یکشنبه 23 مهر 1391 - 11:46

زارعی شب عروسی فرزندش کجا بود !؟

بویر نیوز – درست شبی که مراسم عروسی فرزند نماینده بویراحمد ودنا در حال برگزاری بود بسیاری از شرکت کنندگان بیصبرانه منتظر دیدار غلام محمد زارعی بودند اما آرزوی آنان عملی نشد که نشد. عدم حضور نماینده بویراحمد بسیار شک بر انگیز بودو تلفن او نیز در دسترس نبود؛ شاید هم از دسترس خارجش کرده

بودند؟

پچ وپچ مهمانان کم کم شروع شد . برخی میگفتند حاجی در جلسه ای مهمی است اما چه جلسه ای مهمتر از مراسم جشن عروسی  فرزند ایشان؟!؟

برادران زارعی هم با این ور و آن وررفتنهای خود شک حاضرین را بیشتر میکردند.

مهریان نیوز نوشت : شاید یکی از آرزوهای هر پدر و مادری دیدن فرزندان خود در لباس عروسی و دامادی باشد و شاید این صحنه بهترین لحظات و بیاد ماندنی ترین لحظات زندگی هرکسی باشد. به مراتب بخصوص در مناطق عشیره ای از پدران و مادرانمان شنیده ایم که آرزو دارند فرزندانشان را در لباس سفید ازدواج ببینند.و شاید کمتر پدر یا مادری حاضر شود این لحظه شیرین را از دست بدهد. اما غلام محمد زارعی در شب عروسی دخترش که بسیار هم برایش عزیز بود حاضر شد این شیرینی را از دست بدهد. چرا؟ چه دلیلی میتواند این شیرینی را از آدم سلب کند؟. حضور نداشتن زارعی در شب عروسی دخترش تنها یک دلیل داشت و آنهم عشق بخدمت و عشق به مردم. عشق به مردمی که قدمهایش را در دورافتاده ترین قسمت نقشه جغرافیای استان به انتظار نشسته بودند. آری زارعی در شب عروسی دخترش در منطقه محروم سیلاب و کلوار که من فقط اسمش را شنیده ام و نمیدانم املایش را درست نوشته باشم یا نه حضور داشت. و در لحظه جاری شدن خطبه عقد تنها یاریگر و خط ارتباطیش گوشی موبایلش بود که خیلی خوب هم آنتن نمیداد و از همانجا رضایت و تبریک خود را اعلام کرد. دیدن این صحنه اشک در چشمانم جمع کرده بود و با خود میگفتم به قیمت تمام دنیا هم حاضر نمیشوم چنین لحظات نابی که متعلق به خانواده و فرزندانم است را از دست بدهم. آیا شایسته نیست دیگر بجای کارشکنی برای این انسان خدوم با او همراه شویم و همگام با او در توسعه این استان زرخیز اما محروم قدم برداریم. انسانی که حاضر میشود ناب ترین لحظه زندگی اش را با خدمت به همنوع معامله کند. انسانی که هر روز متواضع تر میشود. انسانی که معتقد است دیگر رقیبی وجود ندارد و همه رفیقند و انسانی که حاضر میشود بجای لابیگری و جناح بازی در مجلس و دولت در جهت رفع محرومیت گام بردارد. آیا سزا و شایسته نیست دیگر رسانه های مغرض با او برای توسعه استان همقدم شوند.
در گذشته داشته ها و سرمایه های گرانقدری داشتیم اما بدلیل ندانم کاری و خود زنی و باند و جناح بازی قدرشان را ندانسته و همه را سوختیم . بیاییم در یک حرکت جمعی و بدور از تعصبات فرصت سوز جناحی و خطی در بویراحمد ودنا نه مانند گذشته ، با این انسان شرافتمند که اینگونه با وجدان خود، کار میکند در جهت رفع غبار محرومیت از چهره من و شما با او همقدم شویم به امید روزی که کهگیلویه و بویراحمدی آباد و سربلند و توسعه یافته داشته باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13955
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مشتلق چین گفت:

