یکشنبه 23 مهر 1391 - 14:53

انتصاب رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز:

: طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، سید یعقوب موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد شد.

خبرگزاری فارس: موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز و با حضور مسئولان استانی سید یعقوب موسوی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد و از خدمات جعفر گرجی‌پور تقدیر به عمل آمد.

موسوی در این مراسم اظهار کرد: از حضورم در استان کهگیلویه و بویراحمد احساس رضایت دارم و امیدوارم از فرصت خدمتگزاری به مردم دلیر این خطه نهایت استفاده را ببرم.

وی به سخنان گهربار مولای متقیان علی (ع) اشاره کرد و ابراز داشت: مدیریت‌ها چون ابر بهاری درگذر است و این مسئولیت فرصتی برای من و همکارانم محسوب می‌شود تا بتوانیم برای آخرت خود توشه‌ای از این وظیفه نصیب خود کنیم.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی با آرزوی صحت و سلامتی برای آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: در لحظه ورود خود به استان و تماشای کوه‌های سر به فلک کشیده دنا خاطرات دلاورمردان ایذه بار دیگر برایم زنده شد و اشک در چشمانم حلقه بست.

وی مسئولیت این حوزه را سنگین دانست و ابراز داشت: از همه دست اندرکارانی که من را لایق این وظیفه دانسته کمال تشکر را دارم و امیدوارم از اعتمادی که آن‌ها به من روا داشتند تا پای جان مسئولیت‌پذیر بوده و انجام وظیفه کنم.

موسوی تصریح کرد: دست تمام کسانی که ذره‌ای برای پیشرفت کشاورزی فعالیت می‌کنند را خواهم بوسید و پا به پای همه آنان قدم بر می‌دارم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13971
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. llllllllll گفت:

    ای بدبخت و ما با این نمایندگان

  2. lمهمان گفت:

    لاقل فارسی بنویس که یکی بتونه اونو بخونه

  3. پشت دار از گچساران گفت:

    اين انتخاب شايسته را تبريك – از زحمات آقاي گرجي پور تشكر كرده – با آرزوي موفقيت براي آقاي موسوي اميدوارم براي كشاورزي منطقه باشت و روستاهاي اطراف تصميمات خوب گرفته شود

  4. كشاورز بدبخت گفت:

    لطفا آقاي موسوي اولين كاري كه كنيد سايت جهاد كشاورزي رو سر و ساماني بديد اگه داشته باشه.

دیدگاه شما