سه شنبه 18 فروردین 1394 - 19:06

پاسخی به مطلب نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد؛ چگونه توانستید در این مراسم فاتحه خوانی شرکت کنید؟

امید وارم توانسته باشم گوشه ای از زحمات خستگی نا پذیر مرد روزهای سخت یعنی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمدودنا را انگونگه که شایسته مخاطبین عزیز باشند گفته باشم.

علی اکبر پاک نوشت :
مطلبی در سایت وزین بویر نیوز با عنوان خطاب به نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد؛ چگونه توانستید در این مراسم فاتحه خوانی شرکت کنید؟ نوشته شده است که برخود لازم دیدم تا جهت تنویر افکار عمومی و نگارنده محترم چند نکته ای را عرض کنم.
خدمت دوست عزیز نگارنده محترم عرض کنم غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی بارهای بار داد مردم بویراحمد ودنا برای بهبود راههای اصلی و موصلاتی در مجلس زده و به گوش مسئولان امر رسانده است.
نماینده پرتلاش مردم در مجلس شواری اسلامی با پیگری های مکرر خود و تلاش های دولت مردان در استان بلاخره توانست امسال برای اولین بار کیلومتر ۱۲ تا ۲۵ محور بابا میدان – یاسوج که همان تنگاری دشتروم می باشد را زیر بار ترافیک ببرد تا دیگر شاهد تصادفات خونین و مرگباری که هر سال در این نقطه صورت می گرفت نباشیبم.
غلام محمد زارعی به قوا مسئولین وزارت راه و شهرسازی در وزیر را در جا در آورده با پیگرهای که برای ساماندهی محور های ارتباطی استان دارد.
بهبود فرودگاه یاسوج افزایش پرواز های این فرودگاه از یک پرواز در هفته به پنچ پرواز در یک هفته یعنی پرواز در همه رو زهای هفته از یاسوج به تهران و بالعکس مسیر کرد.
با پیگرهای شبانه روزی این نماینده دلسوز و مجاب کردن مسئولین ملی بالاخره راه آهن یاسوج-اقلید به مناقصه رفت تا انقلاب جدیدی در توسعه راههای استان صورت گیرد.
تخصیص پنج برابری برای چهار خطه کردن یاسوج اصفهان با پیگری زارعی صورت گرفت تا دیگر شاید پرپر شدن شیواهای ۱۳ ساله، کتایون ۱۱ ساله و حسین ۹ ساله نباشیم.
بهتر است خدمت دوست عزیز و نگارنده محترم و مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا عرض کنم که وکیل ما مردم در مجلس پرتلاش ترین و زحمت کش ترین نماینده در مجلس است گواه صبحت من همکاران وی در مجلس است.
نگارنده محترم تخصیص اعتبار پنج برابری مربوط به چند روز پیش نیست که نوش دارو بعد از مرگ سهراب باشد حاصل سه سال داد و فریاد مردم در مجلس است جهت اطلاع کامل مردم عزیز و نگارنده محترم پیشنها می دهم بند سوم از نطق نماینده بویراحمد ودنا را در مجلس شواری اسلامی مربوط به ۳آبانماه ۹۲ که به شرح زیر است مطالعه فرمایید:
۳- در کنار این مشکلات فراوان اما شاهد حوادث خونبار و پریشان کننده ای در حوزه راه های اصلی وارتباطی استان به صورت روزانه هستیم. جناب آقای دکتر آخوندی،وزیر محترم راه وشهرسازی؛ متاسفانه در طول ۶ ماهه گذشته بیش از ۱۱۰ نفر در محورهای مواصلاتی درون استانی ، در اثر شدت تصادفات به دلیل ترافیک ناشی از کم عرض بودن جاده ها وحادثه خیز بودن محورهای اصلی استان جان خودشان را ازدست داده اند. به گونه ای که محور یاسوج – اصفهان توسط رسانه ها ومردم به عنوان قتلگاه مسافران نامگذاری شده است. علاوه بر شرایطی که جاده های استان دارد از سال گذشته پروژه اتصال مرکز استان به شبکه ریلی کشور علیرغم داشتن ردیف اعتباری و مقدمات فراهم شده بدون اجرا باقی مانده ،این درحالی است که اتصال به شبکه ریلی کشور همواره از دغدغه های مردم شریف استان بوده است. جناب آقای وزیر؛بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهر یاسوج که از ضروریات قطعی ونیاز اساسی مردم استان است و همزمان با بیمارستان بوشهر و چند شهر دیگر عملیات اجرائی آن شروع شده است ولی با وجود بهره بهرداری از بیمارستان بوشهر ،بیمارستان یاسوج همچنان در مرحله ۶۰درصد قرار دارد. ودیگر ما پاسخی برای مردم شریف و ولایتمدار استان در مورد علت عدم بهره بهرداری نداریم.
در پایان عرض کنم که دوست عزیز نماینده بویراحمد ودنا در ازهمان ابتدای حضور در مجلس حتی قبل از آن هم در کنار همه شادی ها و غم های مردم حضور داشته و دارد گرچه جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی در همان روز های اول در کنار خانواده های داغ دیده بوید .
امید وارم توانسته باشم گوشه ای از زحمات خستگی نا پذیر مرد روزهای سخت یعنی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمدودنا را انگونگه که شایسته مخاطبین عزیز باشند گفته باشم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=145976
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    انصافاکوتاهی ندارد

  2. سجاد گفت:

    اینگونه  نقد کردن  فقط برای  تخریب نماینده  بویراحمد  است  یعنی کجای دنیا تصادف نمیشه درود بر حاج زارع

  3. lمانی گفت:

    دوست گرامی مشکل تنگ کناره که یک پیچ محل کشتار مردم است ده سال است که در دست اجرا بوده ولی هنوز اندر خم یک کوچه است مسیری به طول تنها 600 متر و دریغ از احساس مسئولیت همین که بعد از بیست سال چند کیلومتر جاده سرهم بندی شد یهو منادیان نماینده پیدا میشوند و انرا به پایش نوشته و کارها را توجیه میکنند.با این کار شماها در مشکلات و مصیبتهای مردم مدیون می شوید

  4. سلام گفت:

    جناب زارعی عملکردی بسیار خوب داشتن و رفتن ایشان به مراسمات فاتحه خوانی نشان از مردمداری و مسعولیت پذیری ایشون است

  5. یالا گفت:

    زارعی از انسانل کوچک نفس و مردمیه و مثل بعضضض
    یل نیسه که فقط دم انتخابات مردم و یادشون ایومه. زارعی همیشه به مردش احترام ایله. 

  6. ابزار گفت:

    اتفاقا ايشان بدون هيچ غرض وتخريبي اون مطلب را براي اينکه يک خانواده اي نابود شدند در اتش سوختند ،هيچکس حتي خم به ابرو هم نياورد گذاشت در ضمن لطفا خود را بجاي خانواده داغدار بگذريد بعد نظر بدهيد

  7. سجاد گفت:

    این اولین بار نیست که تو سایتای خبری استان  با استفاده از قلم به تخریب اقای زارع نماینده استان میزنند خوشبختانه مردم همه چیز رو میبینن یعنی این قلم اینقدر بی ارزش شده که هر کسی  که در خود ضعف و بی اخلاقیهایی که دارد با استفاده از قلم  خود رو تخلیه میکنه این  گونه نوشتار و تخریبها اولین و اخرین  نیست مردم عادت کردن به این بی اخلاقیها 

  8. ایرانی گفت:

    حاجی تو بدترین دوران اقتصادی کشور ,همونطور که همه میدونن بهترین خدماتو به این دو شهرستان ارائه داده.کاش کمی قدر بدانیم

  9. منصف گفت:

    با سلام و عرض ادب . متاسفانه مردم کارای شخصی خودشونو فقط میبینن.نمیبینن که چقد پیشرفت عمرانی داشتیم البته اینو هم بگم یکی از عوامل کم رنگ کردن اقدامات زارع صدا وسیما بوده که داره یه طرفه و جانب گرایی میکنه …

  10. بویراحمد گفت:

    اقدامات ایشون گرچه دیده نشده اما قابل تحسینه

  11. سالار گفت:

    درود بر حاج زارعع مرد عمل

  12. مجتبی گفت:

    هیچ کس حتی مخالفین منکر کارهای انجام شده حجم کارها و تلاش های حاج زارعی نبست انصافا جاده سازی در حوزه بویراحمد و دنا بعلت کوهستانی بودن نسبت ب سایر نقاط استان بهتر کار شده …. 

    • بارفو گفت:

      تنها کسی که منکر کارای اقای زارعی نیست سایت بویر نیوز و شمااقا مجتبی می باشید برادر محترم کدوم کار؟ این اقا فقط در تخریب مخالفان خود در ادارات موفق بوده که بتونه نبروههای خود را جایگزین کنه ولی از قضا تخریب و عزل را خوب انجام داده ونتونسته نیروی مورد نظر خود را به کار گیرد/

  13. فرهمند گفت:

    کارهای زیر بنایی و ساختاری حاج زارعی که نویسنده گوشه ای از ان را به رشته تحریر در آورد
    ؛ قابل تقدیر و ستایش است.

  14. اصلاحات گفت:

    با مقایسه عملکرد های اصولی و پایه
    گذاری حاج زارعی در امر راه سازی؛ فرودگاه یاسوج، کارخانه سیمان و فولاد با این وضعیت تحریم و کسری بودجه با دوره نماینده سابق بویراحمد و دنا که بودجه های افسانه ای به خاطر فروش نفت داشتند و هیچ نکردند به خوبی نشان میده که زارعی نماینده ای موفق، پرتلاش و توسعه گرا بوده و به همین خاطر هست که همچنان گزینه نهایی ملت برای انتخابات مجلس دهم است

  15. مهندس گفت:

    از اینکه با تلاش و پیگیری های اقای زارعی اتبارت محور یاسوج اصفهان در سال جدید 5 برابر افزایش یافت به طوری که امسال شاهد افزایش عرض جاده این محور هستیم تا ضمن رفع بار ترافیکی به موجب امنیت راه و وسایل حمل و نقل کمک کند صمیمانه تشکر میکنم

  16. حسن گفت:

    دستمال یزدی

  17. ناظر گفت:

    مواظب باش خودت و نماینده ات چشم نخوری . کارهای زیادی برای مردم بویر انجام داده  .

  18. ناشناس گفت:

    بابا کجا بود اینا که فرمودی همش کارای قبلی وبودجه های قبلی بود الان تمام شد

  19. همشهری گفت:

    حاجی فقط اعتبار برای افراد خاص میگیرد

  20. علی گفت:

    بعد از راه اولویت استان آب است که متاسفانه هیچ کاری انجام نداده اند مثل سد تنگ سرخ که باید فاتحش را خواند

  21. سجاد گفت:

    برای اولین بار
    :کیلومتر 12 تا 25 در حال ساخت بود الان تکمیل شد رفت زیر بارترافیک

    .بقول کدوم مسئول پاشنه در رو دراورد؟ا… اعلم .پرواز ها فرودگاه جهت اطلاع جنابعالی قبلا هم برقرار بود ولی متاسفانه از ابتای سال 94 تعطیل شد.گپ راه اهن هم خو مال قبله هر چند که در دور جدید هیچ کار مثبتی در این راستا صورت نگرفته ضمنا بحث جاده اصفهان هم از قبله و هیچ پیشرفتی نداشته.راستی محور شیراز چی شد که از زمان حضور ایشان و اعطای پیمان این جاده به برادرشون و رفتن نیکزاد لاکپشتی داره به سمت مله شوره پیشروی میکنه.بله؟

  22. م گفت:

    خبرنگاری که فقط برای تبلیغ می نویسد وا اسفا

  23. اینده نگر گفت:

    با سلام خدمت اقای پاک امیدوارم مثل فامیلی خود پاک بنویسی فراموش نکن نمایند ه گان دیگر هم زحمت کشیدند دوست عزیز پاک بنویس

  24. gh گفت:

    انصافا من بهش رای ندادم اما بسیار پر تلاش و جدی هستن تا کی باید استان خودمون سیاسی بازی و طایفه گری باشه اگه نمایندگان ادوار گذشته مثل حاج زارع کار میکردنن الان وضع استان خودمون خیلی تفاوت داشت خسته نباشی حاج خدا قوت

دیدگاه شما