    از کجا معلوم سیلاب کلوار بوده شاید هم …… درضمن رضایت پدر برای ازدواج شرطه عزیز دلم

  2. ملانقطه ای گفت:

    وای …. ,نظرم دروغ ویو بالاتر دنبو

  3. بنده خدا گفت:

    شاید دروغ نباشد ولی انجام وظیفه که اینقدر بالا و پایین پریدن ندارد . ازابتدای انقلاب تاکنون همه مسئولین برای محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور و استان در تلاش بوده اند . راستی آقای زارعی اگه میموند فردای عروسی دخترش می رفت سیلاب و کلوار اتفاقی نمی افتاد،می افتاد؟

  4. فضول گفت:

    عدم حضورش در عروسی فرزندش قابل دفاع نیست دران منطقه نه سیلی امده بود ونه زلزله ای و نه هجمه دشمنی ونه بحران خاصی یک سر کشی بوده که این کار را که مهم هم هست میشد فردا روز دیگر انجام دهد ؟؟؟؟؟؟

  5. یاسوجی گفت:

    نمی خواست بره سیلاب و کلوار، می رفت استانداری داد می زد که مدیران استان را اینگونه درب و داغون نکنند و غیر بومی ها را جایگزین ننمایند. می رفت وزارتخانه ها و برای گرفتن اعتبار برای سیلاب و کلوار التماس می کرد اونوقت می گفتیم احسنت و گرنه خشک و خالی رفتن و برگشتن که نشد حرف. هر چند صله ارحام ار صفات نیکو و پسندیده است ولی به قول آقای زارعی با حرف و سخنرانی کردن مشکلات حل نمی شود. نه عزیزم

  6. صص گفت:

    اینا همش حرفه

  7. ناشناس گفت:

    توي اين شهر و اين استان و اين مملكت هستند بسيار جواناني كه پدرشون براي دفاع از مردم اين استان و همه مردم اين مرز وبوم بدون هيچ چشم داشتي از خانواده و لباس سفيد دامادي و عروسي فرزندانشان گذشتند و جانانه جاودانه شدند.آن شهيدان معظم اين را وظيفه خود مي دانستند.حال شما چه را در بوق كرده ايد و داد مي زنيد.آقاي زارعي را با اين حرفا كوچك مي كنيد نه بزرگ

  8. ناشناس گفت:

    کجا بوده یا در مهمانی بوده یا اینکه در منزل یکی نشسته بوده وتصمیم می گرفتند که سرایدار کدام اداره بشود

  9. صادقی تلزالی گفت:

    نگفتی بااون همه پولی که خرج عروسی فرزند دلبندش شد چند عروس وداماد بی بضاعت رومیتونست بفرسته خونه بخت (نگفتی چقر هزینه عروسی شد)

  10. مهمان گفت:

    تورابه خدا دست برداراين هم شدخبردل فرزندان شهداراخون نكن چرااين چرت وپرتا راميزني

  11. ناشناس گفت:

    ایا بقول شما اگر رفته زیلایی با کی رفته کدام مدیر همراهیش می کرد چه گلی به سر مردم زیلایی در این سفر زده
    حتما رفته فاتحه خوانی غیر از این دیگر کاری از او ساخته نیست مردم هم نامید از ایشان شدند

  12. بصیر گفت:

    اینهمه بزرگ نمایی فقط به خاطر این عقده حقارت هشت ساله است که گلوی شما رو گرفته.
    داستان اون کسیه که فقط شبهایی که مهمون خونه اش بود بیدار میشد نماز شب بخونه…تقبل الله ان شاءالله

  13. محمدرضا گفت:

    اصلا قابل قبول نیست . چون اتفاقی رخ نداده بود که جناب حاج آقا عروسی دخترشو رها کنه بره سیلو کلووار .اصلا زارع بخاطر بی احترامی به احساسات یک شهروند یاسوجی ( که دخترش باشه ) باید مورد مواخذه قرار بگبره . این مقدس مابی یعنی چی !!!!

