دوشنبه 15 آبان 1391 - 18:42

چه کسانی استقلالی می‌شوند؟

بویر نیوز– استقلالی ها برای نیم فصل لیگ برتر برنامه های ویژه ای دارند و از همین حالا کار جذب چند بازیکن را تمام کرده اند اما با تصمیم امیر قلعه نویی فعلا قرار نیست درباره این خریدها اطلاع رسانی شود.

به گزارش جهان، سرمربی آبی پوشان که چند هفته قبل لیست بازیکنان مورد نظرش برای حضور در استقلال را به علی فتح الله زاده داده است اخیرا در محفلی از رضایت خود گفته و اعلام کرده که با جذب بازیکنان مورد نظرش استقلال قطعا قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
یک منبع آگاه در باشگاه استقلال از لیست مورد نظر امیر قلعه نویی خبر داد و گفت: «سرمربی استقلال 5 بازیکن را در لیست خود دارد که یک نفر آنها (عماد محمد رضا) جذب شد و چهار نفر دیگر نیز در لیست انتظار قرار دارند.»
وی افزود: «رضا عنایتی نفر بعدی است که مذاکرات استقلالی ها با وی و باشگاهش (مس کرمان) رضایت بخش بوده و قرار است در نیم فصل لیگ برتر این بازیکن با میلاد میداوودی تعویض شود.»
از سوی دیگر امیر قلعه نویی اخیرا به استقلالی ها گفته است که پرونده «توزی» بازیکن ناراضی و برزیلی باید بسته شود و دیگر او را نمی خواهد و بازیکن دیگری را بجای وی مد نظر دارد.
از باشگاه استقلال همچنین خبر رسید که قلعه نویی یک بازیکن خارجی را مد نظر دارد که در پست هافبک وسط ( همانجایی که مجتبی جباری بازی می کند) توپ می زند. قلعه نویی چند روز قبل در محفلی مدعی شد که اگر این خارجی جذب شود بهترین خارجی استقلال طی سالهای اخیر بوده است و همه فوتبال ایران این خرید را تحسین خواهند کرد.
فتح الله زاده و قلعه نویی عهد کرده اند که تا جذب وی نام او را فاش نکنند و معتقدند که یک رقیب جدی در فوتبال ایران دارند که اگر نام بازیکن مورد نظر آنها را متوجه شود مبلغ بیشتری را به وی پیشنهاد می دهند.
استقلالی ها از سوی دیگر یک بازیکن داخلی که در پست هافبک چپ بازی می کند را در لیست خود دارند و کار انتقال وی به استقلال نیز مراحل پایانی اش را طی می کند.
موضوع حضور فرهاد مجیدی در استقلال، با وجود آنکه بحث رسانه ها است، از سوی امیر قلعه نویی تائید نشده و برخی معتقدند امیر همچنان بر مواضع قبلی اش ایستاده و جذب عنایتی نیز در راستای فراموشی نام فرهادمجیدی روی سکوها صورت خواهد گرفت.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15345
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما