چهارشنبه 19 مهر 1391 - 23:05

ماهیت واقعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: با رفتن نیکزاد از کهگیلویه و بویراحمد که این روزها دل مردم این دیار برایش بسیار تنگ شده و خدماتش پس از رفتن ایشان امروز کم کم بر ما عیان می شود و بدون شک هر کهگیلویه و بویراحمدی امروز این جمله را با خود زمزمه می کند” نیکزاد کجایی که یادت بخیر” ، اما امروز شخصی با نام سید حسین صابری بر صندلی مهندس اکبر نیکزاد تکیه زده است.

استانداری که همه ما امید داشته و داریم که بتواند اقلا کارهای شروع شده در زمان مهندس نیکزاد را در مدت باقیمانده دولت احمدی نژاد تمام کند.

ایشان در اولین حضور خود در استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه معارفه خود چنین سخن گفت:” از نیروهای منطقه در مدیریتها استفاده می کنم وکاروان مدیریتی باخود به این استان نیاورده ام.

 سید حسین صابری بعدازظهر سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیروهای بومی بزرگترین سرمایه مدیریتی هر منطقه هستند و هنر مدیریت این است که از مجموعه نیروهای موجود به نحو مطلوبی استفاده کند.”

اما تنها چند هفته پس از معارفه ایشان به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با رفتن رئیس جهاد کشاورزی به وزارت خانه همه منتظر بودند تا صابری به وعده خود عمل کند و آنگاه که نام سید یعقوب موسوی برای احراز این پست به گوش رسید امید ها به تحقق وعده های استاندار کمرنگ شد.

اما این همه سناریوی طراحی شده توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد نبود، روز شنبه بویرنیوز خبر از انتصاب یک غیر بومی دیگر در پست معاونت سیاسی و امیتی استاندار داد و غلامعلی رضوانی را به عنوان گزینه استاندار مطرح نمود، فردی کاملا غیر بومی و بیگانه با فرهنگ و جغرافیای منطقه آنهم در پست معاونت سیاسی و امنیتی!!!!!

فردای همان روز (یکشنبه)سید حسین صابری در اظهار نظری عجیب خبر بویرنیوز را کذب خواند، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شایعه خواندن انتصاب معاون سیاسی امنیتی خود گفت: برخی با گمانه‌زنی و ترویج شایعه مدیر عزل و نصب می‌کنند.

خبرگزاری فارس: برخی با گمانه‌زنی و ترویج شایعه مدیر عزل و نصب می‌کنند

سید حسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به این سئوال که چه کسی معاون سیاسی امنیتی شما در استان شد، اظهار کرد: شایعاتی در این زمینه وجود دارد و برخی از انتصاب افراد سخن گفته‌اند که همه آنها را تکذیب می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با طرح این پرسش که مگر می‌شود مدیری را منصوب کرد و خود هم از آن خبری نداشت، تصریح کرد: هرگاه مدیری در این استان منصوب شد همه از وجود آن آگاه خواهند شد و نیازی به شایعه و گمانه‌زنی نیست.

و این در حالی است که روز چهارشنبه غلامعلی رضوانی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد و در جایگاه اسبق مرتضی رهنما قرار گرفت!!!!!

آقای سید حسین صابری ، بویرنیوز کذب می گوید یا شما؟ تاکنون چقدر از حرف های شما در همان روز اول معارفه حضرتعالی درست از آب درآمده است؟ آیا مردم و خبرنگاران حرف ها و شعارهای شما را از یاد خواهند برد؟

قضاوت را به عهده مردم شریف استان و مظلوم کهگیلویه و بویراحمد می سپاریم و امید آن داریم حضرتعالی که خیلی دغدغه دین دارید خدای ناکرده دچار تناقض میان گفتار و کردارتان نشوید و برای مردم کهگیلویه و بویراحمد به بهترین نحو نوکری کنید چرا که نوکری مردمی با این همه رشادت و افتخار نصیب هر کسی نمی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13712
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. درود گفت:

    درود درود درود بر بویر نیوز

    • غیره بومی گفت:

      تازه شنیدیم مدیر کل راه و شهرسازی هم از خوزستان داره میاد

    • مژده بچه های راه و شهرسازی گفت:

      دکتر کاملی از خوزستان مدیر کل جدید راه و شهرسازی تا ۵ ابان معرفی می شود

  2. ناشناس گفت:

    وای بر احوال این استان که چنین فردی استاندارش می باشد ایشان ….. می باشد چرا سایت شما بابت اخلاقش تاکنون تذکری نداده اید و شاید شما هم مثل مدیران از ایشان بابت اخلاقش میترسید. اگه ترس ندارید حتمااین پیام را ثبت کنید.