  14. گل گل گفت:

    به حق حرفهای نشنیده . …. .مگر شعار دین عدالت نیست @ ئ عدالت یعنی هرچیز را سرجایش خودش قرار دان .و هرکاری را سر جای خودش انجام دادن . … گفته که آقای زارع باید عروسی دخترشو رها کنه بره دنبال گشت و گذار توی روستاها ! آیا این یک .. .. به مقام زن و دختر نیست ؟ و از طرفی حضور پدر در زمان حیات در مراسم عقد دختر یکی از ضروریاته دینه که باید برای اجرای صیغه عقد رضایت ا. شرطه و اینطور که معلومه جناب طارع از طریق تلفن این رضایتو اعلام کرده . حالا سوالم اینه اگر در آون شب دست تقدیر یار نبود و سیستم تلفن همراه قطع میشد . آیا مراسم میتونست ادامه پیدا کنه .
    زارع جان خدمت خوبه اکا نه به این غلیظی . این مردم را اگه خودتو براشون بکشی روز آخر میگنن زیاد خورده بود سنگ کوپ کرده . همون حرفایی که دنبال محمودیان – حسینی – موسوی – هدایتخواه زدن مطمئن باش دنبنال تو هم خواهند زد پس یواش برو یواش بیا گاوه شاخت نزنه . برو از دختر عذرخواهی کن و از خداوند بخواه که از سر تقصیراتت بخاطر عدم شرکت در مراسم دخترت بگذره والا کلاهت پس معرکه است .

  15. دوست گفت:

    شما طرفداران هدايت خواه كي ميخوايد دست ازعقده بازي برداريد چون نماينده سابق فقط به فكر خودش بود وخانوادش ناراحتيد يا از اين كه حاج زارع بامردم عهد بسته كه تمام لحظات زندگيشووقف مردم محروم كنه اينو هم از سابق داشت قبل از اينكه نماينده بشه وقلبش براي عزت وسربلندي اين مردم ميتپيد ونه به فكر بچه هاي مسجدش بود نه به فكر پيمانكارهاي دور ورش برين عقده هاتونو جاي ديگه خالي كنيد مثلا روي ارژنگ كه يكي ازافرادي بود كه خداروشكر هدايت خواه رو ازمسند انداخت

  16. م گفت:

    حاجی که توعروسیشون حضور داشت .عروسی تو باغ بختیاری و تالار باقری بود.دو تا تالار فامیلای عروس و داماد گرفته بودندهر چند فامیل نزدیک هم بودند.

  17. عرفان گفت:

    بابا دیگه بسه 8سال مردمو سرکیسه کردید کسی چیزی نگفت مردمو هالو حساب کردید پدر مردمو با این سفسطه بازیاتون درآوردید حاج زارع مثل بعضیا نوکیسه نیست که دنبال منافع شخصی و باغ و ویلای حسینیه ای باشه شما هم جلسات شبانه می گرفتید برای تعویض سرلیدار و معلم چرا این همه دم از حق و حقیقت می زنید در صورتی که شما بیشتر از هر کسی حق مظلومان را لگدمال کردید

  18. عزت اله شفیعی گفت:

    حاج زارع واقعا یک مرد با خدا ، متدین ، افتاده ، خوش اخلاق می باشد زمانی که ایشان برای نمایندگی مجلس هم ثبت نام نکرده بودند هر وقت ایشان را می دیدیم در سلام گفتن از ما پیشی می گرفت انشااله همیشه موفق باشد
    یا حق

  19. سالار گفت:

    حاج زارع بالاتر از فهم بعضی از افراد است.ادم خوب دشمن زیاد داره.بعضی ها عقده ای کامنت زدن

دیدگاه شما