سه شنبه 18 فروردین 1394 - 9:43

بالاخره تکلیف مدیریت راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد (+زمان و مکان جلسه تکریم و معارفه)

در این جلسه مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور حضور خواهد یافت.

گروه اقتصادی – سرانجام پس از چندین روز کش و قوس سرنوشت مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان مشخص شد.

به گزارش «بویر نیوز»، پس از امضای حکم بازنشستگی مهندس ممتاز جهانگیری، طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی آقای مهندس حسن فدایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

طبق حکم عباس آخوندی برای فدایی، وی از تاریخ 7 فروردین این مسئولیت را بر عهده داشت اما تاکنون جلسه معارفه وی برگزار نشده بود که سرانجام امروز زمان و مکان تودیع و معارفه ایشان مشخص شد تا این سازمان مهم از بلاتکلیفی درآید.

طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی جلسه تکریم و معارفه مدیران جدید و قبلی این اداره کل فردا (چهارشنبه) 19/1/94 راس ساعت 16 در سالن کتابخانه مرکزی شهر یاسوج برگزار می شود.

در این جلسه مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور حضور خواهد یافت.

«بویر نیوز» از زحمات و تلاش های بی شائبه مهندس ممتاز جهانگیری مدیر باصداقت استان تقدیر و تشکر می نمائید و برای مهندس فدائی آرزوی موفقیت و بهروزی دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=145945
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دذ رزط گفت:

    اخ سی بویراحمد

  2. همكار گفت:

    جناب مهندس جهانگيري در دوران مديريتش پاك وباصداقت بود.كليه پرسنل ازش راضي بودن؛مهندس جان خسته نباشي

  3. مدیر پاک گفت:

    مهندس جهانگیری حیف شد بازنشسته شد واقعا خسته نباشی

  4. حسين گفت:

    خوش بحال بويراحمد كه مهندس فدايي باتجربه و با پشتكار اومه و استانمون

  5. حسين گفت:

    تبريك تبريك به مهندس فدايي

  6. دکتر سازه گفت:

    خدا قوت مهندس با تجربه ک مافیای قدرت وپول هم نتونست انسانیت رو از شما بگیره .مدیر نومنه تاریخ سازمان راه و شهرسازی شما نمونه هستین و خواهی ماند پاینده و جاودان.

  7. بویراحمد گفت:

    واقعا متاسفم.

  8. اصلاحات گفت:

    خدا قوت مرد هر کی بیاد شما همیشه در دل مایی و شما بهترین مدیر تاریخ سازمان راه و شهرسازی هستی فقط مهندس جهانگیری

  9. راه گفت:

    خدا قوت مهندس جهانگیری مدیر با تجربه و پاک و کارامد و بهترین مدیر تاریخ سازمان راه و شهرسازی .استان ما به قدری از متوسط شوری محروم هست که استان های دیگه باید به فکر آزاد را ه و بزرگ راه میباشن ما تازه دنبال ماشین های راه سازی و هایلوکس هستیم در ضمنمهندس جهانگیری از خرید ده دستگاه پژو و یک دستگاه تیوتا و همچنین یک عدد دستگاه راه سازی ک حاضران اسم دستگاه رو هم نمیدونن از معاون وزیر درخواست کردن ک اقدامات خرید آن انجام شده ببینم میتون وسایل خریذاری شده رو به استان بیارن یا هنوز اسمشم نمیدونن..

دیدگاه شما