جمعه 28 مهر 1391 - 9:01

تجاوز به زن مصری در عربستان

بویرنیوز: به گزارش افکارنیوز به نقل از العالم،خبرگزاري مصر گزارش داد ” وزارت امور خارجه اين كشور در تماس فوري با كنسولگري خود درجده خواستار پيگيري صحت و سقم خبر يك پايگاه اينترنتي در باره تجاوز به يك زن مصري در مكه توسط ۵ مرد سعودي شد.

این خبرگزاري به نقل از ” علي العشيري ” معاون وزير امور خارجه در امور كنسولگري و مصري هاي مقيم خارج گزارش داد “وزارت امور خارجه مصر از كنسولگري مصر در جده خواسته است كه مسئولان خيلي فوري درباره صحت يا كذب اين حادثه اطمينان حاصل كنند و جزئيات اين حادثه را اعلام نمايند و ضمن تهيه گزارشي دراين باره ، به اجراي اقدامات لازم براي مجازات عاملان اين حادثه كمك كنند.

پايگاه اينترنتي روزنامه ” سبق ” عربستان روز چهارشنبه گزارشي منتشر كرد با اين مضمون كه ” تعدادي از جوانان عربستاني ، يك زن مصري را به مدت پنج روز متوالي در محله الشرائع در مكه مكرمه مورد تعرض قرار دادند و نيروهاي دفاع مدني اين زن را درحاليكه دست و پاهاي وي بسته شده بود ، در وضعيت جسمي و رواني بسيار بدي پيدا كردند.

به موجب اين گزارش ، نيروهاي پليس از يك شهروند عربستاني گزارشي دريافتند مبني براينكه صداي زني را شنيده اند كه از داخل استراحتگاهي در طرح الراشديه در شهر جده فرياد مي زده و نيروهاي دفاع مدني با شنيدن صدا به مكان رفته و بعد از شكستن درب ، اين زن را درآن مكان در شرايط بدي پيدا كردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14301
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما