دوشنبه 17 مهر 1391 - 8:46

سر کاری گذاشتن جویندگان کار به روش استانداری کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز : تيرماه سال 88  استانداري كهگيلويه و بويراحمد با درج آگهي استخدام در نشريات محلي، از متقاضيان جوياي كار براي شركت در آزمون استخدامي جهت جذب در ادارت مختلف زير مجموعه از جمله فرمانداري ها و بخشداري ها دعوت كرد.

 

بخشي از اين آزمون استخدامي،‌ جذب مهندس ناظر براي پروژه هاي عمراني شهرستان ها بود كه با استقبال حدود 200 مهندس عمران جوان و جوياي كار مواجه شد.
پس از طي مراحل مختلف آزمون و ساير مراحل قانوني و گزينش،‌ 12 نفر از اين جمع براي نظارت بر پروژه هاي عمراني شهرستان هاي كهگيلويه وبويراحمد جذب شدند.
طبق نامه استانداري، 15 مرداد ماه سال 90 زمان آغاز به كار اين گروه از استخدام شده هاي جوان بود كه در شهرستان هاي مربوطه مشغول به فعاليت شدند.
اين افراد با مراجعه به دفتر فني استانداري براي سير مراحل قانوني و انعقاد قرارداد مراجعه كردند كه مديركل اين دفتر از انعقاد قرار داد با آنها خودداري كرد و براي انجام اين كار امروز و فردا مي كرد.
كاظمي از اين 12 نفر خواست كه در شهرستان هاي محل كار خود حاضر شده و مشغول فعاليت شوند تا قرار دادهايشان تحويل داده شود.
برخي از اين استخدام شده هاي استانداري در گفتگو با خبرنگار اين خبرگزاري،  از بيمه نبودن خود در موقع كار خبر دادند و بيان كردند: به ما اعلام شد كه بيمه مي شويد، اما با گذشت يك سال از كار نه بيمه براي ما رد شده و نه هنوز حق و حقوقي دريافت كرديم.
از قضا بعد از گذشت 6 ماه از فعاليت اين گروه، با تعويض مديركل دفتر فني، معاون نيروي انساني آنها را به ادارات ديگر فرستاد تا مشغول به كار شوند و بعد از گذشت سه ماه ، ادارات جديد محل كار از بستن قرار داد كاري با آنها خود داري كردند و انها را به استانداري ارجاع دادند.
اين كارمندان بلاتكليف پس از اين، با مرجعه به فرماندري هاي شهر خود، خواستار پيگيري مشكلاتشان شدند كه به انها اعلام كردند ديگر سر كار نياييد.
آنها براي چندمين بار امروز به استانداري مراجعه كردند تا پيگير كار خود شوند، اما با وجود پي گيري هاي متعدد و حضور بازرساني از مركز همچنان بلاتكليف، راه شهرستان به مركز استان را طي مي كنند.
حرف نهايي آنها اين بود كه با وجود عبور از فيلتر آزمون رسمي استخدامي كه استانداري مجري آن بود و طبق نامه رسمي مشغول به كار شديم، اما امروز هيچ كس نيست كه به كار ما رسيدگي كند و تكليف ما را مشخص نمايد.
منبع: خبرگزاری دانشجو
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13557
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    همه جا همینطوریه

  2. ناشناس گفت:

    یادم هست اردیبهشت امسال خبر از آزمون استخدامی دادند که خرداد ماه برگزار میشه اما هنوز که هنوز است خبری نیست!!!

  3. ؟؟؟ گفت:

    یادم هست اردیبهشت امسال خبر از آزمون استخدامی دادند که خرداد ماه برگزار میشه اما هنوز که هنوز است خبری نیست!!!

  4. یاک گفت:

    خواهشا درج کنید .
    در 26 دی ماه 90 استانداری با کبکبه و دبدبه عجیبی آزمون تبدیل وضعیت برای نزدیک به 5000 نیروی قراردادی برگزار کرد و نزدیک به 500 نفر قبول شدیم ولی بعد از آن هیچ خبری از تبدیل وضعیت ها نشد . با توجه به اینکه آزمون دو هفته قبل از انتخابات مجلس بود آیا می توان آن را به انتخابات ربط داد ؟

  5. نفس باد صبا گفت:

    یه مقایسه کردم ببینید؟ من هشت صفحه اخیر خبرگزاری فارس بخش استان ها را با هم مقایسه کردم. مطالب مربوط به استاندارها رو !!
    ببینید چه کردیم.

    استاندار اردبیل
    استاندار اردبیل:
    احداث 2 پل ایستگاه سرعین اجرایی می‌شود
    استاندار اردبیل:
    احداث مترو از ضروریات اردبیل است
    استاندار اردبیل:
    بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بنگاه‌های زود‌بازده تعجیل کنند
    وزیر راه و شهرسازی:
    اختصاص 6 هزار تن قیر به اردبیل
    خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 6 هزار تن قیر برای توسعه آسفالت راه‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

    به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد عصر امروز در جلسه بررسی مصوبات شورای مسکن و حمل و نقل استان اردبیل اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای خرید این دستگاه‌ها تأمین و حتی به حساب شرکت‌ها پرداخت شده است که امیدواریم ظرف ماه‌های آینده با حل مشکلات به وجود آمده در ترخیص این دستگاه‌ها یکی از این دستگاه‌ها نیز در فرودگاه اردبیل نصب و راه‌اندازی شود.

    استاندار اردبیل:
    13 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران راه‌آهن پرداخت می‌شود
    خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: قرار است با همراهی وزارت راه و شهرسازی 13 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران راه‌آهن اردبیل پرداخت شود.

    وزیر راه و شهرسازی:
    ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل از آذر ماه آغاز می‌شود
    خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل از آذر ماه امسال آغاز می‌شود و قرار است یا از سمت میانه یا اردبیل این ریل‌گذاری صورت گیرد.

    با حضور وزیر راه شهرسازی صورت می‌گیرد
    کلنگ‌زنی ایستگاه راه آهن اردبیل
    خبرگزاری فارس: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی ایستگاه مرکزی راه آهن اردبیل کلنگ‌زنی می‌شود.

    استاندار اردبیل:
    مهندسان توانمندی خود را در ساخت و ساز اصولی به نمایش بگذارند

    حالا این ور قضیه

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
    برخی با گمانه‌زنی و ترویج شایعه مدیر عزل و نصب می‌کنند
    خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شایعه خواندن انتصاب معاون سیاسی امنیتی خود گفت: برخی با گمانه‌زنی و ترویج شایعه مدیر عزل و نصب می‌کنند.

    با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد
    پیوند از فرمانداری دنا رفت / اسدی سرپرست فرمانداری دنا شد
    خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل سیاسی استانداری، امام جمعه دنا، اعضای شورای اداری و مسئولان شهرستانی مرادعلی پیوند از فرمانداری دنا تودیع و اسدی سرپرست فرمانداری این شهرستان شد.

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
    ایران در صنعت نفت دنیا حرف اول می‌زند
    خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کشوری که 34 سال قبل در اختیار و سلطه بیگانگان بود، امروز با استقلال و خوداتکایی چنان پیشرفت کرده که حرف اول و آخر را در عرصه نفت دنیا می‌زند.

    چی بگم؟

  6. jrn گفت:

    واقعا آبروشونو بردن!دقیقا بعد از انتخابات بهشون گفتن نیایین.

  7. پیر دانا گفت:

    پول ندارن بهشون بدن.!!مگه ریاضت اقتصادی چیه ؟همش اروپا دچار ریاضت اقتصادی میشه.شعار میدن جذب حداکثری دفع حداقلی!!!!!!…….

  8. پ ن پ گفت:

    من داداشم یکی از همینا بود اول این که به زور گذاشنشون سر کار خسته شدم از بس که رفتم استانداری سوال کردم که این جریان کاروشن چی شد تازه با اون کفش پاک کن دم در هم از بس که کفشامو پاک کردم چرمش نازک شد.هرچندد ماه یه رییس یا معاون عوض میشه باید به همشون هم این جریرانو توضیح بدیم خودشون هم نمیدونن دارن چیکار میکنن.

دیدگاه شما