یکشنبه 30 مهر 1391 - 10:04

زارعی: دولت در افزایش نرخ ارز مقصر است

بویر نیوز – در زمینه افزایش نرخ ارز بخش عمده ای آن به مسائل مدیریت ارتباط دارد و بخش دیگری از آن نیز به افزایش نقدینگی در جامعه بستگی دارد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی معتقدست دولت در افزایش نرخ ارز و گرانی های مرتبط مقصر است و بخشی عمده ای از افزایش نرخ ارز به مسائل مدیریتی دولت در این ارتباط برمی گردد.

” غلام محمد زارعی ” در یاسوج گفت: در زمینه افزایش نرخ ارز بخش عمده ای آن به مسائل مدیریت ارتباط دارد و بخش دیگری از آن نیز به افزایش نقدینگی در جامعه بستگی دارد.

وی با بیان اینکه افزایش نقدینگی در جامعه سبب بالارفتن جو روانی ناشی از تحریم ها شد، اظهارداشت: در این بین، دلالان نیز نهایت سوء استفاده خود را نمودند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم شورای اسلامی افزود: مجلس با دایر نمودن کمیسیون های بین دولت و خود در تلاش است از افزایش نرخ ارز و گرانی ها جلوگیری کند.

زارعی از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانون در این ارتباط خبرداد.

ایلنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14463
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    جناب اقای زارعی علیرغم احترامی که برای شما قایل هستم ولی پیشنهاد میکنم قبل از اعلام چنین نظریاتی در سطح کلان مطرح می فرمایید با یک کارشناس خبره مسائل اقتصادی مشورت فرمایید تا مثل قضیه مناظره اقای هدایت خواه با دکتر جبار زاده در مورد مسائل اقتصادی پیش نیاید ضمنا اگر اقتصاد سالم باشد واصول اقتصادی درست اجرا گردد دلالان نمی تواننددر تعیین نرخ تاثیر گذار باشند

دیدگاه شما