یکشنبه 30 مهر 1391 - 16:46

انتقادات بزرگواری به عدالت وزرات ارشاد !

بویر نیوز-بزرگواری با یادآوری اعزام بازیگران با سهمیه ویژه به حج گفت: انگشت اشاره وزرات ارشاد به یک طیف خاص نباشد

عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم از فرستادن تعداد مشخصی از سینماگران ایرانی به مراسم حج انتقاد کرد و گفت: تبعیض بین هنرمندان به معنای حرکت مخالف قانون اساسی است.

سید علی محمد بزرگواری در گفت‌و گو با خبرگزاری خانه ملت، از فرستادن تعداد مشخصی از سینماگران ایران به مراسم حج انتقاد کرد و گفت: فرستادن بازیگرانی با سهیمه ویژه به سفر حج مخالف اجرای عدالت اسلامی است.

 نماینده مردم کهگیلویه،  بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تاکیدات رهبرمعظم انقلاب و مسئولان عالی رتبه نظام درباره رعایت عدالت، افزود: عدالت باید در همه حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی رعایت شود و از مرزعدالت  خارج نشویم.

وی با بیان اینکه تبعیض بین هنرمندان به معنای حرکت مخالف قانون اساسی است، توضیح داد: اگر وزارت ارشاد یا هروزارتخانه دیگری دراختصاص سهمیه حج افرادخاصی را در نظر بگیرند و سینماگران وافراد ویژه ای را به این سفر معنوی اعزام کنند، مرتکب عمل خلاف نظر قانون اساسی و مسئولان نظام شده اند.

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم، ادامه داد: اگر سازمان‌ها و دستگاههای کشوری این نظر نظام را که باید در اختصاص سهمیه حج حقوق مردم رعایت شود در نظر بگیرند حقوق مردم هم ضایع نمی‌شود.

 بزرگواری با بیان اینکه فرستادن بانوانی فقط از حوزه سینما به سفر حج سوال برانگیز است، گفت: نباید انگشت اشاره وزرات ارشاد به یک طیف خاص باشد.

 این عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ادامه داد: عدالت اسلامی اقتضا می‌کند که آقای وزیر ارشاد در فرستادن  بازیگران به سفر حج حق همه هنرمند ان را رعایت کند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم ادامه داد: متاسفانه هستند افرادی که به عنوان بازیگران سینمای ایران هر سال به سفر حج اعزام می شوند و دراین راستا رعایت عدالت نمی شود.

چند روز پیش کاروانی از بازیگران سینما با استفاده از سهمیه مخصوص برای انجام مناسک حج تمتع عازم عربستان شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14482
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    منظوربزرگواری اقای ع….. می باشد

  2. بهلول بهمیی گفت:

    اقای بزرگواری شما خودت عدالت را رعایت کنید شما خودت به اسم عدالت حیثیت و شرف خیلی از افراد را بر باد دادید چه ….. که نکردید چه ……. که نکردید مظهر سنجش عدالت از نظر شما رای دادن به بزرگواری است وبس

دیدگاه شما