دوشنبه 24 مهر 1391 - 13:45

مانع توسعه استان از نظر استاندار !

بویر نیوز – استاندار كهگيلويه و بويراحمد : كاغذ بازيهاي اداري مانعي براي توسعه استان استاندار كهگيلويه و بويراحمد به توسعه بخش كشاورزي اشاره و اظهار كرد: همه ما بايد كمك كنيم تا موتور محركه و پر شتاب توسعه بخش كشاورزي را با سرعت زياد به جلو حركت دهيم و بدون كاغذ بازي‌هاي اداري همت و تلاش خود را چندين برابر كنيم.

به گزارش بویر نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور ؛ سيد حسين صابري استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: جمعيت بالاي روستايي در هر نقطه‌اي نشان از توليد بيشتر دارد و بر همين اساس كهگيلويه و بويراحمد به جمعيت بالاي روستايي خود مي‌بالد.
سيد حسين صابري جلسه توديع و معارفه مديركل سازمان جهاد كشاورزي استان كهگيلويه و بويراحمد اظهار كرد: با توجه به تجربيات بالاي جعفر گرجي‌پور، حضور وي در چارچوب رياست امور اراضي كشور بسيار كارساز و مؤثر است.
وي به تراكم بالاي جمعيت روستايي اين استان اشاره و عنوان كرد: در استان كهگيلويه و بويراحمد با توجه به آمارهاي صورت گرفته 47،37 درصد جمعيت روستايي وجود دارد كه با در نظر گرفتن فعاليت مردم استان در بخش كشاورزي اين جمعيت به 54.3 درصد ارتقا پيدا خواهد كرد.
استاندار كهگيلويه وبويراحمد ، آمار را بسيار رضايت‌بخش و مفيد خواند و گفت: جمعيت بالاي روستايي در استان نشان از قرار گرفتن توليد در رده‌هاي برتر كشوري را دارد و اين براي استان ما افتخار بزرگي محسوب مي‌شود.
صابري،كهگيلويه و بويراحمد را در عرصه توليد موفق عنوان كرد و اظهار داشت: مردم استان با از خود گذشتگي به كار و توليد و فعاليت مشغولند تا براي آناني كه در مركز كشور آلايندها را توليد مي‌كنند الگوي ارزشمندي باشند.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد جنگ آينده را جنگ مواد غذايي دانست و افزود: جنگ آينده جنگ مواد غذايي بوده و همه بايد توان خود را به كار گيريم و زيرساخت‌هاي اوليه اسكان، ماندگاري و توليد را در روستاها فراهم آوريم تا به اهداف از پيش تعيين شده نظام دست پيدا كنيم.
وي به وظايف سنگين مديريتي اشاره كرد و اظهار داشت: بخش اندكي از وظايف مدير به توانمندي، اصول مديريت و هنر وي در انجام وظيفه برمي‌گردد اما بخش عمده آن بستگي به همدلي، همكاري، امانتداري، صداقت و يك‌رنگي نيروها و همكاران فعال در آن حوزه دارد.
صابري تصريح كرد: همه ما موظفيم فرموده استاد مطهري را آويزه گوش كنيم آن جا كه مي‌گويد «مديريت هنر انسجام‌بخشي، هماهنگي، سازماندهي، به كارگيري و استفاده از نيروهاي ارزشمند انساني در راستاي رسيدن به اهداف والاي نظام است».
صابري از سفر مقام معظم رهبري به استان خراسان شمالي سخن به ميان آورد و افزود: سخنان با بركت مقام معظم رهبري نشان از اهميت بالاي اقتصاد مقاومتي در پيشرفت جامعه دارد كه همه ما موظفيم چون سربازاني گوش به فرمان، آن را به اثبات رسانيم.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14039
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما