دوشنبه 15 آبان 1391 - 8:36

فروش ویژه ایران‌خودرو آغاز شد

بویرنیوز: به گزارش بویرنیوز به نقل از ایکوپرس، عبد اله با بایی معاون بازاريابي و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: متقاضيان گرامي مي‌توانند در سراسر كشور با مراجعه به سامانه www.ikco.com يا آدرس اينترنتي http://ikco.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام در شرايط فروش فوري و پيش فروش خودروهاي تندر نود و پژو پارس علاوه بر ساير محصولات قبلي همانند خودروهاي سمند و پژو ۴۰۵ اقدام نمايند.

وی افزود: شرايط تحويل فروش فوري تندرنود تيپ E۱ با موعد تحويل ۴۵ روزه با قيمت مصوب ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به همراه پيش فروش تندر نود در تيپ‌هاي E۱, E۲ با موعد تحويل ماه‌هاي بهمن و اسفند ۹۱ و همچنين فروردين ۹۲ در شرايط مذكور در نظر گرفته شده است.

بابایی تاکید کرد: به منظور اطمينان بخشي به مشتريان از عرضه خودرو با قيمت مصوب سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليد‌كنندگان، شيوه پيش فروش قطعي سه مرحله‌اي خودروي پارس با موعد تحويل اسفندماه ۹۱ با قيمت ۲۲ میلیون و ۹۷۰ هزارو ۴۰۰ تومان است.

وی از ديگر مزاياي اين روش فروش را عرضه خودروي تندرنود با سود مشاركت ۱۸ درصد و امكان تنها يك دستگاه ثبت‌نام جهت مشتريان در كليه روش‌هاي فروش اعلامي ويژه عيد سعيد غدير خم عنوان کرد. بابايي اضافه كرد: كسب چندين دوره نشان سرآمدي رنو فرانسه و كسب گواهينامه‌ها و جوايز مختلف كيفي از جمله گواهي اشتهار به كيفيت سه ستاره جايزه ملي كيفيت ايران و كسب سطح كيفي خيلي خوب به‌طور مستمر از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران را ازجمله افتخارات تندر-۹۰ ايران خودرو است. وی در پايان متذكر شدند كليه نمايندگي‌هاي مجاز سراسر كشور موظف به عرضه خودرو با قيمت مصوب بوده و هم‌ميهنان گرامي هر گونه عرضه خودرو در نمايندگي‌هاي اين شركت مغاير با قيمت مصوب را به شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ اطلاع دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=15296
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما