یکشنبه 23 مهر 1391 - 8:25

مدال نقره المپیاد ملی مهارت به فنی و حرفه‌ای گچسارانی ها

بویر نیوز– رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: در سیزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت مراکز فنی و حرفه‌ای کشور، گچساران صاحب مدال نقره شد.

خبرگزاری فارس: مدال نقره المپیاد ملی مهارت به فنی و حرفه‌ای گچساران رسید

سید یدالله افضلی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری المپیاد کشوری، کشف استعداد‌ها و قابلیت‌های حرفه‌ای جوانان، بسترسازی و ایجاد فرصتی مطلوب برای شکوفایی این استعدادها است.

وی ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی را از دیگر اهداف برگزاری المپیاد کشوری دانست و افزود: زمینه‌سازی و فراهم کردن بستری مناسب برای بالا بردن مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در سطح کشور به سطح مهارت‌های جهانی از دیگر اهداف مهم المپیاد کشوری فنی و حرفه‌ای به شمار می‌رود.

افضلی بیان داشت: این مسابقات هر ساله و با حضور مراکز فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

راهیابی 10 کارآموز فنی و حرفه‌ای گچساران به مسابقات المپیاد ملی مهارت

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران با اشاره به موفقیت کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات المپیاد کشوری مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: بیش از 10 نفر از کارآموزان فنی و حرفه‌ای گچساران در رشته‌های مختلف موفق به راهیابی به مرحله استانی شدند.

افضلی ابراز داشت: این نفرات در قالب دو نفر در رشته آجرچینی، دو نفر رشته جوشکاری، دو نفر رشته طراحی فضای سبز، دو نفر رشته فناوری اطلاعات«راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت»، یک نفر رشته کاشی‌کاری و یک نفر نیز طراحی گرافیک از گچساران به مرحله استانی راه یافتند.

وی بیان داشت: با برگزاری مرحله استانی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، کارآموزان گچسارانی توانستند در پنج رشته آجرچینی، جوشکاری، فناوری اطلاعات «راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت»، گرافیک و طراحی فضای سبز مجوز حضور در مرحله استانی را کسب کنند.

افضلی عنوان داشت: با برگزاری مرحله کشوری المپیاد مراکز فنی و حرفه‌ای، کهگیلویه و بویراحمد با یک مدال نقره و یک برنز افتخاری بزرگ به دست آورد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران یادآور شد: مدال نقره المپیاد کشوری در رشته فناوری اطلاعات، توسط عارف شفق جهرمی کارآموز و جوان دانش‌آموز مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران به دست آمد.

افضلی برگزاری دوره آموزشی و اردوی آمادگی قبل از برگزاری المپیاد کشوری فنی و حرفه‌ای را از جمله اقدامات فنی و حرفه‌ای گچساران در راستای آمادگی هر چه بیشتر تیم اعزامی فنی و حرفه‌ای این مرکز به المپیاد کشوری عنوان کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13916
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما