شنبه 29 مهر 1391 - 0:43

زارعی: رشادت‌های رزمندگان تیپ 48 ناشناخته مانده است

بویرنیوز: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تیپ 48 فتح در دفاع مقدس نمونه و الگوی ایثارگری و فداکاری بود که این دستاورد بزرگ تاکنون بنا بر هر دلیل ناشناخته مانده است.

خبرگزاری فارس: زارعی: رشادت‌های رزمندگان تیپ 48 ناشناخته مانده است

غلام‌محمد زارعی در بازدید از منطقه عملیاتی کربلای هشت محل ایثارگری و از خودگذشتگی فرزندان جان برکف روح‌الله از استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: فرزندان غیور ما در تیپ 48 فتح برای همیشه مایه سربلندی و افتخار این استان شدند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید همه دستگاه‌های فرهنگی در استان ما به کمک سپاه و تیپ 48 فتح بیایند و بدانند که تبیین ارزش‌های دفاع مقدس تنها وظیفه یک دستگاه نیست.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در برهه کنونی و برای مقابله با تهدیدات دشمن در جنگ نرم بهترین روش را برجسته کردن رشادت‌های رزمندگان و نوع تفکر آن‌ها دانست و گفت: کشور ما در جنگ نفسگیر هشت ساله تنها با روحیه جهاد و شهادت توانست خود را حفظ کند و اکنون نیز حفظ آن روحیه در مقابل هرگونه تقابل دشمن لازم و ضروری است.

زارعی مجاهدت رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در دفاع مقدس را کم‌نظیر و در برخی موارد بی‌نظیر دانست و گفت: بی‌نظیر از آن جهت که عشایر ما بصیرتی در جنگ از خود به نمایش می‌گذارد که همتای یک دانشجوی تحصیل کرده در دانشگاه است و با چنین بصیرتی گام در عرصه نبرد می‌گذارد و هوشمندانه از مرزهای کشور خود دفاع می‌کند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متأسفانه تاکنون رشادت‌های فرزندان غیور ما در جنگ ناشناخته مانده که باید همه با هم برای زنده ماندن این تفکر در جامعه و انتقال آن به نسل جوان کوشش کنیم و پی‌گیر ترویج آن باشیم.

وی گفت: مسئولان کشوری نیز باید با توجه به این ظرفیت ایثارگری در استان ما اجازه ندهند انگ محرومیت بیش از این بر پیشانی کهگیلویه و بویراحمد باشد چرا که مردم ما کم‌ادعا ولی جان برکف و ولایتمد‌ادر هستند و وظیه حکم می‌کند مسئولان همواره قدردان چنین مردمی باشند که در لحظات سخت میدان‌دار و یکه‌تاز هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14375
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما