یکشنبه 30 مهر 1391 - 17:15

در تور عکاسان دنا چه گذشت؟ + حواشی و تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز –  کارگاه علمی – هنری دوروز با عكاسان استان كهگيلويه وبويراحمد با حواشی جالب و خواندنی به پایان رسید.
انجمن عكاسان دنا با حمايت اداره كل فرهنگ وارشاداسلامى استان، طبق برنامه عكاسان به همراه اساتيد عكاسى كشورى وارد روستاى زى زى شدند و به عكاسى از فضاى روستا ،فعاليت روزانه ، چهره افراد ،پوشاك و…..پرداختند و با استقبال گرم ،صميمى و پر از محبت از طرف اهالى روستا روبه رو شدند.
درروز دوم سه نشست ،عكاسى كارگروهى هنر فردى ،خلاقيت درعكاسى ونقد وبررسى عكسهاى توليد شده در روستاى زى زى توسط سركارخانم نوشين وفادار،افشين شاهرودى وحسن غفارى به همراه پرسش وپاسخ برگزارشد.
در پايان نشستهاى آموزشی آقايان حسن فتاحيان و مجتبى مولايى از عكاسان انجمن عكاسان دنا با راى استاد افشين شاهرودى به عنوان عكاسان برتر دراين اردوى عكاسى معرفى شدند و جايزه خود را با حضور اقاى كمالوندى رئيس اداره كل ارشاد اسلامى استان دريافت كردند.
در همين جلسه از آقاى اسحاق اقايى به خاطر موفقيت هاى اخير در هنر عكاسى در سطح كشور وبرپايى نمايشگاه عكس از زندگى عشايرى استان در شانگهاى چين  تقدير به عمل آمد.
اما در حاشیه نشست دوروز با عكاسان دنا تابلوى عكسى از حسن غفارى كه به امضاى اعضاى مجمع عمومى انجمن عكاسان دنا رسيده بود به پاس قدردانى از همراهى با انجمن به آقاى كمالوندى رييس اداره فرهنگ وارشاد اسلامى اهدا شد ،با گرفتن عكس يادگارى پايان دوروز با عكاسان استان اعلام شد وبرنامه ريزى براى نشست فصل زمستان آغاز شد .
 پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز از زحمات استاد حسن غفاری عکاس نمونه هم استانی کمال تقدیر و تشکر را دارد چرا که ایشان به وعده خود به  مخاطبان بویرنیوز عمل کردند و عکس های برتر این سفر از روستای زیبای زی زی را در اختیار این پایگاه خبری قرار دادند که هم اکنون می توانید به اخبار تصویری مراجعه کنید و از تماشای آنها لذت ببرید.
لینک مستقیم عکسهای برتر :
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14493
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناتت گفت:

    مهتر سي خوش بدساز ميزنه

  2. بصیر گفت:

    آفرین آقای کمالوندی
    نصف درد فرهنگی مردم استان با این اردوی مختلط حل شد نصف دیگه اش هم مونده برای اردوی زمستانی.
    فردا در دادگاه عدل الهی چطور میخواهید جواب بدید که بودجه بیت المال رو خرج چی کردید؟؟؟؟

    • فرهنگ دوست گفت:

      از نوك دماغت فاصله بگير برادر

    • مهدی گفت:

      جناب بصیر واقعا که بصیری!!!!
      مختلط کجا بود؟!!! واقعا شما باید اون دنیا جوابگو باشید به خاطر این طرز فکر!!

    • بوير گفت:

      اقا جان ، بسه ديگه ، من شما را نهى از منكر مى كنم. ندانسته حرف نزن ادمهايى همچون شما به قيامت اعتقادى ندارند ، مسلمان آزارى نكن عزيز جان

    • ياسوجى گفت:

      دايناسورها هم مثل شما فكر مى كردن ودر نتيجه نسلشون منقرض شد

    • خودم گفت:

      pحالا این همه بوجه خورده میشه چیزی نمیگی یه جاهم که کارفرهنگی میکنن حرف ادبار میزنی داداش دقت کن که همین تور عکاسی میتونه زی زی رو معرفی کنه وگردشگر جذب کنه به این میگن خرج پول برای جذب پول حالا متوجه شدی دلبندم این هزینه دربرابر 3هزار میلیارد اصلابچشممیاد شما خودشو ناراحت نکن

  3. رضا گفت:

    شما چرا نظر برا این خبرهاتون میذارین. تا مردم به جون هم بیفتن.

  4. مارال گفت:

    چون هرکسی حق اظهار نظر داره آقا رضا

  5. مارال گفت:

    جناب بصیر جان اسمتو میذاشتی نابینا بیشتر بهت میومد

دیدگاه شما