چهارشنبه 3 تیر 1394 - 13:01

واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حاشیه های انتصاب رئیس پیام نور/ بالاخره رئیس مشخص شد

خادمی عنوان کرد: یکی از این دو گزینه برای ریاست دانشگاه پیام‌نور صلاحیت دارد و در نهایت برای ریاست دانشگاه معرفی می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتفاقات رخ داده در زمینه معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور گفت: ریاست دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد دو گزینه بیشتر ندارد.

به گزارش  بویرنیوز، سیدموسی خادمی صبح امروز در حاشیه کلنگ‌زنی پارک بزرگ بانوان شهر یاسوج با اشاره به اتفاقات رخ داده در خصوص مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در داخل استان دو گزینه برای ریاست دانشگاه پیام‌نور بیشتر وجود ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دکتر سید‌علی موسوی‌اصل و دیگری دکتر علی سراج هستند که یکی از آنها به عنوان رئیس دانشگاه انتخاب می‌شود.

خادمی عنوان کرد: یکی از این دو گزینه برای ریاست دانشگاه پیام‌نور صلاحیت دارد و در نهایت برای ریاست دانشگاه معرفی می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، گفتنی است صبح امروز با حضور مدیرکل حراست پیام نور کشور، دکتر سید علی سراج به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=153096
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م.احمدیان گفت:

    جناب آقای دکتر سید علی سراج انتخاب به حق و شایسته جنابعالی را که از چهره های شاخص علمی و پژوهشی کشور هستید، به ریاست دانشگاه پیام نور استان، تبریک عرض نموده و ادامه توفیقات جنابعالی را از خداند متعال خواستاریم

    • احسان گفت:

      انتصاب بحق و شایسته فرزند زیلایی که مایه افتخار هست را تبریک میگم.اقای دکتر سراج در سه مقطع تحصیلی نفر اول بودند و دوره دکتری را در دانشگاه تربیت مدرس و با معدل بسیار بالا و با داشتن پژوهش های زیادی در رشته ادبیات فارسی یکی از ایندگاه این استان خواهند بود.در ضمن ایشان متولد ١٣۶٣ هستند.

  2. تقی ستاری گفت:

    انتخاب به حق و شایسته ای بود.موفق باشی انشاالله

  3. صادق ستاری گفت:

    خدای خود را شاکریم که عنایت ویژه به فرزندان پاک و شایسته زیلایی دارد. سپاس از استاندار محترم و جناب اقای دکتر نجیب زاده با نجابت که انسانیت خود را به همه ثابت کرد و تبریک به جناب دکتر سراج همانطور که دیروز در دانشگاه تربیت مدرس می درخشید امروز مایه سرافرازی و سربلندی جوانان خوشفکر این استان ویژه منطقه زیلایی است.
    و من الله توفیق
    تندرست باشید

  4. یک معلم گفت:

    بچه های زیلایی و بویراحمد سفلی پیش به سوی فتح قله های دیگر
    شما دو دانشگاه پیام نور و علوم پزشکی را تسخیر کردید
    مایه مباهات است برای زیلایی که تا چند سال پیش مدرسه نداشت امروز از دل ان تاریکخانه ها با چراغ موشی خود را به جایگاهی رساندند که جز صندلی ریاست دانشگاه انها راقانع نمی کند
    باید انصاف داشت و از استاندار محترم این شخصیت اگاه تشکر کرد

  5. محمد گفت:

    خدارو شكر كه اين بار استاندار مغلوب شد

  6. دهدشت گفت:

    درود بر دکتر سراج احسنت بر حاج زارع

  7. ناشناس گفت:

    زرعی تشکر

  8. زیلابی گفت:

    انتصاب دکتر سراج هیچ ربطی به زارع نداره
    اگه زارع میذاشتن دکتر از سال گذشته به ریاست دانشگاه میرسید
    زارع همه ی توان خود رو جهت عدم بکارگیری این فرزند برومند زیلایی بکار برد اما…..
    خواهشآ به هیچ نماینده ای ربطش ندین

    • زیلایی م گفت:

      کاملاً کذب میگویی،خدایش حاج زارع از هیچ کوششی دریغ نورزید.متشکریم حاجی..

  9. م گفت:

    تبریک دکتر عزیز

  10. ا گفت:

    حرکت بسیارخوبی بود

  11. ناشناس گفت:

    خدایی عالی بود امیدواریم دانشگاه یه سروسامانی بگیرد.

  12. معلم گفت:

    سلام براستاندار اخلاق مدار که شایسته سالاری رابرهمه چیزترجیح میدهندوکاری به منطقه محل زندگی افراد ندارد زیلایی لوداب دیشموک مارگون چیتاب سفیدارو…..هیچ فرقی ندارد.

  13. ناشناس گفت:

    درود بر حاج زارعی

  14. ب گفت:

    درود بر حاج زارعی

  15. هاشمی پیام نور لیکک گفت:

    سلامی گرم به گرمی آفتاب خوزستان خدمت دکتر سراج انشاالله که پیام نور را سروسامان دهی نگاهی به لیکک داشته باشی درود دکتر.

  16. محمدرضا از زیلایی گفت:

    ضمن تبریک خدمت جناب دکتر سراج عزیز و تشکر ویژه از جناب حاج زارع که بحق تلاشهای فراوانی در این زمینه بخرج دادند.

  17. مدیریت سایت کلمس نیوزلرستان (عبدالهی فرد) گفت:

    استاد ارجمند جناب آقاى دکتر سراج

    با کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان ریاست دانشگاه پیام نورکهگیلویه و بویراحمد، که بحق از سرمایه های ارزشمند این استان می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه آن مرکز بوده و نوید بخش نشاط و تحرک فرهنگى و آموزشی آن استان خواهد بود. موفقیت و سربلندی شما را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.

  18. دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه شناسی گفت:

    بنام خدا، خوشحالم که این بار بر اساس اصل شایسته سالاری یکی از شایسته ترین های استان برای ریاست یکی از مراکز آموزش عالی ( دانشگاه پیام نور استان ) انتخاب شده است . اقای دکتر سراج یکی از نخبه های این استان می باشد و دارای سابقه علمی بسیار خوبی می باشد. الحق که انتخاب شایسته وبه جایی است.

  19. حامد آقایی گفت:

    با عرض سلام و تبریک خدمت شما جناب آقای دکتر سراج،با توجه به توصیفاتی که بنده از دوستان در خصوص شما شنیدم انشاءالله هر چه بهتر در راستای کیفیت بخشی به مراکز پیام نور استان همت گماری، بنده مطمئن هستم حضرت عالی از جمله کسانی خواهی بود که در راستای توسعه علمی این استان مؤثر خواهی بود، استان ما نیاز به همچون افرادی دارد که خودش درد محرومیت را چشیده باشد.

                                                    توفیقات عالی را از خداوند منان خواستارم.

               آقایی: دانشجوی کارشناسی ارشد علو سیاسی دانشگاه رازی

  20. علی گفت:

    تشکر

دیدگاه شما