یکشنبه 23 فروردین 1394 - 9:22

پخش گزارش خبری کم سابقه از شبکه استانی دنا

اما نکته قابل تامل اینجاست که شبکه استانی کهگیلویه و بویراحمد (دنا) در بخش های خبری خود به این گزارش پرداخت و در واقع برای اولین بار در تاریخ این شبکه گزارش یک رسانه دیگر پخش شد.

گروه رسانه – روز گذشته شبکه استانی دنا در بخش های خبری خود “گزارشی”  پخش کرد که در نوع خود کم سابقه بود.

به گزارش «بویر نیوز»، هفته گذشته پایگاه خبی – تحلیلی بویر نیوز در“گزارشی” به “مرد کهگیلویه و بویراحمدی که ۲۰ سال از عمرش را صرف درختان بلوط کرده است“؛ پرداخت. (کلیک کنید) که این خبر با استقبال گسترده مخاطبان و برخی از رسانه های مجازی و مکتوب همراه شد.

اما نکته قابل تامل اینجاست که شبکه استانی کهگیلویه و بویراحمد (دنا) در بخش های خبری خود به این گزارش پرداخت و در واقع برای اولین بار در تاریخ این شبکه گزارش یک رسانه دیگر پخش شد.

این اتفا از آن جهت می تواند مهم باشد که شبکه دنا با ارائه سرویسی برای سایر رسانه ها همچون در آئینه مطوعات و دکه که در سایر برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، به اخبار خوب و مثبت رسانه ها بپردازد اما ترس از ذکر منبع باید برداشته شود و این ترس با شناسایی رسانه های قابل اطمینان می تواند رفع گردد.

بارها شاهد بوده ایم در برنامه های مهم تلویزیونی از جمله برنامه نود که عنوان دار پربیننده ترین برنامه کشور است از سایت های خبری و روزنامه ها به عنوان منبع خبر نام برده شده است و با توجه به سیاست های برنامه به اخبار قابل توجه در سایر رسانه ها می پرداخت و همین رویکرد می تواند سرآغازی برای شروع یک باب جدید در بخش خبر شبکه دنا باشد.

این موضوع از آن جهت می تواند در خورتوجه باشد که گزارش ها و اخباری که همچون گزارش مربوط به محمدحسین آریا مرد جنگل کار می تواند هم وجهه نیک مردمان استان را بازگو کند و هم فرهنگ سازی در این زمینه انجام شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=146517
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    حالا مگه شبکه دنا شاهکار کرده 

  2. ناشناس گفت:

    بنده هم از این دزدی صداسیما از بویرنیوز شاخ درآوردم.باید شکایتشونه کنیت چون عکسلم از سایت گروتبین

  3. مهدی گفت:

    اخه شبکه دنا گور داره که کفن هم داشته باشه؟ این شبکه دنا شده محل جولان دلقکها به فرماندهی علیزاده!!!و یه مشت برنامع خبری بدون هیچ خبر مفیدی واسه مردم.نمیدونم اگه این همه خبرهای مربوط به سپاه و اموزش و پرورش نبود چه جوری میخواستن تایم اخبارشونو پر کنن!!!

  4. pppp گفت:

    به خدا من از نگاه کردن به شبکه دنا شرم میکنم…. فقط واحد خبر کمی راضی کننده به نظر میرسه که اون بعضی مواقع در خدمت سیاست و فرافکنیه………….ووو

  5. بويراحمد گفت:

    اين شبكه را بايد تي يك مراسم باشكوه تعطيل كرد.

  6. بیمار گفت:

    لطفن برنامه های شاد برای مردم اماده کنید از بازیگران مانند شریفی و مصباح و مرادی و چهره های کنونی استفاده نکنید ازبازیگران توانمند و خلاق مثل اقای نیک پی و روحانی وقربانی و رمضانی و نورافشان و اسلامی و که بازیگران گپل خمونی بودند استفاده کنید

دیدگاه شما