی موفقیت و طی مدارج بالاتر را دارم.سربلند و سرافراز باشید.

  30. سبحان گفت:

    سلام بر همشهری و هم ولایتی ام. آرزوی موفقيت و طی مدارج بالاتر را برایتان دارم. سرافراز باشی

  31. علیزاده گفت:

    دوست عززیزم جناب اقای دکتر سعید طاهری انتصاب بجا و شایسته جنابعالی مایه مسرت و خوشحالی اهالی کاکان گردید انشاءالله که موفق و سربلند باشید

  32. چ آزادی گفت:

    برادر بزرگوارم، جناب آقای دکتر طاهری برایتان آرزوی موفقیت و طی مدارج بالاتر را دارم. تبریک ما را پذیرا باشید.

  33. رضا عباسي علي آباد گفت:

    برادر عزيز جناب آقاي طاهري انتصاب بجا و مدبرانه جنابعالي افتخاري براي ما و استانمان مي باشد . تبريك مارا پذيرا باشيد .

  34. دوست گفت:

    حالا اگه ايشون باشتي يا گچساراني يا هم دهدشتي بود به تاجگردون ربطش ميدادن خدارو شكر كه بويراحمدي است .مثل افشاني كه استاندار فارس شد وطرفداران تاج گفتن كار تاجگردون البته اين شايعه پركني ها ديگه رنگي نداره

  35. مسعود سلطانی گفت:

    برادر گرامی انتصاب شایسته جناب عالی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
    توفیقات روز افزونتان را از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم. مؤید باشید.

    • حمید احمدی و سهراب احمدی گفت:

      با سلام خدمت دکتر سعید طاهری ، انتساب شمارا ب ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان تبریک عرض کرده و باعث افتخار ما هستید

  36. احمد سلطانی گفت:

    برادر گرامی جناب آقای دکتر طاهری ،انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیر کل سازمان برنامه ریزی استان سمنان که نشان از شایستگی شماست صمیمانه تبریک عرض نموده و سلامتی و موفقیت جنابعالی را از خداوند منان خواهانم.

  37. احمد نیک نژادیانی تیرتاجی گفت:

    برادر گرامی جناب اقای دکتر طاهری انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیر کل سازمان برنامه ریزی استان سمنان صمیمانه تبریک عرض میکنم

  38. همشهری گفت:

    جناب آقای دکتر طاهری مایه افتخار استان هستند. به ایشان باید بالید.انشاء اله موفق و پیروز باشند.

  39. مهراب هدایت جهان آباد گفت:

    برادر ارجمند جناب اقای دکتر سعید طاهری انتصاب شایسته جنابعالی را به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ برای شما پیروزی و تندرستی آرزومندم

  40. آبجی.... گفت:

    برادر عزیزم جناب دکتر سعید طاهری انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان تبریک عرض مینمایم..موفقیت شما باعث افتخار همه مردم استان ماست…موفقیت گوارای وجودت..

  41. جهانبازی گفت:

    انتصاب شایسته وبجای دکتر طاهری رابه مردم استان خصوصا اهالی کاکان تبریک می گویم

    • بختیاری/تیرتاجی گفت:

      جناب آقای دکتر طاهری انتصاب شایسته و بجای جنابعالی را تبریک میگم آرزوی سلامتی ، سعادت و سربلندی دارم

  42. یوسف رحیمی گچساران گفت:

    دوست عزیزم جناب آقای دکتر طاهری انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان صمیمانه تبریک عرض مینمایم..خدا می داند که جایگاه شما بالاتر از این پست ها است. به امید فردایی بهتر

  43. بهنام طاهري گفت:

     موفقيت روز افزون شما را از خداوند متعال خواهانم موفقيت اخير شما را تبريك و جايگاه هاي بالاتري را براي شما ارزو دارم 

  44. سعید عطریاان گفت:

    با عرض سلام خدمت دکتر سعید طاهری انتصاب شایسته جنابعالی را به شما واهالی کاکان تبریک عرض میکنم جایگاه بالاتری را برای شما آرزو دارم

  45. سعید عطریاان گفت:

    با عرض سلام خدمت دکتر سعید طاهری انتصاب شایسته جنابعالی را به شما واهالی کاکان تبریک عرض میکنم جایگاه بالاتری را برای شما آرزو دارم انشاالله

  46. کاکان گفت:

    برادرگرامیم جناب دکتر طاهری .مایه افتخار وعزت کاکان .برایتان ارزوی سعادت وسربندی دارم

  47. ایمان طاهری گفت:

    جناب آقای دکتر طاهری تبریک صمیمانه برادر کوچک خود را پذیرا باشید. به شما افتخار می کنیم و برای پیشرفت روازفزونتان دعاگوییم. حق نگهدارتان

  48. اميري (ياسوج ) گفت:

    جناب آقاي دكترسعيدطاهري تبريكات صميمانه ماراپذيراباش باآرزوي توفيقات روزافزون موفقيت گواراي وجودتان

  49. هم استانی از دهدشت گفت:

    بنام خدا

    جناب آقای دکتر طاهری ماهم به سهم خودمان تبریک میگوییم این موفقیت بلند را.باسپاس .

  50. معصومه طاهری - رضا عباسی گفت:

    برادر عزیزم جناب آقای دکتر سعید طاهری

    **** آسمان بلند علم و آگاهی ایران زمین پیوسته پرستاره باد و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان هماره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ، ایمان است و جان مایه آن عشق، و این است راز ماندگاری و جاودانگی انسانیت ؛ بدینوسلیه ضمن تبریک مناسبت انتخاب شایسته ی جنابعالی به سمت ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان ، از خداوند منان آرزوی موفقیت فراوان برای حضرتعالی و استواری گامهایتان خواستارم
    .

دیدگاه شما