دوشنبه 1 آبان 1391 - 0:41

دمساز:هم‌اندیشی رسانه‌ها و انجمن اهل قلم ضروری است

بویر نیوز– رئیس انجمن اهل قلم کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ارتقاء کیفیت کار رسانه‌ها و اهالی قلم، هم‌اندیشی رسانه‌ها و انجمن اهل قلم در این استان ضروری است.

خبرگزاری فارس: هم‌اندیشی رسانه‌ها و انجمن اهل قلم ضروری است

 نشست انجمن اهل قلم کهگیلویه و بویراحمد و رسانه‌ها و مطبوعات این استان برگزار شد.

رئیس انجمن اهل قلم استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: هر دو تشکل فرهنگی انجمن اهل قلم و مطبوعات وابسته به یکدیگر بوده و لازم و ملزوم هم در پیشبرد اهداف هستند.

این مسئول فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: لازم است به دلیل قرابت این تشکل غیر دولتی با یکدیگر در بسیاری از برنامه‌ها حضور مشترک داشته باشند.

علی‌رضا دمساز با توجه به راه‌اندازی خانه مطبوعات در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مطبوعات در استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر کمی رشد خوبی داشته‌اند که لازم است در راستای کیفی‌سازی نیز قدم‌هایی برداشته شود.

رئیس انجمن اهل قلم استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این تشکل فرهنگی آمادگی دارد در هر زمینه‌ای یار و پشتیبان مطبوعات باشد و از این پس ارتباط تنگاتنگی با مجموعه خبرنگاران و اهالی قلم در استان خواهد داشت.

وی به نیاز اهالی قلم استان به کمک مطبوعات نیز گریزی زد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس کمبودها و کاستی‌های نویسندگان ما گام بلندی در راستای کمک به نویسندگان استان بردارند.

دمساز به برخی کمبودها در عرصه نویسندگی استان اشاره کرد و گفت: نویسندگان توانمندی در سطح استان وجود دارند که به دلیل مشکلات مالی خود آن‌ها و همچنین نهادهای فرهنگی تاکنون نتوانسته‌اند آنها را تقدیم به جامعه فرهنگی کنند.

رئیس انجمن اهل قلم استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جلسات هم‌اندیشی ما و رسانه‌ها از این پس به صورت منظم برگزار خواهد شد و مطمئن هستیم که می‌توانیم با کمک یکدیگر گام بلندی در راستای نشر و ترویج فرهنگ نویسندگی در استان برداریم.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14533
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حبیبی اصل گفت:

    ازاستادبزرگوارجناب اقای دم سازبه خاطرزحماتی که برای شکوفایی نویسندگی وتوسعه فرهنگ می کشند صمیمانه تشکرمی کنیم. انجمن اهل قلم بهمئی

دیدگاه شما