پنجشنبه 20 مهر 1391 - 0:36

پاسخ بازیگران زن به ادعای سلحشور مبنی بر فساد در سینما

بویر نیوز– جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در اصفهان علاوه بر اعلام شایعه فوت ابوالفضل پورعرب توسط احمد میرعلایی حاشیه های دیگری هم داشت.

صراط نوشت: دیروز در مراسم افتتاحیه این جشنواره ویدیویی پخش شد که به نوعی می‌توان آن را عکس العملی از سوی بازیگران زن سینمای ایران، به اتهام‌ فساد در سینمای ایران که به وضعیت یازیگران زن مربوط می شود، دانست.

علی رویین تن کارگردان این کلیپ تبلیغاتی با استفاده از بازیگرانی هم چون؛ آنا نعمتی، سحر قریشی، ماه چهره خلیلی، آزاده شمس، بیتا بادران، زهرا سعیدی و شقایق فراهانی؛ در حالی آنان را به تصویر کشید که بر سر مزار شهدا، با جملاتی احساسی از مقام حضرت فاطمه زهرا(س) تجلیل می کردند.

پس از پخش این تیزر تبلیغاتی! بود که تعدادی از بازیگران زن این ویدیو درحالیکه کاشی هایی منقش به آیات سوره کوثر در دست داشتند، در اقدامی باور نکردنی با حجاب کامل بر روی صحنه آمدند و قطعه ای نمایشی را به معرض دید گذاشتند.

در همین نمایش بود که بازیگران نام برده با رد و بدل کردن دیالوگ هایی مانند «زین پس گواه و پناهسینمای ایران بانو فاطمه است» و «زنان سینمای ایران با شهامت تمام بر دهان بدگویان مُهر خواهند زد» و «گل های قرمز قشنگ نماز چادرشان را با گِل گرفتن دهان های بد، خواهند بست» به نوعی سعی در پاسخ به انتقادات مطرح شده از سوی فرج الله سلحشور درباره وضعیت فساد انگیز سینمای ایران را داشتند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13755
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. قاعه رئسي گفت:

    حركت تيناخانم وحامد كميلي كنارساحل و نيكي كريمي درابوظبي هم حرف شماراتائيد ميكنه!!!!!

دیدگاه شما