شنبه 13 تیر 1394 - 20:12

نوید افتتاح پروژه گاز رسانی به باباکلان

به گزارش بویرنیوز، مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص گاز رسانی به روستای باباکلان گفت: پیمانکار این پروژه با تمام تلاش مشغول به کار است و علیرغم سختی و مشکلات کار و صعب العبور بودن منطقه که حتی می توان عنوان داشت حجم کاری ما در بعضی روزها کمتر از یک متر است اما ان شاء الله طبق برنامه زمانبندی سعی براین است در پایان مرداد امسال این پروژه افتتاح گردد.
هوشنگ صیدالی افزود: روستای بابا کلان از توابع بخش مرکزی گچساران در 50 کیلومتری این شهر قرار گرفته است که330 خانوار و جمعیتی بالغ بر یکهزار 440 نفر را در خود جای داده است.
وی گفت: تحقق خواست روستاییان در برخورداری آنان از مزایای گازرسانی می باشد علی الخصوص این روستا که در مرکز منابع عظیم نفت و گاز قرار دارد، خواستی بحق و در کاهش روند مهاجرت مردم از روستا به شهر تاثیر مثبت خواهد داشت.
صیدالی با اشاره به اعتبار این پروژه، بیان داشت: گازرسانی به روستای باباکلان در گچساران با اعتبار 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه فاز نخست این پروژه از آب‌شیرین آغاز می‌شود، تصریح کرد: متراژ کل لوله گذاری این پروژه به طول 36 کیلومتر بوده که 14 کیلومتر در فاز نخست و 13 کیلومتر در فاز دوم کار شده است و البته در این طرح حدود 16 کیلومتر شبکه داخلی در حال اجراست .
\

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=154354
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باباکلانی گفت:

    درود بر تاج عزیز، رای منطقه بابا کلان 95 درصد مربوط به تاجگردونه، 

دیدگاه شما