سه شنبه 18 مهر 1391 - 8:36

مشکل اصلی کهگیلویه و بویراحمد را سالها پیش رهبر انقلاب تبیین نمود

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: رهبر معظم انقلاب حضرت آیه اله خامنه ای در سفر پر خیر و برکت خود در اواسط دهه 70 به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع پرشور مردم استان نکاتی را بیان فرمودند که بدون اغراق دلیل اصلی عقب ماندگی کهگیلویه و بویراحمد درک نکردن سخنان رهبری بوده و هست.

ایشان مشکل اصلی استان را سیاست زدگی عنوان نمودند و بیان فرمودند این استان در رشادت و جوانمردی همانگونه که در جنگ اثبات نمودند اول هستند اما اشکال عمده ای که در این استان وجود دارد سیاست زدگی است.

بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص سیاست زدگی در استان کهگیلویه و بویراحمد هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد و در سایه بی توجهی رسانه ها و مردم و مسئولان متاسفانه روز به روز به این مسئله بیشتر دامن زده می شود.

الان تمام ذهن و فکر ما با بیماری قومیت گرایی و سردسیری- گرمسیری بودن مواجه است به طوری که همین خود باعث نزاعی همیشگی در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و با پیشرفت جوامع نه تنها این بیماری در استان ما علاج نشده بلکه این تومور بدخیم روز به روز در حال بزرگ تر شدن است.

الان بیشتر وقت نمایندگان محترم در مجلس به این می گذرد که مبادا کسی از شهرستانی دیگر مدیرکل شود و متاسفانه طرفداران نمایندگان در دامن زدن به این مسائل از بقیه جلوترند، نمایندگان ما بجای آنکه روی توانمندی و شایستگی افراد منصوب شده حساسیت داشته باشند، بر روی قومیت و منطقه فرد حساس هستند و همین عامل باعث اختلاف آنها می شود چرا که اگر معیار توانمندی باشد مشکلی پیش نخواهد آمد.

کافیست مدیری از این استان در سطح کلان کشوری معرفی شود بعد مشاهد می شود که از هم استانی های خود صدها نامه به تهران و دیگر جاها ارسال می شود که فلانی دارای این مشکلات است و استحقاق این مسئولیت را ندارد!!!

در حالی که انتصاب هر فردی از کهگیلویه و بویراحمد در سطوح کلان مدیریتی باید برای تمام مردم استان ارزشمند باشد اما متاسفانه چنین روحیه ای در میان مردم کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نمی شود.

به گزارش بویرنیوز قرار بود فردی در یکی از سازمان های استان منصوب شود و جالب این که فقط هم طایفه ای های آن فرد نسبت به این انتصاب معترض بودند و جالب این که معترضین توجهی به انتصابات در سایر سازمان ها نداشتند.

بنظر می رسد باید برای رشد و پیشرفت استان با تاسی گرفتن از بیانات ارزشمند امام خامنه ای و پرهیز از سیاست زدگی، مسیر خود را برای پیشرفت پیدا کنیم و باور کنیم که همه ما متعلق به یک استان و از یک گوشت و خون هستیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13611
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سهیلا گفت:

    کو گوش شنوا

  2. میزان گفت:

    کاملا درست و واقعی است.

  3. سعید گفت:

    الهم حفظ قائدنا الخامنه ای
    یا علی مدد

دیدگاه شما