جمعه 28 مهر 1391 - 15:11

دعوت آیت الله ملک حسینی ازمردم

بویرنیوز:

آیت الله العظمی ملک حسینی در پیامی مردم کهگیلویه و بویراحمد را به حضور در راهپیمایی روز شنبه، در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام نماینده ولی فقیه در استان آمده است: شیعیان امیرالمومنین (ع)همچون آن حضرت که مدافع جان برکف و فداکار پیامبر بود و در برابر همه اهانت ها و دشمنی ها ایستاد و مبارزه کرد، در سراسر کشور به منظور نشان دادن ارادت خود به ساحت مقدس آن وجود نازنین و ابراز خشم و انزجار خود، که بیانگر برنتابیدن هر اهانتی و اعلام آمادگی برای مقابله با ایادی شیطان و حامیان صهیونیسم می باشد، در خیابانها به راهپیمایی می پردازند.

مردم سرافراز استان؛ این گونه راهپیمایی ها را که حمایت از دین خدا و انقلاب اسلامی است، مهم بدانید زیرا که هم فرشتگان الهی آن را ثبت می کنند و هم موجب آبروی جمهوری اسلامی است.

اکنون که دشمنان اسلام و ایادی شرک به کینه توزی خود ادامه می دهند، و غافل و بی خبر از عذاب دردناکی که در انتظار آنهاست عرصه را برای مردم مسلمان سخت کرده اند، ما پیروان و شیعیان رسول الله (ص) در سراسر بلاد اسلامی مخصوصا استان قهرمان و پیشتاز کهگیلویه و بویراحمد، آگاه و مصمم و گوش به فرمان پیشوای ملت و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی در برابر همه ناملایمات ایستاده و برای پیشرفت و اعتلای جمهوری اسلامی ایران آماده فداکاری هستیم.

روز شنبه راهپیمایی استان گسترده و فراگیر خواهد بود و مورد رضایت ولی الله الاعظم صاحب الزمان(عج) قرار خواهد گرفت.

مردم وفادار کهگیلویه و بویراحمد؛ راهپیمایی را با شکوه برگزار کنید و برای عاقبت بخیری و عافیت خودتان و ما دعا کنید و بدانید که همین دعاهاست که ملت را در برابر حوادث حفظ می کند و به ایران عزت می بخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ملک حسینی هم اکنون در بیمارستان نمازی شیراز تحت مداوای پزشکان قرار دارد.

این فقیه عالیقدر چندی پیش به علت عارضه جسمی در این بیمارستان بستری شده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14326
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما