چهارشنبه 17 دی 1393 - 0:42

افتخاری دیگر برای کهگیلویه و بویراحمد؛ نام یک کهگیلویه و بویراحمدی در میان انتصابات جدید بنیاد شهید کشور

اسکندر یارنسب از فرزندان شایسته و توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد است که همواره با اتکا به توان خویش توانسته توجه مسئولان ملی را برای انجام مسئولیت های مهم جلب نماید.

به گزارش بویرنیوز و به نقل از «ایثار» در راستای چابک سازی، کوچک سازی و یکپارچه سازی سازمانی دولت تدبیر و امید و بر اساس احکام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی پس از الحاق معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد به معاونت فرهنگی و امور اجتماعی از مجموع وظایف و ساختار تشکیلاتی دو معاونت، 5 اداره کل تشکیل و احکام مدیران کل آنها صادر شد.

به گزارش «ایثار»، متن حکم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی برای اسکندر یارنسب به این شرح است:
جناب آقای اسکندر یارنسب
با سلام
بنا به پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، به موجب این حکم جناب عالی را به سمت مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌نمایم.

شهیدی

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.
خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل (ره) خدمت به نبی اکرم (ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل‌های نورانی و جانهای لبریز از صفا و نورانیت است.
امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.
توفیق جناب عالی را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.
سیدمحمدعلی شهیدی

یارنسب

گفتنی است از 10 اداره ای که ادغام شده، تنها اداره ای که نه تنها ادغام نشده بلکه اداره دیگری هم به آن اضافه شده، اداره فرهنگی و تبلیغات بوده است و ساختار و مدیریت تمام ادرات تغییر کرده و تنها اداره فرهنگی و تبلیغات با مدیریت اسکدر یارنسب بدون تغیر باقی ماند

به گزارش بویرنیوز،  اسکندر یارنسب از فرزندان شایسته و توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد است که همواره با اتکا به توان خویش توانسته توجه مسئولان ملی را برای انجام مسئولیت های مهم جلب نماید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=134998
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر مدیر توانمند هم استانی ..اقای یارنسب به جرات میشه گفت از معدود مسیولین کشوریست که فقط وفقط با تکیه بر کارایی خودش تونسته بر مسند مدیریت تکیه بزنه وموفق هم بوده. .

  2. ناشناس گفت:

    درود و درود بر مدیر توانمند و عزتمند هم استانی که همیشه و همواره توانایی و تدبیر و همت شخصی اش معرف اون بوده و تن به هیچ رانت و لابی برای ارتقایش نداده است ککایلم مثل ایشون دس و زونی خود بگری و رشد کنی هنره نه اینکه…..

  3. تنگ پيرزال - كلايه گفت:

    تبريك و درود به اقاي يارنسب ايشان فردي توانمند ، خوشرو ، مردم دار با قابليت هاي بالا مي باشند ما هم ارزوي سلامتي و توفيق براي ايشان داريم.در ضمن از ان دسته مديراني است كه طبق اصل شايسته سالاري انتخاب شده است

  4. خسرو جبيره گفت:

    با سلام واحترام وعرض تبريك صميمانه اين انتصاب را محضر شما جناب اقاي حاج يارنسب : عدم تغيير در اداره زيرمجموعه مديريتي شما گوشه كوچكي از توانايي ومديريت بسيار توانا وپوياي شما هم استاني گرامي وكاردان هستش كه نشان از قدرت مديريت وشايستگي وتدبر بالاي شما در رصد امور و بهره وري مي باشد انشاالله شاهد پيشرفت وتعالي روزافزون در همه عرصه ها براي شما عزيز وبزرگوار باشيم

  5. ناشناس گفت:

    گروه فضيل اين انتصاب راتبريك عرض مي نمايد

  6. سبحان گفت:

    بنازمت

  7. یاور گفت:

    مردی از مندان پر افتخار

  8. سعيد آباد گفت:

    با سلام و احترام و عرض تبريك صميمانه خدمت حاج آقا يارنسب،ان شاالله شاهد پيشرفت و تعالي روزافزون در همه عرصه ها براي شما دوست عزيز بزرگوار باشيم.

  9. ابادگر گفت:

    یارنسب کجایی است مدرک تحصیلی اش چیست

    • اشنا گفت:

      ایشان از ایل بزرگ نویی روستای مندان بخش سرفاریاب میباشند. دارای تحصیلات حوزوی ودانشگاهی(کارشناسی علوم قضایی با رتبه ی برتر کنکور) وکارشناسی ارشد روابط بین الملل دانشگاه فردسی مشهد)هستند که قریب به 13ساله درسطح ملی بعنوان مدیر کل دارند مدیریت میکنندوضمنا چندین بار هم بعنوان مدیر نمونه ی کشوری انتخاب شدند

  10. طهمورثی گفت:

    تبریک آرزوی موفقیت

  11. ناشناس گفت:

    درود بر مدیر توانمند و بادرایت جناب آقای حاج اسکندر یارنسب بزرگ مرد ایل بزرگ نویی..

    • شهرک نهم سرفاریاب گفت:

      ایشان افتخار ماست….چهره ای مردمی که تاکنون گمنامانه به خیلی از مراجعینش کمک نموده است و منتی هم نذاشته .خداوند یارویاور ایشان باد

  12. زیلایی سرفاربابی گفت:

    ایل نویی به فرزندان خودش میبالد…ایشان مردمی و خوش برخورد هست .برایش بهترین موففیت ها را خواهانم.خداوند نگهدارت باشد

  13. محمدداوری .دهدشت گفت:

    آرزوی توفیق وسربلندی رابرایشان دارم

  14. شریعت پور گفت:

    ضمن تبریک به برادر ارزشمند ایشان از بهترین مدیران بنیاد مرکز هستند و مایه اافتخار ما

  15. دهدشت گفت:

    باعرض تبریک وآررزوی سرافرازی

  16. سادات گفت:

    پله پله تا اوج ،ایشالا جایگزین بزرگواری ایابو

  17. بهنام صمدی گفت:

    ایشان یک مدیرتوانمند و با درایت و مایه افتخار کهگیلویه و بویراحمد  ، شایستگی ایشان بالاتر از مدیرکل هست انشاالله با حمایت نمایندگان محترم شاهد پیشرفت ایشان در سطوح بالاتر مدیریتی باشیم 

  18. ناشناس گفت:

    از مديريت سايت بوير نيوز كه صادقانه و با وزانت و با قصد خدمت در عرصه اطلاع رساني نقش أفريني مي كند كمال تشكر را دارم،نگاه سايت به فرزندان استان ستؤدني است

  19. ناشناس گفت:

    یک نفر مگر چند شغل و پست می تونهداشته باشه این چهارمین پستی است که همین سایت شما برای ایشان زده است …مدیر کل در بنیاد شهید .مدیر در میراثفرهنگی ومدیر در کمیتهایثارگران ستاد دهه فجر و مدیر در شورای عالی یادمان سازی وزارت فرهنگ

    • ناشناس گفت:

       خدمت شما عرض کنم طبق تعریف وقانونی که برا شغل تعریف کردند شغل یعنی وظايف مستمر مربوط به پست سازمانی یا شغل وپستي که بصورت تمام وقت باشد که پست سازمانی و تمام وقت ایشان همون مدیر کلی در بنیاد شهید هست که در خبر اعلام کردند،علاوه بر مسئوليتهايي که شما برشمردید اگر در گوگل سرچ کنی چندین مسئولیت دیگر علاوه براينايي که شما برشمردين هم دارند از جمله:دبیر بیش از سی کنگره ی ملی ودو کنگره ی بین المللی،رئیس کمیته فنی پردیس شهدا در دانشگاه ها ی کشور،عضو شورای عالی تبلیغات محیطی شهرداری تهران،مديرموزه های شهدای کشور،دبیر ستاد بزرگداشت روز شهید،رئیس کمیسیون هنرهای تجسمی بنیاد شهید،ورييس کمیته فنی یادمانها وامور گلزارهای شهدای سراسر کشور.

      • ناشناس گفت:

        اینکه شما میگي مگه یه نفر چند پست و شغل میتونه داشته باشه درست ولی طبق تعریفی که از شغل وپست دارند و خدمت شما عرض کردم بجز پست سازمانی ایشان یعنی همون مدیر کلی دربنيادشهيد که بصورت مستمر و تمام وقته بقييه مسىوليتهاي ایشان بصورت پاره وقت ومقطعي هست  ومنع قانونی  هم ندارند..

  20. محمود آباد گفت:

    جناب حاج یارنسب انتصاب شایسته وبجای جنابعالی را تبریک عرض نموده انشاء الله که شاهد موفقیت های روز افزون وخدمات موثر برای جامعه ایثارگر وخانواده شهدای عزیز باشیم.

  21. مندان زادگاه نخبگان گفت:

    مایه افتخاراست حاج یارنسب ما زیلایی ها مخصوصامندان به ان می بالیم اومدیری مردمی ولایق است

  22. ناشناس گفت:

    مایه افتخارمایی خداقوت دکتر

دیدگاه شما