یکشنبه 19 بهمن 1393 - 1:31

سرقت مسلحانه از بانک ملت خمینی‌شهر/2 نفر مجروح و یک نفر کشته شد‌

فرمانده انتظامی ‌خمینی‌شهر گفت: تلاش برای دستگیری دو سارق مسلح که هفته گذشته بانکی را در این شهرستان ‌سرقت کردند، همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: سرقت مسلحانه از بانک ملت خمینی‌شهر/2 نفر مجروح و یک نفر کشته شد‌

به گزارش  بویرنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ خسرو احمدی اظهار کرد: پرونده این سرقت در پلیس آگاهی استان اصفهان با جدیت، سرعت و دقت در حال پیگیری است.

وی افزود: تلاش کارآگاهان پلیس استان برای دستگیری سارقان با دقت خاصی ادامه دارد و سرنخ‌های خوبی نیز در این زمینه به دست آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر افزود: در روزهای آینده خبرهای خوبی از این پرونده به اطلاع مردم خواهد رسید.

ساعت 8 و 35 دقیقه روز چهارشنبه گذشته (15 بهمن) دو موتورسوار که یکی از آنها مجهز به سلاح کلت کمری و دیگری حامل سلاح سرد بود به بانک ملت در سه راهی خمینی شهر وارد شدند و با تهدید کارمندان بانک اقدام به سرقت مبلغ 7 میلیون و 950 هزار تومان وجه نقد از باجه بانک کردند.

در این حادثه بر اثر تیراندازی سارقان، یک نفر از کارمندان بانک و یک نفر از مشتریان مجروح شدند و یک مشتری بانک نیز به قتل رسید‌.

متهمان پس از سرقت، به وسیله یک دستگاه خودروی وانت پیکان از محل متواری شدند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=138811
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مرد نگهبان گفت:

    از پلیس انتظار زیادی نمیشه داشت چون حتی اگر در هر بانک نگهبان مسلح هم بگماره باز ابتکار عمل در دست سارقین خواهد بود و خود نگهبان و مشتریان و پرسنل بانک هم به دلیل دستپاچگی و استرس سارقین مسلح در معرض خطر قرار خواهند گرفت.

    ضمنا دوربین و آلارم هم نه تنها به راحتی قابل از کار انداخته شدن هستند بلکه با فرض پوشیده بودن صورت سارقین امیدی به کمک گرفتن از آنها نیز نخواهد بود

    بنابراین تنها روش منطقی نصب سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان در برابر حمله سارقین مسلح و نصب سیستم ضد سرقت خزانه و گاوصندوق مرد نگهبان در برابر سارقینی است که در تعطیلی بانکها و اماکن حساس مثل طلا فروشیها با از کار انداحتن آلارم و دوربین، از طرق مختلف، ازجمله تخریب قفلهای واقعا مسخره نصب شده بر روی درب اماکن حساس یا حتی تخریب دیوار يا نقاط دیگر وارد میشوند و میتوانند به گاوصندوقها دسترسی داشته باشند.

    ولی متاسفانه بانکها به جای توجه به اتفاقات اینچنینی که به مرگ افراد و پاشیده شدن کانون خانواده ها خواهد انجامید فقط از بعد دریافت خسارت از بیمه متمرکز هستند

دیدگاه شما