دوشنبه 29 دی 1393 - 12:11

اولتیماتوم فرماندار بویراحمد به مدیران شهرستان/ محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی از سوی دکتر یاری پور

فرماندار بویراحمد با ابراز گلایه‌مندی از اینکه یک ماه پیش اعلام شد که پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در سطح شهرستان به فرمانداری اعلام شود ،گفت: متاسفانه برخی ادارات هنوز گزارشی ندادند.

هوشنگ یاری‌پور در جمع خبرنگاران  با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: این ایام فرصتی مناسب برای معرفی خدمات انقلاب و نظام به جامعه است.

yari pour

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد ، دکتر یاری پور با تاکید بر اینکه در ایام‌الله دهه فجر گوشه‌ای از خدمات انقلاب و نظام اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: انتظار می‌رود مدیران شهرستانی با تمام توان و هم‌افزایی هرچه تمام‌تر خدمات و برنامه‎‌های دستگاهی خود را اعلام کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه بویراحمد به عنوان مرکز استان بوده و قطعا پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی آن به نسبت دیگر شهرستان‌ها متمایز است، گفت: جمع‌بندی پروژه‌های شهرستان با وجود اینکه ماه گذشته اعلام و اطلاع‌رسانی شد ، با این وجود هنوز پروژه‌ها ناقص است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد ادارات شهرستانی در بحث اعلام پروژه‌ها همکاری خوبی داشته‌اند، گفت: تا الان ۶۴ پروژه‌ افتتاحی و کلنگ‌زنی با اعتباری افزون بر ۷۳ میلیارد تومان در ایام دهه فجر داریم.

فرماندار بویراحمد با ابراز گلایه‌مندی از اینکه یک ماه پیش اعلام شد که پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در سطح شهرستان به فرمانداری اعلام شود  ،گفت: متاسفانه برخی ادارات هنوز گزارشی ندادند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در موعد مقرر شده از سوی استانداری لیست پروژه‌‌ها اعلام و ارسال شده، گفت:  پروژه های افتتاحی  باید صد درصد آماده افتتاح باشند.

فرماندار بویراحمد دستگاه‌های فعالی که پروژه‌های خود را اعلام کردند شامل ورزش و جوانان با دو پروژه‌، جهاد کشاورزی ۹ طرح، آب و فاضلاب روستایی دو مورد، صنعت و معدن و تجارت ۱۵ پروژه، بنیاد مسکن هشت مورد، میراث فرهنگی سه طرح، شهرداری دو پروژه، علوم پزشکی دو پروژه و بنیاد شهید با چهار مورد عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه مدیران شهرستانی در ایام‌الله دهه فجر از سوی کمیته ارزیابی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند، گفت: انتظار می‌رود مدیران با همت و تلاش مضاعف نهایت همکاری لازم را داشته باشند.

محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی

فرماندار بویراحمد اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو دراحانت به ساحت حضرت رسول (ص) کاری زشت ودور از شان دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، دکتر یاری پور در پی چاپ وانتشار کاریکاتور موهن به ساحت حضرت رسول (ص) توسط نشریه شارلی ابدو ،آنرا محکوم کرد واعلام کرد چنین اقدامی باعث افزایش همزیستی مسالمت آمیز بین مردم نمیشود ودرواقع مانعی در اختلاط جامعه ی مسلمان در جوامع اروپایی وغربی می شود.

یاری پور با اشاره به اینکه نباید ارزشهاواعتقادات دیگران مورد تمسخر قراربگیرد گفت :این کار اهانتی بزرگ وتحدیدی برای همه ی ادیان ومذاهب به شمار می آید.

فرمانداربویراحمد حمله ی تروریستی به مجله شارلی ابدو رایکی دیگراز ترفندهای غرب برای برنامه اسلام حراسی اعلام کرد وگفت:تروریسم در هر نوع وشکلش از نظراسلام پسندیده نیست واسلام نمی خواهد خون هیچ بی گناهی به ناحق به زمین ریخته شود واین کار فقط با نیت تخریب چهره ی مسلمانان وکاملا طراحی شده صورت گرفته است.

فرماندار بویراحمد در پایان با واکنش نسبت به توجیه مجله شارلی ابدو برای این کارش گفت:اهانت به مقدسات دیگران وپایمال کردن حقوق آنان با اصل دموکراسی وآزادی کاملا در تضاد است.

منبع: سایت فرمانداری بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=136730
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد سربلند گفت:

    درود بر فرماندار محبوب و کاردان

  2. دوستت گفت:

    کر خوب بنازمت که یک چکش به میخ میزنی ویک چکش به میخ

  3. دشتروم 20 گفت:

    قهرمان خوب درخشیدی؟؟؟؟؟

  4. الیاس گفت:

    خدایا خودت به فریاد ای مردم برسه 

  5. حقیقت گفت:

    درود بر دکتر دلسوز و پرتلاش موفق باشید.

دیدگاه شما