چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 21:48

بودجه پیشنهادی شهرداری بیش از 600 میلیارد ریال است

مسعود تیربند

 به گفته مسئولان شهرداری یاسوج، اهتمام به انضباط مالی و بودجه‌ای، مدیریت هزینه با رعایت اصل صرفه‌جویی، پرهیز از اسراف و استفاده از فرصت‌ها در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، عمرانی نیز در بودجه سال ۹۴ شهرداری مورد توجه قرار گرفته است.

 مدیر حوزه اداری و مالی شهرداری یاسوج گفت: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی و لزوم اهتمام دستگاههای مختلف در زمینه مقابله با توطئه های دشمن، شهرداری یاسوج نیز صرفه جویی و ارتقای سطح بهره وری از امکانات خود را به عنوان دو مولفه راهبردی در بودجه سال 94 خود در نظر گرفته است.
به گزارش بویرنیوز، ” مسعود تیربند ” ، با اشاره به اینکه بودجه شهرداری یاسوج پس از جلسات و نشست‌های کارشناسی و تخصصی متعدد در این حوزه تدوین و طی لایحه‌ای برای بررسی و تصویب تقدیم شورای اسلامی این شهر شده است، افزود: امیدواریم با تدابیری که در این زمینه اندیشیده شده است شاهد تحول چشمگیری در کیفیت خدمات شهرداری مرکز استان باشیم.
وی بیان کرد: اهتمام به انضباط مالی و بودجه‌ای، مدیریت هزینه با رعایت اصل صرفه‌جویی، پرهیز از اسراف و استفاده از فرصت‌ها در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، عمرانی نیز در بودجه سال ۹۴ شهرداری مورد توجه قرار گرفته است.
تیربند  با تاکید بر افزایش چشمگیر بودجه شهرداری در سال آینده، اظهار داشت: بودجه پیشنهادی سال ۹۴ شهرداری یاسوج بالغ ‌بر ۶۰۰ میلیارد ریال است که از این مبلغ ۵۰ درصد عمرانی و ۵۰ درصد مربوط به هزینه‌های جاری است.
وی عنوان کرد: بودجه این دستگاه اجرایی در سال ۹۲ حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که در سال ۹۳ به رقم حدود ۴۰۰ میلیارد ریال رسیده است در حالی که این بودجه در سال ۹۴ بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال یعنی سه برابر سال ۹۲ و یک و نیم برابر بودجه سال ۹۳ در نظر گرفته ‌شده است.
تیربند ابراز داشت: از مهمترین طرح هایی که اعتبار آنها در بودجه سال 94 پیش بینی شده می توان به زیرسازی، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی وآسفالت معابر به مبلغ ۱۰۷ میلیارد ریال، طرح احداث و تکمیل پل و زیرگذر به مبلغ ۷۳ میلیارد ریال، طرح بهبود ترافیک ۹ میلیارد ریال، طرح احداث میادین ۶ میلیارد ریال و طرح سیل بند و سیل برگردان ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و طرح احداث پارک و ایجاد فضای سبز با اعتبار ۵ میلیارد و ۱۵۰میلیون ریال اشاره کرد.
مدیر حوزه اداری و مالی شهرداری یاسوج افزود: شهرداری تلاش کرده تا با رایزنی‌ ومشورت و بهره گیری از تجارب و کار کارشناسی منطقی، بودجه ای معقولانه را تهیه و به شورای اسلامی شهر ارائه دهد که البته امیدواریم با درایت و خرد جمعی که از شورا سراغ داریم شاهد تصویب این بودجه پیشنهادی باشیم.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=140157
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    واقعا اقای تیربند یکی از زحمت کشان شهرداری یاسوج است انشالا با تلاش ایشان و شهردار محترم شهری زیبا داشته باشیم.من از طرف خودم و همه ی همشهریانم از شما زحمت کشان خدوم شهرداری یاسوج تقدیر وتشکر میکنم

دیدگاه شما