دوشنبه 17 مهر 1391 - 9:46

چگونه داماد کهگیلویه و بویراحمدی احمدی نژاد مخالفش شد؟

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

بركناري وزراي اطلاعات، بهداشت و فرهنگ با فاصله زماني بسيار كوتاه، در حالي كه خطر از رسميت افتادن كابينه به دليل تغيير بيش از نصف اعضاي هيات وزيران، آن هم در زير بار فشار شديد سياسي و رسانه اي گواهي بر اين ادعاست كه محمود احمدي نژاد بر رعايت اصول مورد قبول خود، بسيار سختگير و انعطاف ناپذير است.

در اين بين اما يك استثنا وجود دارد؛ فقط يك استثنا و آن هم داماد احمدی نژاد است!.

مهدي خورشيدي فرزند احمد خورشيدي آزاد، در سالهاي اخير اگر چه خيلي از سوي اشخاص و جريانهاي سياسي جدي گرفته نشده اما تكاپو و اعوجاج سياسي زيادي از خود به نمايش گذاشته است و در اين بين علاوه بر نيش زخم به پدرزن خود و پدرزن برادر زن بزرگتر خود، مرتكب اعمال و پذيرش مناصبي شده است كه انتقادات از آن مستقيم يا غير مستقيم به محمود احمدي نژاد وارد شده است.

پانزدهم ارديبهشت سال 90 در ايامي كه يادآوري خاطره آن كام همه دلبستگان به نظام را تلخ مي كند، مهدي خورشيدي به بهانه اولين گردهمايي شوراي مشاوران رييس جمهور در سال 90 (كه هيچگاه نشست دوم و سوم آن برگزار نشد و اصلا مشخص نشد كه وي بر اساس كدام سوابق و تجربيات دبير شوراي مشاوران رييس جمهور شده است)، با انتقاد از تيم مديريتي نهاد رياست جمهوري عنوان كرد: به صراحت مي‌گويم كه بنده مهدي خورشيدي سرباز ولايت و در ركاب آقا هستم و ايشان به عنوان مولا صحبتي را در مورد جريان انحرافي مطرح كردند كه بنده با عنوان سرباز ايشان تا آخرين قطره خونم در مقابل اين جريان انحرافي كه مدنظر ايشان است  و همه مي‌دانند چه در درون و چه در بيرون از خانواده خواهم ايستاد. افتخار مي‌كنم كه سرباز ايشان هستم و تا آخرين قطره خون پاي دفاع از آرمانهايي كه ايشان مطرح كرده‌اند، مي‌ايستم.

پس از اين نيز انتصاب وي به رياست موسسه استاندارد و بيمارستان شهيد فيروزآبادي شهر ري و فعاليت به عنوان معاونت امور قوا در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام كه رياست آن با علي اكبر هاشمي رفسنجاني، يعني يكي از مخالفين اصلي و سرسخت پدر همسر خورشيدي، از ديگر مسائل و رخدادهايي بوده كه انتقادات و حاشيه هايي را متوجه رييس جمهور كرده است، اما … .

اما چنان كه در ابتداي اين نوشته گذشت، با وجود برخوردهاي  آقاي احمدي نژاد با كساني كه از خط قرمز ايشان عبور كرده اند، به ويژه مخالفان حضور اسفنديار رحيم مشايي در كنار وي، مهدي خورشيدي اگر چه به هر ترتيب از مجموعه رياست جمهوري دور شده، ولي هيچگاه با برخورد يا عتابي از سوي رييس جمهور مواجه نشده، چرا كه دست دكتر احمدي نژاد زير سنگ وي است.(بولتن نیوز)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13573
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ؟ گفت:

    یه چیز جالبتر اینکه چند روز پیش در مصاحبه با یکی از روزنامه ها از آقای رفسنجانی دفاع کرده و گفته من مطیع ایشان هستم و از فرمایشات ایشان استفاده می کنم!!!

  2. مهیار گفت:

    کلا ناز نفس هر کی که تو روی احمدی نژاد وایسه

  3. ناشناس گفت:

    شاید دنبال بهانه است دخترشو طلاق بده؟ نیست امار طلاق خیلی خوب شده احتمالا به صدر جدول برسیم

    • رحمان گفت:

      حرف مفت نزن. حرف دهنتو بفهم. باید روزی ده بار تماز شکر بخونه که داماد احمدی نژاد شده. همیم معروفیت و تو خبر بودن مدیون این فامیلی یه.

  4. ناشناس گفت:

    هزاران ادم تحصیل کرده در مملکت اهل دانش واثر گذار وچود دارد ایتم شد خبر ؟؟؟

  5. ناشناس گفت:

    لیاقت دختر ریس جمهور را ندارد

  6. امبان گفت:

    انصافالیاقت میخواهد که هر کسی دوست احمدی نژاد بشه….تا جه رسد به داماد شدنش..

  7. یلدا گفت:

    آقا جان به اینم کم رسیده هارت و پورت میکنه.شما خودتون و ناراحت نکنین.

  8. عوام گفت:

    همش فیلم وقتی می بینه که تاریخ مصرف پدر زن تمامه اومدی اینور
    این هشت سال خواب بودی یا حسابی کیسه دوختی …….ماهیت فتنه مشخصه تو هم معاون فتنه هستی ……….این ور جایی نداری ……

  9. سجاد گفت:

    واقعا برات متاسفم داماد همچین ادمی شدی.لیاقت تو و پدر جانبازت خیلی بالاتر از این ادم بود

دیدگاه شما