  3. نفس باد صبا گفت:

    مقصر نمایندگان استان بودند. هنوز مدت زیادی نگذشته از رفتن نیکزاد و موضع گیری های عزیزان نماینده.
    عملکرد نیکزاد تو اردبیل طی چند روز اخیر :احداث ۲ پل ایستگاه سرعین اجرایی کرد، اختصاص ۶ هزار تن قیر به اردبیل جهت به سازی آسفالت راه ها،خرید دستگاه آیلس فرودگاه اردبیل،پرداخت ۱۳ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران راه‌آهن ، آغاز ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل از آذر ماه،کلنگ‌زنی ایستگاه راه آهن اردبیل.
    ولی اینور قضیه؟؟؟
    فقط شنیدم با ساخت مجموعه ادارات که نیاز ضروری استان طی سال های آینده هستش مخالفت کرده.
    یه عده آدم هم دلشون به این خوشه که ” ها دیی فلانین وگرتن حظ کن تا بره ”
    بعدش چی؟
    والا مسئولین. بلا مسئولین.
    نیکزاد چندتا غیربومی با خودش آورده بود؟
    یادتونه راه های استان چه تکاپویی داشتند؟
    فرودگاه گچساران؟
    پارک ولایت که قول داده بودن تا اردیبهشت تموم بشه؟

    • رضا گفت:

      وقتی کشور داداش بازی بشه و کسی نباشه بپرسه چطور آقا داداش این همه کمک میکنه همینه؟
      هر کشور دیگری بود حالا زیر که چه عرض کنم رئیس جمهور هم عوض شده بود

  4. تذکر گفت:

    بنده خدا گفت من هرگز دروغ نمیگم و هروقت از ناحیه من دروغ اتفاق افتاد بدانید اشتباه کرده ام چون من صابری هستم اما صبور نیستم بلکه عجولم خدا عاقبت ما را به خیر کند.
    احسن بر سایت و دست اندرکاران بویرنیوز

  5. موافق دیروز و مخالف امروز گفت:

    کم کم دارم به این استاندار شک میکنم . اخه عزیز من اون همه شعار کجا و این عملهای بیتدبیری کجا از روزی که آمدی هم داری از افراد غیر بومی استفاده میکنی . از اینجا به نمایندگان استان التماس میکنم نگذارید این آقا هرکاری که دلش خواست انجام دهد .

  6. دلیخون گفت:

    حرفهای قشنگ این آقا مانند خاطرات قشنگ بزرگواری در سایت …. میباشد.
    باید به حال این قوم مظلوم گریست
    چه کنیم چکار کنیم(حکومت در استان ما همنطور است که همیشه محرومیمو باید هم محروووووووم باشیم چون حق ماست)

  7. سید آقا گفت:

    بعضی ها موقع رفتن نیک زاد حلوا حلوا می کردندیعنی خوشحال بودند که استاندارعوض شده غافل بودند که چه گوهری را از دست دادندفقط می خواستند استانداری که منتخب هدایت خواه است نباشدولی امیدوارم این سید بزرگ همان راهی را ادامه دهد که نیک زاد شروع کرده بود

  8. تشکر گفت:

    سلام اگر یادتان باشد تعدادی از کاربران دلسوز و صادق شما واقعیاتی را در باره رفتارهای متناقض صابری در اردبیل که ،با اعتراضات متعدد مردمی در قالب توزیع بیانیه در نماز عید فطر، تحصن مکرر کارکنان استانداری در نماز خانه ، تحصن نیروهای طرحی در مقابل نهاد ریاست جمهوری و…روبه رو شد به حضورتان منعکس کردند اما عده ای عجولانه با طرح موضوعاتی نظیر تپه استانداری ، نیکزاد را فردی بلانسبت نالایق معرفی کردند حالا در این مدت کم ببینند و مقایسه کنند…ضمنا دروغهای صابری همچنان ادامه خواهد داشت همانگونه که در مورد تعطیلی پتروشیمی اردبیل ، تعطیلی پروازهای اردبیل – مشهد و دیگر موارد زیربنایی دیگر بارها دروغ گفت

  9. مهمان گفت:

    نفرین مردم استان به دنبال کسانیکه سبب رفتن نیکزاد از این استان شد ، این استاندار که اصلا نه نگاه عمرانی دارد نه به فکر برنامه ریزی برای اینده شهر از جمله ایجاد سایت اداری است ، قطعا با حضور نیکزاد شاهد ایجاد بخشها و شهر ستانهای جدیدی در این استان می بودیم 0

  10. مهدي گفت:

    نيكزاد وصابري و…. همه وسيله هستند
    اين مسئولين بومي هستند كه نالايق هستند وگرنه اگر لياقتش را دارندبايد محكم بايستند مطمئن باشند كاركنان پشت سرشان هستند

  11. یاخدا گفت:

    مدیران اکثرا دروغگوشده اند استاندار در راس انهاست

  12. سعید گفت:

    این از بی لیاقتی نمایندگان استان ماست که باعث شدند چنین شخص بی ….. وارد استان ما شده و دارد می تازد.چرا کسی چیزی نمی گوید ؟چرا کسی حرکتی نمی کند؟چرا این آقا با رفتارهایش دارد به …. ضربه به … می زند. خودش را اسلامی و مؤمن جا می زند ولی همه کارهاش دروغ و …. است؟چرا؟تورو خدا به داد این مردم برسید.

  13. ع - ع - ع -ع -ع گفت:

    حالا باورم شد دوست هدایت خواست. رفتارش پس اینجوریه

  14. بهمئی گفت:

    زنده باد بویرنیوز،استاندار اگه فکر کرده میتونه هر کاری دلش میخواد بکنه کور خونده، ول کنش نمیشیم،دروغ تو مملکت بیداد میکنه،وجدان و اخلاق و دین رنگ باخته،لامذهبی افتخار شده،کلاه سر مردم گذاشتن عادت مسئولان، جناب استاندار خراب نکن که استانداری …… میکنیم،این … این …

  15. مهمان گفت:

    اگر س…… بخواهند به این همه بی عدالتی خودشان نسبت به کهگیلویه و بویراحمد ادامه بدهند، ما کهگیلویه و بویراحمدی ها در انتخابات آتی رتبه آخر … در …… را رقم خواهیم زد. با کمال افتخار

  16. 45 گفت:

    چون نمیگذاره وعده های توخالی نماینده گان و قول هایی که داده اند عملی بشه. درود بر صابری.
    بویر نان به نرخ روز خور

  17. شهروند یاسوجی گفت:

    از استاندار جدید بپرسید جریان پل زمان پست شهرداریشان در کرمان چه بوده است !!!!!!!!!1
    خنده داره حتماٌ بپرسید
    گویا شهردار کرمان که استاندار ما هم هست پلی ساخته که کوتاه بوده و ماشینها از زیرش نمی تونستند رد بشن لذا برای رفع مشکل کوتاهی پل ،رفتن داخل پل رو گود کردن و حالا پل ما ناخوداگاه زیر گذر رو گذر شده
    خدا به دادمون برسه …..

  18. سعید گفت:

    صابری خودشو مسخره کرده ایشون برنامه نداره

  19. محمد گفت:

    ازماست که برماست

  20. بوي انحراف مي ايد گفت:

    انحارفي را بشناسيد و گزارش دهيد
    در سراسر كشور تغيير مديريت به همين صورت شده است
    خرداد 92 نزديك باشد
    قوم لر اگاه باشيد

  21. دلسوخته گفت:

    بابا چیکار داری یرو از رهنما و توفیقیان بپرسید بودجه ارتقاء شاخص های فرهنگی استان تو جیب کیه یا از ساداتی سازمان تبلیغات بپرسید …………….

  22. كيف گفت:

    حاج زارع پس كو وعده هايت

  23. صابر گفت:

    این استاندار خیلی بدبرخورداست رعایت حرمت افراد را نمیکند من نمیدانم مگه هرکه استانداره باید توهین کنه یا …

  24. علی گفت:

    نیکزاد عزیز واقعا جایش خالی است این اقا چیزی جز تحقیر وتوهین مدیران در جلسات را ندارد بر عکس فکر می کند خودش همه چیز را می داند آدمی مستبد وخود رای دید ه ام در جلسات متعدد که مرتب دیگران را تحقیر می کند خدا وکیلی جای نیکزاد عزیز خالی بود

  25. بیطرف گفت:

    مدیر محترم بویر نیوز لطفا درست قضاوت کنید. مقصر استاندار نیست. شما خودتان بگوئید چقدر برعلیه مهندس نیکزاد نوشتید؟ مقصر آنهایی اند که نسنجیده به افراد تهمت می زنند و شماها هم مبلغ آن هستید. مقصر نمایندگان هستندکه در صورت براورده نشدن وعده های شلیفیشان این وزارت و آن وزارت دنبال تهمت زدن به مدیران کارامد می باشند. پس صبر کنید تا از تا استان را انگونه که شماها آتش بیار معرکه می خواهید بسازند. جانبداری بی خود شماها و قهرمان شازی از برخی نمایندگان باعث شده آنها فکر کنند کسی هستند در حالی که اصلا این کاره نیستند.

    • بویر نیوز گفت:

      بیطرف گرامی!!
      ما منتقد برخی از کارهای مهندس نیکزاد بودیم از جمله: تغییر نام استان و تخریب تپه استانداری
      اما هر جا هم ایشان خوب کار می کردند تمجید می کردیم
      نمایندگاه هم از قاعده انتقاداتمان مستثنی نبوده اند و نخواهند بود

      • نفس باد صبا گفت:

        چرا بویر نیوز بی خودی می نویسی
        ده بار خودم کامنت گذاشتم که آقا برداشتن تپه مساله امنیتی شهر بوده بی خود یقه نیکزاد رو نگیرین . جز ضروریات بوده. اما خوندین و توجه نکردین. در مصاحبه آقای بهرامی شهردار قبلی هم تاکید کردن که برداشتن تپه الزامی بوده خارج از دست استاندار و تبدیل به پارک شدنش بهترین ایده ( نقل به مضمون) اما باز شما؟؟
        برادرم سیاست زده ای و وام دار که این خیلی بده؟؟

        فکر نکنید ما توی پازل شما بازی می کنیم و نمیدونم انتقاد امروز شما به علت عدم تامین خواسته هاتون بوده ولی نتیجه عملکرد اونقدر ضعیفه که سکوت ما خیانته

        • بویر نیوز گفت:

          چه خواسته ای ممکن است از استاندار داشته باشیم. بروید تحقیق کنید اگر جز حقوق مردم بوده و هست به گوش مردم برسانید.
          نه سیاستی هست که زده اش باشیم نه خدا را شکر مدیون کسی هستیم.
          اتفاقا اقای بهرامی در مصاحبه با بویر نیوز اذعان داشتند که تا جایی که توان داشتم با برداشتن تپه مخالفت کردم و هنوز هم مخالفم که فایل صوتی این مصاحبه موجود است.
          میان ما و شما ، خدا و مردمی هستند که قضاوت می کنند

    • سید رضا نمازی گفت:

      بیطرف عزیز امیدوارم واقعا بیطرف باشی که بعید میدونم.
      بخدا من همه سایت های استان رو میخونم اما بویر نیوز وجدان بیدارتری نسبت به بقیه داره.البته ایراداتی هم داره ولی خدا وکیل متحجر نیست. بهرحال شرایط همه رسانه ها بگونه ای است که باید از کسی یا شخصی حمایتت کنند اما از همان اشخاص هم تندترین انتقادات رو می کنن. مثلا همین متن انتقاد از نمایندگان محسوب میشه. بیا واقع بینانه و مرد و مردانه نظرت رو بنویس بذار اینها هم به نوبه خودشون پیگیر مشکلات و دغدغه های مردم باشند توی این اوضاع بد اقتصادی. امیدوارم همه ما فکرمان پیشرفت جامعه باشد تا همیشه با حسرت در همه رتبه ها اخر نشویم

  26. بهرام گفت:

    واقعا باید متاسف بود که این استان ازمایشگاه و محل کسب تجربه شده برای غیربومیها.یعنی واقعا توی این استان یکی مثل اقای صابری بیدا نمیشد حداقلش این بود که از استان اشنایی داشت.این اقای صابری تا بیاد بفهمه زیلایی کجاست تجربشو کسب کرده و رفته!اصلا این اقای دهراببور کجاست؟

  27. ننه جون گفت:

    حاج زارع خدایی پست به طرفدارات نمیده احسنت بر دکتر صابری اخلاقش مثل خودمه

  28. دهدشت گفت:

    بنازمت گل گفتي

  29. درد دل گفت:

    هم استانیهای عزیز بدونین که معاون سیاسی استان گیلان رو می خواستن کله پا کنن و عزل که آقای صابری ایشون رو آورد یاسوج
    زارعی
    بزرگواری
    تاج گردون
    اف بر شما که فقط به فکر پسرفت استانین

  30. خدا پدرت رو بیامرزه نیکزاد گفت:

    دوستان فرق یک مهندس و یک غیر مهندس را در پست استانداری ببینید. وقتی یه پرستار میشه استاندار، رئیس بیمارستان رو هم مهندس بذارید. خدایا به دادمون برس که هرکی رو میخوان دک کنند، میفرستند استان ما.

  31. هم استانی گفت:

    درود وهزاران درود بر دکتر صابری عزیز

  32. حسن گفت:

    گشمرد چی نبی که نومش بیاری

  33. اگاه گفت:

    استاندار برای اقای خاص کار می کند ….نمایندگان هه هه…..هه هه …………….

  34. ناشناس گفت:

    سلام مدتیه از شفیعی نژاد کارآفرین برتر و دلیر مرد یاسوج خبری نیست لطفا خبر دهید

  35. شهروند گفت:

    دکتر کاملی از خوزستان مدیر کل جدید راه و شهرسازی تا 5 ابان معرفی می شود

  36. ناشناس گفت:

    دکتر کاملی از خوزستان مدیر کل جدید راه و شهرسازی تا 5 ابان معرفی می شود

  37. علی گفت:

    با سلام. بویر نیوز هنوز جو سازی های خودت علیه نیک زاد رو فراموش نکردیم. چون استانداری بود که هدایت خواه آورده بود هر کاری میکردین که تخریبش کنین. حالا پشیمون شدین.ما هم گفتیم ولی گوش ندادین. بازم میگم که اینقدر افسوس بخورید که چه غفلتی کردید و هدایت رو از دست دادین. اون روز رو هم می بینیم.قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار آید. زارع رو هم فقط بویر نیوز داره بزرگ می کنه. انصافا تا حالا یه نطق داشته تو مجلس؟ اصلا کسی میشناسش؟ خواهش میکنم منتشر کن. متشکرم

  38. یک شمالی گفت:

    سلام بر هموطنان عزیز
    من سالها در استان شما زندگی کردم و استان شما را زادگاه دوم خودم میدانم.خدایی استان زیبا با مردمان مهربان و فرهنگ قوی.
    حق به شما میدهم اما اگر نیرویی از استان دیگر اومد باید توانایی بالایی داشته باشد نمایندگان محترم استان باید حواسشان باشد که مدیر ضعیف به استان نیاید.مدیری باید وارد استان شود که اگر مدیر قبلی 60 درصد توان داشت ایشان 70 درصد داشته باشد.در هرصورت درود بر مردم استان کهگیلویه و بویر احمد که خاطرات زیبا و خوبی با آنها دارم.

  39. محمد گفت:

    فقط یک کلمه ایگم
    وازگارش خدا اگر بخا سی ای استان کاری نکنه

  40. ناشناس گفت:

    بابا استاندار را ول کنین ریس جمهور ….. داره

دیدگاه شما